win8 pil ekran görüntüleriniz ve batarya problemleriniz

Sponsorlu Bağlantılar

metrix355

metrix355

Üye
ben rekor kırmak için değil rahat kullansam bana yeter yaaa :D
 


cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
    Konu Sahibi
ya tabiki kullanıyoruz ama şuan için tam randuman alamasakta android cihazlara göre çok çok iyi rahatça kullanalım derken 3g miz sürekli açık olsun gün içerisinde 1 saat internete takılsak bi kaç video izlesek facebock bildirimleri hotmail iletileri alalm 1-2 saat mp3 dinleyelim telefon görüşmelerimize yetecek şarz kalsın bundan iyisi can sağlığı şimdi bizlerde simbian dan kalma bir hafta giden batarya süresine alışkanlığımız var birazda bunun etkisi var bizlerde zamanla her şey rayına oturacak
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
:kıskıs: symbianda ikinci günü gördüğümü hatırlamıyorum.
 
metrix355

metrix355

Üye
n97 vardı günde 3 kere şarj ediyordum son anlarında şarj soketi bozulmuştu anakartta çatlak vardı telefonun ama hala çalışıyor :D ondan alışkanlık kaldı pil seviyesi düşünce korkuyorum direk ya herşeyi kapatyorum filan hele müzik dinlerken düşerse kapatıveriom :D n97de müzik dinledimmi 3 şarkıda %10-15 gidiyordu :D :D
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
    Konu Sahibi
:kıskıs: symbianda ikinci günü gördüğümü hatırlamıyorum.

lütfen yiğidi öldürelim ama hakkını yemeyelim win8 in tartışılamaz üstünlüğü var ama 10 sene gibi bir süre kullandık android çıkana kadarda vazgeçemediğimiz bir parçamızdı :good:
 
metrix355

metrix355

Üye
ben hiç android kullanmadım hiç satmadım symbianı ve nokiayı :D diyorumya günde 3 kez şarj ettim gene kullandım okadar :D bozuldu gittim 1100 kullandım yedek samsung veriyorlar yok bana nokia verin yedek diyorum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: onrkrkyn
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
lütfen yiğidi öldürelim ama hakkını yemeyelim win8 in tartışılamaz üstünlüğü var ama 10 sene gibi bir süre kullandık android çıkana kadarda vazgeçemediğimiz bir parçamızdı :good:
Haklısın hakkını yememek lazım, 5800 ve c601 neler çekti elimden ama her şeye rağmen dört dörtlük cihazlardı...:D
 
mad-x

mad-x

Üye
Ben rekoru kırdım zaten. şimdi doyasıya aktif olarak kullanıyorum telefonu. işim gereği office programını bile kullanıyorum. bu şekilde 2 güne yakın gidiyor şarjı. ama oyun oynamıyorum
 
PureFood

PureFood

Üye
ben hiç android kullanmadım hiç satmadım symbianı ve nokiayı :D diyorumya günde 3 kez şarj ettim gene kullandım okadar :D bozuldu gittim 1100 kullandım yedek samsung veriyorlar yok bana nokia verin yedek diyorum :D

Sende bendensin bir kere bile Android'li telefonum olmadı :D Önce S40 sonra S60v3 en son S60V5 dedik kullandık şimdi WP 8'deyim :D
 
dedereis123

dedereis123

Üye
Sent from my RM-821_eu_turkey_343 using Board Express
 
dedereis123

dedereis123

Üye
Benim dayanmasına dayanıyor ancak pil göstergesi uyuşmuyor . Dun gece %37de bıraktım sabah gene %37 flndı biraz market takıldın 2 saat kadar fln wifi açık %21 düştü . Telefon geçen sure 1 gün 15 saat kalan 22 gün 5 saat . %37deki hali
Sent from my RM-821_eu_turkey_343 using Board Express
 
dedereis123

dedereis123

Üye
Maşallahı var bataryanın ancak şu yazılım olayı canımı sıkıyor
Sent from my RM-821_eu_turkey_343 using Board Express
 
kursatalpkaan

kursatalpkaan

Üye



:yuru
 
windman1981

windman1981

Üye
 
kursatalpkaan

kursatalpkaan

Üye
18 gün mü biri tokat atsın bana
yok yok ben bugün uykusuzum ondan herhalde :)

18 gün yazıyorda normalde 3 gün anca gidiyor 3g falan ful açık halde sınırsız internet var mechul :)
 
Placebo-

Placebo-

Üye


Üst Alt