Galaxy Nexus mu Apple iPhone 4S mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


15097

15097

Üye
SIII önerebilirim :)
 
Superfan

Superfan

Üye
Tamam.CEO ile görüştüm.D 256 MB ram yeter dedi :ağlarım:

 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye

Hoşgeldin abim senin düşüncelerini almak isteriz i5 hakkında :tebessüm:
Hoşbulduk kardeşim benim :sarıl: Tamam ciddi oluyorum :) i5 in çok iyi bir telefon olacağı aşikâr. Ama şöyle tahmin edebilirim donanımını : 4 çekirdekli Cpu, SGX543MP4 Gpu, 1 GB Ram, 8 Mp geliştirilmiş kamera, 4" yada 3.8" ekran boyutu, daha sağlam yapıda ekran(Gorilla Glass) olabilir. Bu şekilde gelir diye tahmin ederekten fiyatıda en az 2500 diyorum ortalama 3000 e yakın çıkış fiyatı diyorum :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye

Hoşbulduk kardeşim benim :sarıl: Tamam ciddi oluyorum :) i5 in çok iyi bir telefon olacağı aşikâr. Ama şöyle tahmin edebilirim donanımını : 4 çekirdekli Cpu, SGX543MP4 Gpu, 1 GB Ram, 8 Mp geliştirilmiş kamera, 4" yada 3.8" ekran boyutu, daha sağlam yapıda ekran(Gorilla Glass) olabilir. Bu şekilde gelir diye tahmin ederekten fiyatıda en az 2500 diyorum ortalama 3000 e yakın çıkış fiyatı diyorum :oke:
Haklısın abim ben de Apple ın ekranı 4.0 inç ten büyük yapmayacağını düşünüyorum sonuçta bütün oyunları 3.5 için hazırlanmış :)
 
  • Beğen
Tepkiler: DreaMagiC
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye

Haklısın abim ben de Apple ın ekranı 4.0 inç ten büyük yapmayacağını düşünüyorum sonuçta bütün oyunları 3.5 için hazırlanmış :)
Mantıklı olanda bu :) Apple da yüksek boyutlarda ekranla çıkarsa artık herkes büyük telefonlara alışmaya mahkum :)
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
  • Beğen
Tepkiler: DreaMagiC
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
yeni nesil iphone muhtemelen saat hizi daha yuksek bir cift cekirdek bir işlemciyle ve sgx554serisi bir gpu ile gelicektir ram olarak boş yere tahminde bulunmayayim cunku apple'in şu anda batarya performansi konusunda bir teknoloji uzerinde caliştigini biliyorum o teknolojiyi kullanabilirlerse muhtemelen ram'i de kullanirken bonkör olacaklardir. Ekran icin 3.9",4",4.1" olarak uc secenek var. ayrica apple bu cihazda şimdiye kadarki geleneklerini yikarak 58mm genişlik kullanicak. Bu da 4.1" ekran boyutu ihtimalini guclendiriyor. Ayrica yeni gelen bu telefonda apple artik saglamliga da onem vericek ve kasa aluminyum alaşimli malzeme de kullanabilir ki yuksek donanimin sicakligini en kolay dişari aticak malzemedir. Fiyat olarak ulkemize girişi yine teknosa ve darty kanallarindan olacagi icin 3250tl civarinda olucaktir. Tabi o zamana kadar apple aldigi Turkiye ofisini acma kararini uygulamazsa.
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
xPaSHax

xPaSHax

Üye
ben nexus derım ama ıphonedende vazgecemıyorumkı ıphone kullananda baska cıhaz kullanamaz dıye bosuna demıyor kım kullandıysa ıphone satıp baska cıhaz alıyor sonra yıne ıphoneye donuyo pısman olup buda ayrı bısey anlamadım gıttı :hmmm
 

MeegoSever

Üye
hocam diyorsunuz ya iphone 5 3000 filan olur diye apple türkiye ofisi açılırsa iphone 5'ten önce bence normal iphone fiyatlarına döner
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
hocam diyorsunuz ya iphone 5 3000 filan olur diye apple türkiye ofisi açılırsa iphone 5'ten önce bence normal iphone fiyatlarına döner

apple yonetimi Turkiye ofisini acma karari aldi. Bu ne zaman hayata gecer bilmiyoruz tabi ilk etapta istanbulun gozde avmlerinde apple shoplar acilacaktir fakat fiyatlara minumum 100$ etki eder.
 
_Unforgiven_

_Unforgiven_

Üye
İphone 5 i bekle derim ;)

Para sıkıntın yoksa kuzuya katılıyorum eğer Samsung alacaksan aklında bulunsun 1-2yil destek verir ve keser bence İphone veya Sony al burada da en iyi kara İphone 5 o beklemek ;)
 
Elektr0

Elektr0

Üye
eger android duşunuyorsan ve maddi olarak sıkıntın yoksa ki iphone4s duşunuyorsun ayni fiyatlara one x derim. Seni tanidigim kadariyla cocoa arayuzunden hoşlanmiyorsun o yuzden ios6 ile iphone5i de alsan senin icin pek bir onemi yok ama apple ureticilerinin iddialari dogruysa iphone5 gercekten beklenildigine degecek. zor bir karar seni bekliyor ama nexusu unut başka modellere bak.

jb 4.1 diye güncelleme aldı ki bence şuan istedigi konuma geldi diye düşünmekteyim JB 4.1 nexus'u 4-5 basamak birden atlattı...


- - - Eklendi - - -

nexus'u 4.1 jb güncellenmiş olarak incele zaten ondan başka hemen alan bir android yok bak offline hizmetler yeter ...( mesela online olarak sesli mesaj yazabiliyorum 2.3.6 ile ama 4.1 JB de offline olarak sunuluyor diye bilmekteyim ... + yag kıvamında akıcılık + büyük performans artışları söz konusu ve dahası yüz tanıma teknolojisinin geldigi son nokta güzel, foto ile kandırma devri bitti yüzünü gören telefon gözleri kırpmanı istiyor ki bence iyi olmuş... küçük bir ayrıntı...
 
Uchiha Sasukee

Uchiha Sasukee

Üye
Aynen Nokia'dan bende kurtuluyorum en kısa zamanda.5228 yüzünden.
Neyse konuna dönersem ben birkaç gün önce CHIP dergisi aldım.Gayet güzel akıllı telefon karşılaştırma ve rehberi vardı.Orada Cpu,Gpu incelemeleri ve kamera vs. açısından 1.GALAXY NOTE 2.HTC ONE X 3.GALAXY NEXUS 4.GALAXY SII 5.İPHONE4S 6.SONY XPERIA S 7.SONY XPERIA ARC S şeklinde devam eden sıralamada 13 telefon vardı ve sonuncusu NOKIA LUMIA 900'idi(800'de olabilirdi.Karıştırmış olabilirim :) ).Ama sonuncunun NOKIA olduğuna hiç şaşmadım.Neyse uzaklaşmayayım konundan.Yukarıda olduğu gibi 4S in bazı avantajları ve dezavantajları var.Öte yandan Galaxy Nexus harikadır.Bence Galaxy Nexus al derim.Ama sürekli oyun oynayacaksan en çok uygulaması olan Apple'ın IPHONE 4S'ini de alabilirsin.İstersen CHIP al.Oku bi.Orada kaliteli kıyaslamalar yapılmış.Mutlaka oku eğer kararsız kaldıysan.Ona göre sana uygun olanını seç.Nokia'dan kurtulacağına sevindim.

Ama bence Galaxy Nexus.Tabi sen mutlaka o karşılaştırmayı bir gör.
Sonuç için CHIP'tekiler 4S'in konfor için olduğuna dikkat çekmişler.Ama "Ne yazıkki ekranı küçük ve kısıtlamaları var"Nexus için "tam bir hız telefonu"demişler.Karar senin.

- - - Eklendi - - -

Apple Iphone 4s USA'de 200$ nerdeyse.O denli ucuz,kaliteli.LUMIA 900'ler 49.99 $ ehehe

- - - Eklendi - - -

IPHONE 5 i bekleyedebilirsin ama CHIP'te okuduğuma göre Tim Cook Steve Jobs kadar iyi değilmiş.Yani Apple eski canlılığını yitirdi.Bundan sonra Apple TV tarzı şeyler olacak.Şunuda belirteyim.IPHONE 5 4S kadar iyi oladabilir olmayabilirde.Steve yaşasaydı çoktan çıkmıştı IPHONE 5
 

MuhammedAliAKB

Üye
iPhone 4s al
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


jb 4.1 diye güncelleme aldı ki bence şuan istedigi konuma geldi diye düşünmekteyim JB 4.1 nexus'u 4-5 basamak birden atlattı...


- - - Eklendi - - -

nexus'u 4.1 jb güncellenmiş olarak incele zaten ondan başka hemen alan bir android yok bak offline hizmetler yeter ...( mesela online olarak sesli mesaj yazabiliyorum 2.3.6 ile ama 4.1 JB de offline olarak sunuluyor diye bilmekteyim ... + yag kıvamında akıcılık + büyük performans artışları söz konusu ve dahası yüz tanıma teknolojisinin geldigi son nokta güzel, foto ile kandırma devri bitti yüzünü gören telefon gözleri kırpmanı istiyor ki bence iyi olmuş... küçük bir ayrıntı...

Nexustaki çekincelerinin sebebi farklı ilk jb alan model olması veya jb ile gelen özelliklerin çok gelişmiş olması değil. Uzun kullanımlarda işlemcinin yorulması sebebiyle performans düşüklüğü yaşadığına bir kac incelemede şahit oldum. Özellikle gpusu sanki adreno200e donüyordu.


- - - Eklendi - - -

Ayrıca jb için en uygun donanım bana göre one x ve biraz da sgs3 te.
 
  • Beğen
Tepkiler: Elektr0
Elektr0

Elektr0

Üye


Nexustaki çekincelerinin sebebi farklı ilk jb alan model olması veya jb ile gelen özelliklerin çok gelişmiş olması değil. Uzun kullanımlarda işlemcinin yorulması sebebiyle performans düşüklüğü yaşadığına bir kac incelemede şahit oldum. Özellikle gpusu sanki adreno200e donüyordu.


- - - Eklendi - - -

Ayrıca jb için en uygun donanım bana göre one x ve biraz da sgs3 te.

evet tabiki öle ama ICS li gelen nexus'u bile adam etti JB işte benim demek istedigin de tam bu JB Li SGS3 ile One X nasıl olacak
hep birlikte görecegiz...:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye


evet tabiki öle ama ICS li gelen nexus'u bile adam etti JB işte benim demek istedigin de tam bu JB Li SGS3 ile One X nasıl olacak
hep birlikte görecegiz...:oke:
Kuzum süper olacak gibime geliyor inşallah stabilleşir biraz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Elektr0
Elektr0

Elektr0

Üye
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

TheLastRevolution
  • Kilitli
Karşılaştırma Galaxy Nexus mu iPhone 4S mi ?
2
Cevap
30
Görüntüleme
2K
TheLastRevolution
Cevap
19
Görüntüleme
3K
tempestshine
Şamar Oğlanı
Cevap
74
Görüntüleme
11K
Şamar Oğlanı
Cevap
3
Görüntüleme
674
Masha


Üst Alt