win8 pil ekran görüntüleriniz ve batarya problemleriniz

Sponsorlu Bağlantılar

kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Peki arka planda çalışan uygulamaları ne yapacağız? İlk resimde muhtemelen arka planda çalışan uygulamaların mevcut gibi..

Bizzat denedim, arka planda 3 uygulama çalışıyordu. Şarj yeni dolmuştu verdiği süre 10 saat civarı dedim yuh!
3 uygulamayı kapattım telefonu yeniden başlattım, şu an 4 gün diyor ama tabiki bu tahmini bir süre.. Telefonun kullanım yoğunluğuna göre değişebiliyor. Ayrıca ilk resimde şarj tasarrufu modu görüyorum sanki, Onu şarj azaldığı zaman konumuna getirir misin birde öyle dene.. Birde dediğim gibi şu an için arka plan görevlerini kontrol et bakalım var mı çalışan uygulama..

Usta dediğine şimdi baktım 15 uygulama var tabi hepsi açık değildi şimdi baktığımda 6 uygulama açıktı 3 tane bıraktım açıkta biri battery tile diğeri chronos calender takvim uygulaması biride the weather hava durumu uygulaması :) Teşekkür ederim bilgilendirmen için birde böyle deniyeceğim :)
 


dedereis123

dedereis123

Üye
2 ay oldu benimde ilk srjdan çıkarınca 1 gün 15 saat yazıyordu şimdi 1 gün anca yazıyor . Şarja hep dikkat etmişimdir mesela sık kullanımda wifi whatsapp la 6 7 saat anca çıkıyor . Ekran hep düşükte , en her şey kapalı . 2 saat kullanıp eline ara sıra alırsam sadece wifi le 20 saat goturuyor . Hala çözemedim :D bazen çok iyi bazen çok kotu
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
    Konu Sahibi
Peki arka planda çalışan uygulamaları ne yapacağız? İlk resimde muhtemelen arka planda çalışan uygulamaların mevcut gibi..

Bizzat denedim, arka planda 3 uygulama çalışıyordu. Şarj yeni dolmuştu verdiği süre 10 saat civarı dedim yuh!
3 uygulamayı kapattım telefonu yeniden başlattım, şu an 4 gün diyor ama tabiki bu tahmini bir süre.. Telefonun kullanım yoğunluğuna göre değişebiliyor. Ayrıca ilk resimde şarj tasarrufu modu görüyorum sanki, Onu şarj azaldığı zaman konumuna getirir misin birde öyle dene.. Birde dediğim gibi şu an için arka plan görevlerini kontrol et bakalım var mı çalışan uygulama..

- - - Eklendi - - -



Buda ne böyle! :D Peki 20 saat demiş tahmini muhtemelen yaklaşık 20 saat diyelim. Doğrudur diyelim. Peki kullanım yoğunluğun nasıldı? Onu merak ediyorum :)
kullanım yoğunluğum wifi kapalı 3g açık sadece gün içerisinde gelen çağrıları cevaplama ve 3-4 kez 2-3 dakkalık giden çağrım var şurda yanılmayalım cihaz kullanım şekline göre süreyi belirliyor şöyle diyelim mesela wifi kapalı yaklaşık olarakda 2 saat gibi bi süre telefonu hiç ellemediniz öylece bi kenarda duruyor açıp baktığımızda süreyi çok uzun gösteriyor diğer bi seçenekte wifi 3g açık olarak kullandığımızda en fazla göstereceği süre 2 gün dür yani o anki kullandığı enerjiye göre yaklaşık kalan süreyi tespit ediyorki buda kişiden lişye değişeceği anlamına geliyor
 
dedereis123

dedereis123

Üye
Şimdi resimi paylaşamıyorum ama bende sorun kimsede yoktur , gün geçtikçe bataryasının suresi bir tek ben de kısalıyor galiba . Teli şarjda kullanmadım tam dolmadan çekmedim , %5-15arasındda şarja takarım .2 ay böyle kullanım sonrası 2g ve whatsapp kullanımı ile telefonum tam 2 saat gitti . Herşey kapalı ekran düşük 2 saat baya bir saçma geldi hele ki öyle dikkatli kullanımda ve düzelmesi gerekltği halde böyle birşey olması canımı sıkıyor iyice.

