Hayırlı olsun![]()

hayırlı olsun güle güle kullan arkadaşım.

Talip sonunda kavuştun hahadi hayırlı uğurlu olsun
![]()
teşekkür ederim Fatih 
sağol kardeşim![]()

kaça patladı sorması ayıp![]()


1300 TL
1200 TL ye geldi + pasaport kayıt parası![]()
Yurtdisindan gelince hic bir sorun olmuyor deme?yada bu kayit sadece bir kez mi yapiliyor?


bir kere yapılıyor,2 yılda bir telefon getirme hakkın var
ben zaten bir daha Türkiye'den telefon almayı düşünmüyorum pasaport sıkıntısı olmadığı sürece...
elin gevuruda o telefondan kar ediyor nerede bu devlet ?![]()
iyiymiş o zmn.s2ler ne kadar bilgin var mı?

Biraz pahalı almışsın sanki dostum daha ucuza bulanlar vardı ama sen almanyadan almışsın amerika ingilterede falan daha ucuz diye biliyorum.
ingiltere'de tanıdığım yok olsaydı sorardım,
Hayırlu uğurlu olsun kardes allah hepimize nasip etsin


Hayırlı Olsun adaş...
Beyazın ışık sızdırması olayı kötüymüş...


bune ya hepsi cok ucuz:Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bakın nasıl kazıklanıyoruz Türkiye'de
Devlet,Telefoncular Bizi Kazıkliii 
Hayırlı Olsun Talip![]()

aynensağol kardeşim,önümüzdeki ayın 7 sinde Bursa'ya gelme imkanım var hangi kebapçıyı önerirsin![]()
Allah inşallah sanada s3 nasip eder
- - - Eklendi - - -
çokta sırıtmıyor aslında
- - - Eklendi - - -
- - - Eklendi - - -
Almanlar'da o telefonlardan kar ediyorlarbakın nasıl kazıklanıyoruz Türkiye'de
Devlet,Telefoncular Bizi Kazıkliii
- - - Eklendi - - -
Sağol İnanç![]()

