win8 pil ekran görüntüleriniz ve batarya problemleriniz

Sponsorlu Bağlantılar

serinaga

serinaga

Üye
Buyrun buda benim şarj durumumdur. Öncelikle belirteyim, sabah şarjdan aldım, Bluetooth kulaklık nedeniyle akşam 18:30'a kadar Bluetooth açık idi, 3g sürekli açık, Gps sürekli açık, 16 kişiyle konuşma yaklaşık bir buçuk saat, e-mail, MaxiCep ve internet kullanımı yaklaşık 2 saat, ve halen kullanıyorum, mobildeyim şuan biraz sonra PC'den yükleyeceğim, bana bir akıllı telefon sınıfında oldukça yeterli geliyor LUMIA 820 ...

Edit : Buyrun Resim

 


cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
    Konu Sahibi
ben sabırsızlıkla bekliyorum 2 ay geçmesini hala düzelmedi sabah çıkarıyorum şarzdan ortalama 1gün 6 saat diyor ama biraz internete takılsam hemen düşüyor sizdeki görüntüleri görünce kıskanıyorum sizi şöyle şarzdan ilk çıkardığımda 3 gün yazsa yeter
 
drangela61

drangela61

Üye
Sen yine iyisin bende 6 saat yazıyor
:)
ama o değerler çok da önemli değil 2 3 saat ellemeyince 8 gün falan yazdığını görmüştüm
tabii şunu da belirteyim 2 hafta oldu henüz son şarjdan sonra geçen süre 1 gün yazısını görmedim
sıf şu yazıyı görmek için 1 gün boyunca dokunmayacam telefona ;)

- - - Eklendi - - -

Tabii bu biraz da benden kaynaklanıyor çünkü telefonu pek rahat bıraktığım yok ama bu telefon da rahat bırakılacak gibi değil ki;)
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
    Konu Sahibi
şuanda yeni almış olduğum ekran görüntüsü sarı 920 mi yeni türkcell romla flashladım ve batarya iyileştirmesini umuyordum ama sonuç ortada wifi ve 3g kapalı şarzdan daha yeni çıkararak aldığım görüntüdür bu şarzın 2 ay beklemeyle düzeleceği yok cihazı alalı 2 aydan fazla oldu ama hala normale dönmedi hepimizin batarya durumu buysa amenna kabul ama bende bi sorun varsa garantide bataryayla alakalı bi işlem yapılırmı bilgisi olan varmı
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
şuanda yeni almış olduğum ekran görüntüsü sarı 920 mi yeni türkcell romla flashladım ve batarya iyileştirmesini umuyordum ama sonuç ortada wifi ve 3g kapalı şarzdan daha yeni çıkararak aldığım görüntüdür bu şarzın 2 ay beklemeyle düzeleceği yok cihazı alalı 2 aydan fazla oldu ama hala normale dönmedi hepimizin batarya durumu buysa amenna kabul ama bende bi sorun varsa garantide bataryayla alakalı bi işlem yapılırmı bilgisi olan varmı

Oradaki süre adı üstünde tahmini bir süre.
Sizi yanıltmasın.
Birkaç gün kullanıp bir gözlemleyin bakalım.
Güncel romu flaşlayan arkadaşlar genellikle eskisine göre biraz daha iyi gittiğini söylüyorlar.
 
