win8 pil ekran görüntüleriniz ve batarya problemleriniz

Sponsorlu Bağlantılar

cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
    Konu Sahibi
Yaa arkadaşlar şarj süresi konusunda en az 2 ay kullanmayan arkadaşlar bu kadar kafaya takmasın.
Bir süre sonra telefonun şarj düzeni oturuyor.
Normal bir akıllı telefon kadar gidiyor şarjı.
şefim iyi güzelde 2 ay değil 5 ayda bekleyelim problem düzelecekse ancak hani şöyle rahat kullanmak istiyorum tüm yeni alan arkadaşlarda aynı sıkıntı varsa sorun değil ama bazıları yazmışlar son kullanım geçen süre 5 gün kimi 3 gün resimim dede belli oluyor şarzdan çıkar çıkmaz bakıyorum 2 gün yazıyor bende doğal olarak merak ettim sadece bendemi var bu sıkıntı yoksa bahsettiğiniz gibi zamanla düzelecekse no problem yaklaşık 1 aydır kullanıyorum inşallah dediğiniz gibi düzelirde bizde rahat rahat wifi 3g kullanırız yok sorun sadece bendeysede vakit geçirmeden garantiye yollayayım amacım o
 


bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
şefim iyi güzelde 2 ay değil 5 ayda bekleyelim problem düzelecekse ancak hani şöyle rahat kullanmak istiyorum tüm yeni alan arkadaşlarda aynı sıkıntı varsa sorun değil ama bazıları yazmışlar son kullanım geçen süre 5 gün kimi 3 gün resimim dede belli oluyor şarzdan çıkar çıkmaz bakıyorum 2 gün yazıyor bende doğal olarak merak ettim sadece bendemi var bu sıkıntı yoksa bahsettiğiniz gibi zamanla düzelecekse no problem yaklaşık 1 aydır kullanıyorum inşallah dediğiniz gibi düzelirde bizde rahat rahat wifi 3g kullanırız yok sorun sadece bendeysede vakit geçirmeden garantiye yollayayım amacım o

Sizde bir sıkıntı yok, içiniz rahat olsun.
Tamamen kullanım alışkanlıklarıyla ilgili.
Söylediğim gibi telefona biraz zaman tanıyın, şarj düzeninin kendiliğinden düzene girdiğini farkedeceksiniz.
Göstergelere ve rakamlara da o kadar takılmayın şu an için.
Düzene oturduğunda her akıllı telefon gibi yoğun oyun oynama durumu olmadığı takdirde 1 günü rahat çıkaracaktır.
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
arkadaşlar şarj süresi herkesin kullanımına göre değişir ben rahat bir günü dolduruyorum o yüzden kimsenin telefonu ile kıyas edemezsiniz akıllı telefonda da bir günü rahat çıkarıyorsa çok güzel performans bence bazı telefonlar da bu mümkün olmuyor ne yazıkki aynı günde iki kere şarj etme durumu olan telefonlar var
 
krstnck

krstnck

Üye
Benimde en son aldığım pil ekran görüntüsü kullandıklarımı biraz daha azatıp 4.5 günü gördüm :)

 
Zaman_yolcusU

Zaman_yolcusU

Üye
Benimkide beni tatmin ediyor ancak düzgün bir bildirim yok ayarlarda yazan pil süresinde yazılımsal bir sorunum var sanırım %100 şarjlı 2 saat dokunmadığım halde kalan sure 11 saat artmıyor azalmıyorda aç kapa yapınca değişiyor .
Sent from my RM-821_eu_turkey_343 using Board Express

kalan sure size 2 3 aydan önce doğru göstermez telin önce sizin kullanım ortalamanızı alması lazım orda 1 gün yazar film acın 3 4 saatte biter
 
n000k

n000k

Üye
Adam nerdeyse ucus moduna Yakin şekilde kullanırsa tabiki 5 günü gorur:) telde neyi açıp kullanırsanız pil suresi ona göre hesaplama yapar.o yüzden bazen az,bazen çok gösterir.birde kullandıkça teli zamanla pil gücü yerine oturur.. :oke:
<- Lumia 920 aşkım ->
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Aynen arkadaşlara katılıyorum, pil süresi tamamiyle kullanıma bağlı olarak farklılık gösterir. Telefonu şarj edin ve hiç dokunmayın atın çekmecenizde dursun 6 günü rahat devirir. Ama Ali abi gibi kullanın 12 saati ancak görürsünüz. :D Bu durumda ortalama baz alınırsa normal bir kullanımla telefonun şarjının en az 30+ saat gitmesi gerekir.
 
