Veee Bende Lumia Ailesine Katıldım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici

Ali Kemal abi bu fotoğrafı seçsin. :D Bi de Ali Kemal abi sen hangisini kullanıyon?Yani 920 varken 620'ye 820 'ye ne gerek vardı.Hani anlarız 900 eski telefonun da meraktan sordum.

şimdilik lumia900&820 ikilisindeyim. Lumia820 incelemesi hazırlıyorum.
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye


şimdilik lumia900&820 ikilisindeyim. Lumia820 incelemesi hazırlıyorum.

Heyecanla bekliyorum abi 920 incelemesi de güzeldi bu ikinci bölüm olarak mı gelecek yoksa 820'nin ilk bölümü olarak mı?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


Heyecanla bekliyorum abi 920 incelemesi de güzeldi bu ikinci bölüm olarak mı gelecek yoksa 820'nin ilk bölümü olarak mı?

önce lumia920 ikinci bolum. Sonra da lumia820 1.&2. Bölümler gelicek.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt