win8 pil ekran görüntüleriniz ve batarya problemleriniz

Sponsorlu Bağlantılar

kursatalpkaan

kursatalpkaan

Üye
3gün 3g açık bu gerçek se inanılmaz yani
oyun oynamaya kalkarsam 1 gün zor gidiyor. 3g açık online face tweet 3 gün falan rahat gidiyo. teli ilk aldığımda 22 saat şarjda kaldı belki ondandır bilmiyorum arkadaşdada var hemen bitiyor şarjı
 


Placebo-

Placebo-

Üye
Lumia 820'lerin bataryaları kaç mAh?
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
1650mah
 
drangela61

drangela61

Üye
Arkadaşlar şarz olayını tamamen bitince mi yapmalıyım yoksa %5 %10lara indiğinde mi..?
ayrıca telefonu şarzdan çıkarıyorum &100 dolu yazıyor ama tahmini kalan süre 6saat yazıyor önceden 8 saatti şimdi 6 oldu sizce de az değil mi..?
gerçi bulutsuzgece hocam 2 ay kullanın demişti ama bakalım inşallah daha iyi olacak..
saygılar..
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Arkadaşlar şarz olayını tamamen bitince mi yapmalıyım yoksa %5 %10lara indiğinde mi..?
ayrıca telefonu şarzdan çıkarıyorum &100 dolu yazıyor ama tahmini kalan süre 6saat yazıyor önceden 8 saatti şimdi 6 oldu sizce de az değil mi..?
gerçi bulutsuzgece hocam 2 ay kullanın demişti ama bakalım inşallah daha iyi olacak..
saygılar..

şarjinizi tam bitirmemeye ve tam şarj olmadan şarjdan cikartmamaya ozen gosterin. Şarjdan cikarttiginda yazan sure onemli degil. Bir saat hic bir şey yapma o sure otomatik olarak artar.
 
drangela61

drangela61

Üye


şarjinizi tam bitirmemeye ve tam şarj olmadan şarjdan cikartmamaya ozen gosterin. Şarjdan cikarttiginda yazan sure onemli degil. Bir saat hic bir şey yapma o sure otomatik olarak artar.
:tşk:
dediğinizi yapmaya özen göstereceğim umarım daha iyi olur..
 
dedereis123

dedereis123

Üye



valla bende böyle resim alabildim ancak böyle yazdığına pek bakmayın :D internete girince 2g ile 4 saat anca . Benim burda yazan %ler pek doğru çıkmıyor zaten . Yine maşallah diyorum böyle bir süre gördüm ancak dayanmaya gelince 1 gün max. 2gün kullanıma bağlı olarak . Çok şükür bana yetiyor artık cidden ilk zamanlra göre biraz daha düzelme var . Şarj %100 olduğunda çektim pcye taktım foto atmak için zarar verir mi telefon 3 haftalık oldu

- - - Eklendi - - -

Foto biraz buyuk olmuş kusura bakmayın ayarlayamadım
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
:islik maşallah, pc bağlamada ne gibi bir zarar oluşabilir ki! ;)
 
dedereis123

dedereis123

Üye
Maşallah bende öyle diyorum abi ama bende söyle bir olay var burda yazan hiç birşey tutmuyor bende %71 ya aslında o 66 fln yani garip birşey :D Ya hani şarjdan çıkardım ya pcye takınca şarj oluyor ya sonuçda kalibrasyona zarar verir mi .
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Maşallah bende öyle diyorum abi ama bende söyle bir olay var burda yazan hiç birşey tutmuyor bende %71 ya aslında o 66 fln yani garip birşey :D Ya hani şarjdan çıkardım ya pcye takınca şarj oluyor ya sonuçda kalibrasyona zarar verir mi .
Öyle bir şey söz konusu olsa kablosuz şarj cihazı üretmezlerdi. Liion pillerde hafıza etkisi olmadığı için sıkıntı yok. :oke:
 
dedereis123

dedereis123

Üye
He öyleyse tamam bende hiç takamıyordum bu yuzden :D 2 hafta muzikbile atmadım teşekkürler bilgi için
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Her şarjı kalibrasyon yapar gibi yapmıyorsanız normal dolunca çekerek yapıyorsanız bence sorun yok :)
 
kursatalpkaan

kursatalpkaan

Üye


şarjinizi tam bitirmemeye ve tam şarj olmadan şarjdan cikartmamaya ozen gosterin. Şarjdan cikarttiginda yazan sure onemli degil. Bir saat hic bir şey yapma o sure otomatik olarak artar.

Li on bataryalarda bu farketmiyor istediğin zmana şarjdan çıkarıp tekrar takabilirsin bataryaya hiçbir zararı yoktur
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Li on bataryalarda bu farketmiyor istediğin zmana şarjdan çıkarıp tekrar takabilirsin bataryaya hiçbir zararı yoktur

o da cok bilinen li-ion batarya efsanelerinden birisidir. Halbuki bataryanin duzensiz kullaniminda sistem batarya parametrelerini dogru algilayamaz ve saglik bir şarj performansina engel olur.
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Bugün telefonu 12 saate yakın 0 şarj ile kullandım. Neden 0 gösterdiğini hiç bilmiyorum. :ehe
 
pirenuri

pirenuri

Üye
Lumia 920 deki Lityum polimer sanırım yani Li-on dan felan daha iyi bildiğime göre
 


Üst Alt