Kurtuluş hocam, cfw ni memnun şekilde kullanıyorum fakat bazı hatalar var.
1- Müzik çalarda ortalarda gezinirken çoğu zaman 1. müziğe atıyor.
2-Klavyede giriş seçeneklerinden ayarlara girince mesajlar kısmı kitleniyor.
3-Bazı durumlarda telefon zorlanınca tarayıcıdan atabiliyor.
4-müzik dinlerken veya arama yaparken sesi arttırıp kısmak istediğimizde dokunmatik özellik aktif olmuyor herseferinde yanda ki ses açma kısma tuşlarını kullanmak zorunda kalıyoruz .
Bu tarz sorunları elden geçirirsen çok memnun kalacağım.Herşey için sağolasın.