Veee Bende Lumia Ailesine Katıldım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
KojiroHyuga

KojiroHyuga

Üye
ben de yurtdışındaki fiyatları nerden öğrenebiliriz merak ediyorum bir de bu bant meselesi gibi bişi varmış mesela amerikadan falan getirtirken türkiyede uyumlu olmayabiliyormuş vs o konuda bilgisi olan ?
 


musicianfaruk

musicianfaruk

Üye
    Konu Sahibi
Yok yok sakat iş değil çünkü aldığım yer kadıköyün en bilindik telefoncusu :) Yani ufak bi yer değil . Avea bayiiliği yapıyo aynı zamanda . Dediğim gibi sıfır telefondu . Hatta bende kıllandım imesini girdim netten ve ithalat yoluyla kayıtlı ibaresini görünce içim rahat etti :) 2 sene genpa garantili . Genpa bakıyo yada bakmıyo onu bilmiyorum ama bu telefonlara kvk da bakıyo diye biliyorum ve önemli olanda faturadaki aldığım tarih . sonuçta bozulmalarda aldığım yer sorumlu olucak :)


Ve dediğim gibi ilk 1600 civarı fiyat dediler ama sanırım internete yanlış fiyat koymuşlar . Bizde zorlayınca diğer müşteriyle 1400 e verdiler gibi geldi .

Aldığım yer Kadıköy Çarşı İletişim
 
KojiroHyuga

KojiroHyuga

Üye
bir de avea bayii ? :D sadece nokia shop ve turkcelllerde var diye hatırlıyorum hala
 
musicianfaruk

musicianfaruk

Üye
    Konu Sahibi
direk avea bayii değil :) Yani avea bayiliği ve telefonculuk gibi düşün . 2. el telefon alınıyo satılıyo vs . Dediğim gibi telefonu inceledim iyice ve cidden sakat bi durum göremedim .


Mesela bazı sorunlar okumuştum telefonda karşıya sesim az gidiyo gibi . O benim telefonda olmadı . Sesim çok net gidiyodu .
 
justblood

justblood

Üye
Hayırlı olsun gule gule kullan .
 
  • Beğen
Tepkiler: musicianfaruk
muxo

muxo

Üye
vay arkadaş ne paralar dönüyor
 
krstnck

krstnck

Üye
Arkadaşlar 1400'e alabilmesinin sebebi adamın birisi taksikli türkcell'den alıyor ve bozdurup nakite çeviriyor evkurdan alanlar gibi telefoncu 1200 e alıyor diyelim 1400 e satıyor o şekilde başka bişey yok yani burda.Hayırlı uğurlu olsun arkadaşa'da farkını anlayacaktır 920'nin :)
 
phasan

phasan

Üye
Mediamark lumua 820 vardi 1300 ve 1400 arasi tam fiyati bilmiyorum
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Lumia'dan Lumia'ya geçiş olmıyacak gerçi konuda biraz farklı olacak Lumia'nın bel kemiği olarak sana danışmak istedim Kemal abi bilgini eksik etmezsen sevinirim.

N8 sonrası Lumia fazlasıyla gözümü boyadı.Türkiye fiyatı az çok elimi yakıyor bir nevi cebim o kadar dolu değil.Almanya ve Avustralya'dan akrabalarım aracılığıyla getirttirmeyi düşünüyorum.Pasaport veya herhangi sorunlarla karşılaşmadan gelmesi mümkün.Yalnız fiyat konusunda tam bir rakama ulaşamadım.Onun dışında eksileri olacak mı onuda düşünmüyor değilim.Bu konuda bir kaç sözün ya dur yerinde yada git Lumia'ya demen için yeterli olacakdır :)

Bu arada hayırlı olsun Faruk.Güle güle kullan elinde eskisin :)

Almanya'daki fiyatı 600€=1430tl+100tl pasaport kaydı sana 1550tl'ye gelir. Avustralyada stoklar tükendi şu anda sadece onsipariş alıyorlar.
 
Silinen Üye 2392690

Silinen Üye 2392690

Kapalı Hesap


Almanya'daki fiyatı 600€=1430tl+100tl pasaport kaydı sana 1550tl'ye gelir. Avustralyada stoklar tükendi şu anda sadece onsipariş alıyorlar.

Geriye ne kaldı Kemal abi.Ben bu işten hiç ama hiç bişe anlamadım.En azından kayda değer farklar olmalıydı Lumia niyetim 2014'lere kalacak galiba.Özet olarak yinede teşekkür ederim.Tamam demek şu an içim bütcemi göz önüne alacak olursam yerinde bir deyim olacak :)
 
musicianfaruk

musicianfaruk

Üye
    Konu Sahibi
Evet 1400 e o şekil aldım :) Çünkü kontrat yok . Ama kötü haberi veriyim . Sahibindende ilanı kaldırdılar . Dediğim gibi biz ben bir nevi hatalarından yada bi döneme ait indirimlerinden yararlandım . Bugünden itibaren daha fazla söyleyebilirler telefon fiyatı için .

Evet ali abi çok sağlam bi firma :) Çok kaliteli ve ikinci el alırken satarken çok dikkatliler
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bir ayı geçkin süredir uğrayamadım cihazım olmadığı için baya Bi kaybım var farkındayım

lumia900 devam ediyor ondan vazgeçmem o arada lumis920 ve şimdi de lumis820 ile devam ediyorum:) yakında bir de lumis620 gelicek.
 
  • Beğen
Tepkiler: Enes
musicianfaruk

musicianfaruk

Üye
    Konu Sahibi
Valla bu kadarını beklemiyodum dostlar . Ekran kalitesi ve akıcılığı muazzam . Çift çekirdekli androidleride kullandım onların hemen hemen 2 katı akıcılıkta :) Görünüşüde çok konsept ..
 

IVI-Elia

Üye


lumia900 devam ediyor ondan vazgeçmem o arada lumis920 ve şimdi de lumis820 ile devam ediyorum:) yakında bir de lumis620 gelicek.

abi bu nedir ya her cebe bir Lumia kampanyasımı başlattın? pantolonda 4 cep var sanırsam:D

- - - Eklendi - - -

Valla bu kadarını beklemiyodum dostlar . Ekran kalitesi ve akıcılığı muazzam . Çift çekirdekli androidleride kullandım onların hemen hemen 2 katı akıcılıkta :) Görünüşüde çok konsept ..

Çekirdek olayına çok takmayın her şey çekirdek mi?İşlemci mimarisi de çok önemli.Lumia'daki işlemci Krait 200 işlemcisi yani bu Cortex a9, a15 ve qualcommun kendine has özelliştirmeleri içeriyor.Bu da bazı testlerde exynos 4, tegra 3 gibi işlemcilerden daha güçlü olmasını sağlıyor. Zaten böyle olmasa bile işletim sisteminden dolayı yağ gibi akıyor :D
 
Lumiance

Lumiance

Üye
Hayırlı olsun, güzel haberler almanız dileğiyle...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt