cesurpolis61
Üye
şefim iyi güzelde 2 ay değil 5 ayda bekleyelim problem düzelecekse ancak hani şöyle rahat kullanmak istiyorum tüm yeni alan arkadaşlarda aynı sıkıntı varsa sorun değil ama bazıları yazmışlar son kullanım geçen süre 5 gün kimi 3 gün resimim dede belli oluyor şarzdan çıkar çıkmaz bakıyorum 2 gün yazıyor bende doğal olarak merak ettim sadece bendemi var bu sıkıntı yoksa bahsettiğiniz gibi zamanla düzelecekse no problem yaklaşık 1 aydır kullanıyorum inşallah dediğiniz gibi düzelirde bizde rahat rahat wifi 3g kullanırız yok sorun sadece bendeysede vakit geçirmeden garantiye yollayayım amacım oYaa arkadaşlar şarj süresi konusunda en az 2 ay kullanmayan arkadaşlar bu kadar kafaya takmasın.
Bir süre sonra telefonun şarj düzeni oturuyor.
Normal bir akıllı telefon kadar gidiyor şarjı.


Bu durumda ortalama baz alınırsa normal bir kullanımla telefonun şarjının en az 30+ saat gitmesi gerekir.