- - - Eklendi - - -

Telefonda 3g kullandığımı pek bilmiyorum
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
    Konu Sahibi
batarya konusunda şuan itibariyle büyük şok yaşadım sabah 7 de yüzde yüz olarak kullanmaya başladığım şarjım 3 saat sonra yüzde 15 e düştü (10 dk gibi kısa bir süre maxicep gezinti yaparken girmek istediğin sayfaya yetkiniz yok gibi uyarı aldım cihaz kendiliğinden kapandı açıldı bir baktım pil tasarruf moda geçmiş kalan süre de yüzde 15) Bi anda şok oldum nasıl olur bu ..
 
c5-00

c5-00

Üye
lumia 820 için konuşuyorum ortalama bir kullanımla akşamı zor çıkartıyorum.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
batarya konusunda şuan itibariyle büyük şok yaşadım sabah 7 de yüzde yüz olarak kullanmaya başladığım şarjım 3 saat sonra yüzde 15 e düştü (10 dk gibi kısa bir süre maxicep gezinti yaparken girmek istediğin sayfaya yetkiniz yok gibi uyarı aldım cihaz kendiliğinden kapandı açıldı bir baktım pil tasarruf moda geçmiş kalan süre de yüzde 15) Bi anda şok oldum nasıl olur bu ..
Ara ara sistemlerin tümünde buna benzer durumlar söz konusu olabiliyor, genel bir durum olsaydı sistemden kaynaklı diyebilirdim. Fakat genelde böyle bir sıkıntı yok.
 
PureFood

PureFood

Üye
Vay ilk sayfadaki mesajımı hatırladım duygulandım 19 gün 20 saat:)
 
osmanmert99

osmanmert99

Üye
Arkadaşlar benim şarjım eskiye göre blacktan sonra az gitmeye başladı bir flaşmı çeksem NSU dan.
 
serinaga

serinaga

Üye
Uzunca bir süredir L820 kullanıyorum (1 Yıl oldu). Çok net olarak tesbit ettiğim bir durum var. Kendi adaptörü ile şaj ettiğimde bazen akşamı zor çıkarıyor, ama kablosuz şarj tablası ile şarj ettiğimde rahat akşamı çıkartıyor. Fark belirgin bir şekilde fark ediyor, arka planda en az 8-10 uygulama açık, 3g hiç kapatmam hatta şuan 4g'de, whatsapp, wechat, viber, Line, face, instagram, linkedin, 4 adet e-posta, 2 ayrı hava durumu ve insider sürekli arka planda açık. Günde ortalama 1-2 saat konuşurum, bluetooth kulaklık bağlı, whatsapp ile ortalama 100-150 mesaj gelir, forumlarda gezinirim, office uygulamasını raporlarımdan dolayı her gün kullanırım, arada sırada resim çekerim ... TÜM bunları normal şarj adaptörü ile değil ama kablosuz şarj ile akşamı çıkartması benim için süper.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Tmobile

Tmobile

Üye
Uzunca bir süredir L820 kullanıyorum (1 Yıl oldu). Çok net olarak tesbit ettiğim bir durum var. Kendi adaptörü ile şaj ettiğimde bazen akşamı zor çıkarıyor, ama kablosuz şarj tablası ile şarj ettiğimde rahat akşamı çıkartıyor. Fark belirgin bir şekilde fark ediyor, arka planda en az 8-10 uygulama açık, 3g hiç kapatmam hatta şuan 4g'de, whatsapp, wechat, viber, Line, face, instagram, linkedin, 4 adet e-posta, 2 ayrı hava durumu ve insider sürekli arka planda açık. Günde ortalama 1-2 saat konuşurum, bluetooth kulaklık bağlı, whatsapp ile ortalama 100-150 mesaj gelir, forumlarda gezinirim, office uygulamasını raporlarımdan dolayı her gün kullanırım, arada sırada resim çekerim ... TÜM bunları normal şarj adaptörü ile değil ama kablosuz şarj ile akşamı çıkartması benim için süper.
Her Şarj Cihazı Aynı Doldurur Ama Tuhaf :D
 
  • Beğen
Tepkiler: adam john
sekajmer

sekajmer

Üye
sabah 7 den 01:06 ya kadar %78 lik bir pil tüketimi olmuş . Aktif kullanımda; 3g,wifi,konum, arka plan açık . Whastapp, Facebook, forumlar en önemlisi fotoğraf çekimi günde en az 100 poz çekerim geneli xenon flaş ile :) Bugün toplam 60 dakika tel görüşmesi yaptım. Bu şarj bence çok başarılı ! :)
 
Tmobile

Tmobile

Üye
sabah 7 den 01:06 ya kadar %78 lik bir pil tüketimi olmuş . Aktif kullanımda; 3g,wifi,konum, arka plan açık . Whastapp, Facebook, forumlar en önemlisi fotoğraf çekimi günde en az 100 poz çekerim geneli xenon flaş ile :) Bugün toplam 60 dakika tel görüşmesi yaptım. Bu şarj bence çok başarılı ! :)
1 saat kimle konuştun yaw bu yaşta zararlı sar değeri falan.
 


Üst Alt