mad-x

mad-x

Üye
2 aylık 920 telefonumun sınırlarını zorlamıştım. 920 kulübünde günlük olarak her gün yazarak şarjımı anlatmıştım. Telefonu sadece konuşma, mesajlaşma, mail, fotoğraf çekimi ve alarm özelliklerini kullanarak (3g, veri paylaşımı, konum kapalı, pil tasarrufu kapalı, sadece wifi açık) bu şekilde 6ncı gün içinde şarjım bitti. Kanıtıda aşağıdadır. Kullanacağınız her özellik bataryayı sömürüyor. Daha tam emin değilim ancak konum servisi veya 3g bağlantısından biri telefon kapalı olsa bile şarj yiyor.

 
windman1981

windman1981

Üye
Bende 2 tane lumia820 var. Kendiminkini yoğun bir şekilde (konuşma-internet ve oyun) kullanırken şarj en az 1 buçuk gün gidiyor. Eşimin telefonuna az önce baktım ve son şarj süresinden 45 saat geçmesine rağmen kalan batarya yüzde 85. Oldukça iyi ve tatmin edici bence.
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
    Konu Sahibi
bizimde 2 ay bir geçse bizde kavuşsak müthiş bir olay 5 gün dayanması şimdi rahatladım bekleyelim ve görelim hadi hayırlısı şöyle bir bilgi danışsam size fikriniz nedir acaba elimizde 8den kalma sarz aleti var bu şarz aleti ile 920 yi sarz etdiğimizde sarz süresinde azalma olurmu mevcut 920 nin beyaz yuvarlak olan sarz kafası arızalı çıktı ve garantiye yolladım mecburen de n8 in sarz aleti uyduğu için şimdi onunla sarz ediyorum hani 920 nin amper daha güçlü acaba diyorum bataryayı tam doldurmak için güç mü az geliyor ? ama yüzde yüz gösteriyor.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bizimde 2 ay bir geçse bizde kavuşsak müthiş bir olay 5 gün dayanması şimdi rahatladım bekleyelim ve görelim hadi hayırlısı şöyle bir bilgi danışsam size fikriniz nedir acaba elimizde 8den kalma sarz aleti var bu şarz aleti ile 920 yi sarz etdiğimizde sarz süresinde azalma olurmu mevcut 920 nin beyaz yuvarlak olan sarz kafası arızalı çıktı ve garantiye yolladım mecburen de n8 in sarz aleti uyduğu için şimdi onunla sarz ediyorum hani 920 nin amper daha güçlü acaba diyorum bataryayı tam doldurmak için güç mü az geliyor ? ama yüzde yüz gösteriyor.

n8 şarkıyla şarj edersin dolu gözükür ama çabuk boşalır şarjın. Akım değerleri tutmayınca sistem batarya durumunu da doğru hesaplayamaz. Sana tavsiyem orjinal şarj aleti kullan veya usb'den şarj et.
 
  • Beğen
Tepkiler: cesurpolis61
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bu arada civcivimin şarj durumunu gösteren bir resim de ekliyeyim:D
 
metrix355

metrix355

Üye
çok teşekkürler konuyu açan arkadaşıma bende paylamak istedim Valla bnde 4.şarjını yptım 2-3 saat kr önce 2tane 3er dkdan telefon görüşmesi yaptım 15dk whatsapp girdim 10dk wifi bağlı kaldı güç tasarrufu kapalıydı %85e düştü direk arka plan uygulamaları filan hepsi kapalı kalibrasyonumuda tam yptım ama hala oturmadı sanırım çünkü akşam şarja takıyorum 2-3saat gibi sürede oluyr zaten sonra çıkarıp yatıyorum ertesi gün saat 2-3 gibi %20lere düşüyor ve telefonda pek birşey yapmadan okadar saate en fazla 2saat yoğun kullanıyorum telefonu başka yok 2-3 saat yoğun kullanımda(yogundan kastım bir kaç fotoğraf arada mağzaya girme e maillere bakma görüşmeler filan) %80 şarj gitmesi normal mi_?Ve evamlı 2ge tutuyorum telefonu internete gircekken 3gye alıyorum bu kadar veri dolaşımı arka plan uygulamaları filan kapalı.
 