kraldiyar21

kraldiyar21

Üye
Öyle yazıyor ama nedense 1 günden fazla gittiğini göremedim

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
    Konu Sahibi
inşallah öyledir be şefim tamam bekleyelim sonucu yine paylaşırım
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Wifi kapalı olarak kullanır ve oyun oynamazsanız 1 günü çok rahat geçirmesi gerekir diye düşünüyorum :hmmm
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
    Konu Sahibi
Wifi kapalı olarak kullanır ve oyun oynamazsanız 1 günü çok rahat geçirmesi gerekir diye düşünüyorum :hmmm
hadi oyunu anladık oynamayız ama wifi de kullanmayacağız e neden aldık bu cihazı tamam iyi güzel iki kat hızlı internet hızlı seri bi cihaz ama özelliklerini kullanamayıncada insan bi düşünüyor şimdi ilk sayfadaki süreye bakıyorum o daha iyiydi 2gün 5 saat yazıyordu sizin sözünüze istinaden hep bekledim hani 2 ay gibi kullanım süresinde batarya perfonması yerine oturur demiştiniz cihazı alalı 3 ay oldu ama tık yok aksine daha geri gidiyoruz:hmmm
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
hadi oyunu anladık oynamayız ama wifi de kullanmayacağız e neden aldık bu cihazı tamam iyi güzel iki kat hızlı internet hızlı seri bi cihaz ama özelliklerini kullanamayıncada insan bi düşünüyor şimdi ilk sayfadaki süreye bakıyorum o daha iyiydi 2gün 5 saat yazıyordu sizin sözünüze istinaden hep bekledim hani 2 ay gibi kullanım süresinde batarya perfonması yerine oturur demiştiniz cihazı alalı 3 ay oldu ama tık yok aksine daha geri gidiyoruz:hmmm

Yanlış anlamışsınız. Ben wifi kullanmayın demiyorum.
Sadece eğer wifi kullanmıyorsanız 1 günü rahatlıkla geçmesi gerekiyor diyorum.
Benim wifi sürekli açık durumda ve hemen hemen 1 günü çıkarıyor.
 

onrkrkyn

Üye
slm arkadaşlar.bende deneyimlerimi paylaşayım.teli alalı 1 ay oldu.batarya performansında bi oturma, düzelme pek hissedemedim.kullanımla alakalı olabilir.fakat epeydir araştırma yapıyordum kablosuz şarj için.haftasonu media markt indirimini gördüm ve aldım.kablosuz şarj acaip farketti.sabah 8 de aldım, 3g hep açık, yarım saat-bir saat görüşme, biraz twitter, biraz net, biraz oyun derken şuan şarj seviyem %50 ye anca geldi.orjinal şarj aleti ile şimdiye çoktan %20 yi görmüştüm.madem oturma durumu var bataryanın, denemeye devam edeceğim 1 ay daha.ara ara tecrubelerimi yazarım.ben de takipteyim.
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
    Konu Sahibi
artık ölsemde gam yemem benim gözlerim bunu gördü ya
 
tanercoskun

tanercoskun

Üye
Gösterge yanıltıcı olabilir. Ben bazen baktığımda inanamayacağım süreler görüyorum. 20 saatten sonra halen %74 sarj kalması çok iyi.
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
    Konu Sahibi
evet katılıyorum size gösterge yanıltıcı oluyor bi anda bu süre 2 güne iniyor oda kullanımdan kaynaklı wifi 3g vs evet 20 saat kullanım sadece gelen çagrı ve giden çagrı kullanımında ama daha önceden aynı kullanımda en fazla 2 gün yazıyordu ilk sayfada olan görüntümde belli yeni gelecek olan güncellemeyi flash işlemi ile yaptım bariz bi şekilde artış oldu
 
dedereis123

dedereis123

Üye
sık kullanımda çok deli gidiyor 2 ay olcak şarj takımana fln dikkat ediyorum mesela 2g açık kullanımda 6 7 saat anca 3g hiç kullanmıyorum gibi birşey zaten , ama hiç kullanmazsam sadece wifi veya 2g açık olursa 20 gün gider gibi , hiç kullanmazsamda 34 gün gider gibi sureler goruyorum
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye



Arkadşlar arkası beyaz renkli olanı bugün çektim ve şardan yeni çıkardım sayılır yarım saat oldu 12 saat diyor



bunu ise 2.ayın 15inde çekmişim burada böyle gösteriyor benim kafam karıştı bi yardımcı olur musunuz benim bi yerde hatam mı var acaba :hmmm

Bu arada hep wifi açık kullanırım ve günde 4-5 saat müzik dinlerim ve toplamda 1 saat filan oyun oynarım gün boyunca internette dolaşırım 1 günü çıkarıyor sizce bu normal mi? Ama iki resim arasındaki tahmini süre beni endişelendirdi genede
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Saygı değer insanlar, Kullandığımız cihazla yoğlun kullanımda 1 günü rahat bitiriyorsanız bence fazla dert etmeyin.) Ayrıca pil ömrünü uzatmak için sizinde biraz caba sarf etmeniz lazım,

Wifi, gereksiz yere açık tutmayın.
Arka planda çalışan görevleri kapatın.
Parlaklık ayarını otomatik yapmayın, güneşe çıktığı zaman cihaz en üst seviyede parlaklık veriyor buda bi hayli şarj tüketir, Orta düzeye getirin.
Müzik dinlemek istediğiniz zaman kulaklık kullanın.
Ekran kilidini minimum seviyeye getirin 30 sn. olsun..
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Saygı değer insanlar, Kullandığımız cihazla yoğlun kullanımda 1 günü rahat bitiriyorsanız bence fazla dert etmeyin.) Ayrıca pil ömrünü uzatmak için sizinde biraz caba sarf etmeniz lazım,

Wifi, gereksiz yere açık tutmayın.
Arka planda çalışan görevleri kapatın.
Parlaklık ayarını otomatik yapmayın, güneşe çıktığı zaman cihaz en üst seviyede parlaklık veriyor buda bi hayli şarj tüketir, Orta düzeye getirin.
Müzik dinlemek istediğiniz zaman kulaklık kullanın.
Ekran kilidini minimum seviyeye getirin 30 sn. olsun..
son iki dediğini ben hep öyle yapıyorumda wifi hep açık yani wifi olan yerlerde hep wifiden bağlanıyorum okul,ev,cafe vb.. benim için 1 gün götürmesi bile gayet iyide dediğim gibi 2 resim arasındaki tahmini süre farkı niye bu kadar çok onu anlamadım.Birde benim telefon burada eklenen resimlere göre çok çok az bi tahmini süre gösteriyor
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Saygı değer insanlar, Kullandığımız cihazla yoğlun kullanımda 1 günü rahat bitiriyorsanız bence fazla dert etmeyin.) Ayrıca pil ömrünü uzatmak için sizinde biraz caba sarf etmeniz lazım,

Wifi, gereksiz yere açık tutmayın.
Arka planda çalışan görevleri kapatın.
Parlaklık ayarını otomatik yapmayın, güneşe çıktığı zaman cihaz en üst seviyede parlaklık veriyor buda bi hayli şarj tüketir, Orta düzeye getirin.
Müzik dinlemek istediğiniz zaman kulaklık kullanın.
Ekran kilidini minimum seviyeye getirin 30 sn. olsun..
:oke: aynen
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
son iki dediğini ben hep öyle yapıyorumda wifi hep açık yani wifi olan yerlerde hep wifiden bağlanıyorum okul,ev,cafe vb.. benim için 1 gün götürmesi bile gayet iyide dediğim gibi 2 resim arasındaki tahmini süre farkı niye bu kadar çok onu anlamadım.Birde benim telefon burada eklenen resimlere göre çok çok az bi tahmini süre gösteriyor

Peki arka planda çalışan uygulamaları ne yapacağız? İlk resimde muhtemelen arka planda çalışan uygulamaların mevcut gibi..

Bizzat denedim, arka planda 3 uygulama çalışıyordu. Şarj yeni dolmuştu verdiği süre 10 saat civarı dedim yuh!
3 uygulamayı kapattım telefonu yeniden başlattım, şu an 4 gün diyor ama tabiki bu tahmini bir süre.. Telefonun kullanım yoğunluğuna göre değişebiliyor. Ayrıca ilk resimde şarj tasarrufu modu görüyorum sanki, Onu şarj azaldığı zaman konumuna getirir misin birde öyle dene.. Birde dediğim gibi şu an için arka plan görevlerini kontrol et bakalım var mı çalışan uygulama..

- - - Eklendi - - -

artık ölsemde gam yemem benim gözlerim bunu gördü ya

Buda ne böyle! :D Peki 20 saat demiş tahmini muhtemelen yaklaşık 20 saat diyelim. Doğrudur diyelim. Peki kullanım yoğunluğun nasıldı? Onu merak ediyorum :)
 


Üst Alt