Samsung Galaxy SIII'üme kavuştum :)

Sponsorlu Bağlantılar

CasuS_87

CasuS_87

Üye
Hayırlı olsun :)
 


turkves

turkves

Üye
hayırlı olsun güle güle kullan arkadaşım.
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Talip sonunda kavuştun ha :D hadi hayırlı uğurlu olsun :D
 
  • Beğen
Tepkiler: avcitalip
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
hayırlı olsun dostum güle güle kullan :)
 
  • Beğen
Tepkiler: avcitalip
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
Yurtdisindan gelince hic bir sorun olmuyor deme?yada bu kayit sadece bir kez mi yapiliyor?

bir kere yapılıyor,2 yılda bir telefon getirme hakkın var :oke:

ben zaten bir daha Türkiye'den telefon almayı düşünmüyorum pasaport sıkıntısı olmadığı sürece...

elin gevuruda o telefondan kar ediyor nerede bu devlet ? :off:
 
Kerim.

Kerim.

Üye
bir kere yapılıyor,2 yılda bir telefon getirme hakkın var :oke:

ben zaten bir daha Türkiye'den telefon almayı düşünmüyorum pasaport sıkıntısı olmadığı sürece...

elin gevuruda o telefondan kar ediyor nerede bu devlet ? :off:

iyiymiş o zmn.s2ler ne kadar bilgin var mı?
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Biraz pahalı almışsın sanki dostum daha ucuza bulanlar vardı ama sen almanyadan almışsın amerika ingilterede falan daha ucuz diye biliyorum.
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
iyiymiş o zmn.s2ler ne kadar bilgin var mı?

250 € muş aslında onlardan 2 tane getirtip bir tanesini anneme hediye edesim vardı ama s3 alıyım değişiklik olsun dedim :)

- - - Eklendi - - -

Biraz pahalı almışsın sanki dostum daha ucuza bulanlar vardı ama sen almanyadan almışsın amerika ingilterede falan daha ucuz diye biliyorum.

s3 :

s2 :

:oke: ingiltere'de tanıdığım yok olsaydı sorardım,:tşk:
 
Kerim.

Kerim.

Üye
bune ya hepsi cok ucuz:
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Hayırlı Olsun Talip :)
 
lordufuk

lordufuk

Üye
Hayırlu uğurlu olsun kardes allah hepimize nasip etsin
 
.yaRasa.

.yaRasa.

Üye
Hayırlı Olsun adaş...

Beyazın ışık sızdırması olayı kötüymüş...
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
Hayırlu uğurlu olsun kardes allah hepimize nasip etsin

sağol kardeşim,önümüzdeki ayın 7 sinde Bursa'ya gelme imkanım var hangi kebapçıyı önerirsin :eller: :ehe

Allah inşallah sanada s3 nasip eder :oke:

- - - Eklendi - - -

Hayırlı Olsun adaş...

Beyazın ışık sızdırması olayı kötüymüş...

çokta sırıtmıyor aslında :ehe

- - - Eklendi - - -

:tşk:

- - - Eklendi - - -

bune ya hepsi cok ucuz:

Almanlar'da o telefonlardan kar ediyorlar :ehe bakın nasıl kazıklanıyoruz Türkiye'de :off:Devlet,Telefoncular Bizi Kazıkliii :ehe

- - - Eklendi - - -

Hayırlı Olsun Talip :)

Sağol İnanç:tşk:
 
Kerim.

Kerim.

Üye
sağol kardeşim,önümüzdeki ayın 7 sinde Bursa'ya gelme imkanım var hangi kebapçıyı önerirsin :eller: :ehe

Allah inşallah sanada s3 nasip eder :oke:

- - - Eklendi - - -



çokta sırıtmıyor aslında :ehe

- - - Eklendi - - -

:tşk:

- - - Eklendi - - -



Almanlar'da o telefonlardan kar ediyorlar :ehe bakın nasıl kazıklanıyoruz Türkiye'de :off:Devlet,Telefoncular Bizi Kazıkliii :ehe

- - - Eklendi - - -



Sağol İnanç:tşk:
aynen:D
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
Hayırlı olsun kardeşim Allah kazasız belasız kullanım nasip etsin!....
 


Üst Alt