metrix355

metrix355

Üye



Şuan aldığım ekran görüntüsü telefon 4. şarjını oldu
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
kullanım şeklini bilmiyorum ama geçen 3 saatlik sürede 1 saat civarı internet sırf varsa normal gözüküyor.
 
metrix355

metrix355

Üye
çok teşekkürler konuyu açan arkadaşıma bende paylamak istedim Valla bnde 4.şarjını yptım 2-3 saat kr önce 2tane 3er dkdan telefon görüşmesi yaptım 15dk whatsapp girdim 10dk wifi bağlı kaldı güç tasarrufu kapalıydı %85e düştü direk arka plan uygulamaları filan hepsi kapalı kalibrasyonumuda tam yptım ama hala oturmadı sanırım çünkü akşam şarja takıyorum 2-3saat gibi sürede oluyr zaten sonra çıkarıp yatıyorum ertesi gün saat 2-3 gibi %20lere düşüyor ve telefonda pek birşey yapmadan okadar saate en fazla 2saat yoğun kullanıyorum telefonu başka yok 2-3 saat yoğun kullanımda(yogundan kastım bir kaç fotoğraf arada mağzaya girme e maillere bakma görüşmeler filan) %80 şarj gitmesi normal mi_?Ve evamlı 2ge tutuyorum telefonu internete gircekken 3gye alıyorum bu kadar veri dolaşımı arka plan uygulamaları filan kapalı.
yukarıda yazmıştım kullanım şekli bu
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
    Konu Sahibi
çok teşekkürler konuyu açan arkadaşıma bende paylamak istedim Valla bnde 4.şarjını yptım 2-3 saat kr önce 2tane 3er dkdan telefon görüşmesi yaptım 15dk whatsapp girdim 10dk wifi bağlı kaldı güç tasarrufu kapalıydı %85e düştü direk arka plan uygulamaları filan hepsi kapalı kalibrasyonumuda tam yptım ama hala oturmadı sanırım çünkü akşam şarja takıyorum 2-3saat gibi sürede oluyr zaten sonra çıkarıp yatıyorum ertesi gün saat 2-3 gibi %20lere düşüyor ve telefonda pek birşey yapmadan okadar saate en fazla 2saat yoğun kullanıyorum telefonu başka yok 2-3 saat yoğun kullanımda(yogundan kastım bir kaç fotoğraf arada mağzaya girme e maillere bakma görüşmeler filan) %80 şarj gitmesi normal mi_?Ve evamlı 2ge tutuyorum telefonu internete gircekken 3gye alıyorum bu kadar veri dolaşımı arka plan uygulamaları filan kapalı.
ben teşekkür ederim defalarca batarya ile ilgili konu açıldı ama hangisi nerde neyin içinde bulamıyoruz fikirlerimizi sorunlarımızı bilgilerimizi buradan paylaşırız diye açma gereği duydum umarım faydalı olur ve bilgi paylaştıkca güzeldir 2 ay gibi zaman diliminden sonra batarya kendine geliyormuş biraz sabretmek gerek arkadaşım
 
metrix355

metrix355

Üye
telefonu almak için sabrettim şimdide batarya için sabredicez bakalım :D telefon bnm için çok önemli o yüzden şarjı bitmesin diye fazla kullanamıyorum kullnamadıkça içim içimi yiyor fıstık gibi makina duruyor niye kullanmıyorsun der gibi :D
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Kullanın ama artık şu cihazı :) Kullandıkça,şarj ettikçe performansı artacak.Ayrıca onu kullanmak için aldınız rekorlar kitabına girmek için değil :kıskıs:

Beni yanlış anlamayın işi biraz şakaya vurdum ama gerçekten kullanın,pozitif yaklaşın,tadını çıkarın :)
 


Üst Alt