3 Telofon Arasında Kaldım (Yardım)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Yunkaai

Yunkaai

Üye
Destek filan hilaye.Ben arladaşıma wonder aldırdım.Elimi ayağımı opuyo cocuk.Misal ben alcak olsam wonder alırdîm ics cıkmıs cikmamis umrumda bile değil
 


virus19

virus19

Üye
    Konu Sahibi
Destek filan hilaye.Ben arladaşıma wonder aldırdım.Elimi ayağımı opuyo cocuk.Misal ben alcak olsam wonder alırdîm ics cıkmıs cikmamis umrumda bile değil

Duyduğuma göre Wonder oyunlarda hep sorun yaratıyormuş bu yüzden neo v daha önde benim gözümde
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Neo V derim. Desire HD'yi bilmem.
 
Hasan Enes

Hasan Enes

Üye
HD derim daha kullanışlı :)
 
virus19

virus19

Üye
    Konu Sahibi
iyice karıştı aklım :D HD eskidi diyorlar ama daha cazip geliyor gözüme of of :D

- - - Eklendi - - -

güncel 4e çıktı fikrim :(
 

Checkmate99

Üye
xperia neo v al derim ama fiyatı biraz daha yükseltirsen xperia play r800i al fazla oyun oynamıyorsan yine neo v yi alabilirsin
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Galaxy Wonder diyeceğim ama 1.4 Ghz olmasına karşın bu 1.4 Overclock ile yapıldığını biliyorum ( yanlışsam düzeltin )...Ben alabilirsen Xperia Neo V almanı öneririm :tebessüm:
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Galaxy wonder tek çekirdek mi çift çekirdek mi
 
klongs

klongs

Üye
​tek
 

cukuleaks

Üye
Galaxy Wonder diyeceğim ama 1.4 Ghz olmasına karşın bu 1.4 Overclock ile yapıldığını biliyorum ( yanlışsam düzeltin )...Ben alabilirsen Xperia Neo V almanı öneririm :tebessüm:
Kesinlikle :oke:

- - - Eklendi - - -

Bak oyun bakimindan neo v hepsinden ustun. Desire hd ye bakipta guzel sanma cidden renkler cok sonuk ve oyun performansi dusuk. One v ayni sekilde oyunlari cok rahat acamiyor.wonderi saymiorm o alt kademe telefon. Neo v ise bravia engine ile cok canli renkler. Cozunurluk yuksek. 3d foto cekebilior. Hdmi baglantisi var. Ve tamamen oyun telefonu. Adreno 205 ekran karti mukemmel. Zaten neo v ile xperia play arasindaki tek fark klavye. Xperia play adi ustunde oyin icin yapilmisve onunda ekran karti adreno 205 yani cok guzrel. Her yonden neo v diorm. Ha birde sony ericssonun tum telefonlari tasarim harikasi. Neo v performans acisindanda gayet guzel ve hizli. İcs yuklersen telefon batar o ayri... :)

- - - Eklendi - - -

Neo V derim. Desire HD'yi bilmem.

Desire hd en basarili goz boyayan telefon modeli. Hic bir ozelligi yok. ;)
 
amcalu1

amcalu1

Üye
Galaxy wonder alma
 
enes-1907

enes-1907

Üye
arkadaşım ben konuya açıklık getireyim sana.bak wonderin seni çelişkiye düşürmesinin büyük ölçüdeki sebebi işlemcisinin 1.4 olması samsung 1 ghz lik işlemciyi yazılımlarla 1.4 ghz yaptı, bu kanıtlanmış bir gerçek,artık wonderi çıkar aklından..gelelim desire hd'nin neo v den üstün olan özelliklerine,,,kamerası 8 mp bide ram 768 ....arkadaşım akıllı telefonun aslında bilgisayarlardan farkı yok eğer ram tutarı 512,1 gb,2gb,vs. dahilinde kat kat gitmiyorsa o bi şekilde artırılmış demektir. yani desire hd nin 512 mb ramdan sonrası bi şekilde artırılmış,ram işini hallettik şimdi gelelim bide 8mp kamerası var desirenin eğer kameraya önem veriyorsan neo v yerine neo alırsın kamerayı da halletmiş olursun arada fazla fiyat farkı yok..gelelim neo v nin artılarına +++hdmı çıkışı,led ekran,daha yüksek çözünürlük ve daha şık tasarım ,,,bu arada desire hd nin ekranı lcd yani çok kalitesiz ve soluk...

SONUÇ: NEO v veya NEO al derim...
 
  • Beğen
Tepkiler: Never_Back_Down

cukuleaks

Üye
arkadaşım ben konuya açıklık getireyim sana.bak wonderin seni çelişkiye düşürmesinin büyük ölçüdeki sebebi işlemcisinin 1.4 olması samsung 1 ghz lik işlemciyi yazılımlarla 1.4 ghz yaptı, bu kanıtlanmış bir gerçek,artık wonderi çıkar aklından..gelelim desire hd'nin neo v den üstün olan özelliklerine,,,kamerası 8 mp bide ram 768 ....arkadaşım akıllı telefonun aslında bilgisayarlardan farkı yok eğer ram tutarı 512,1 gb,2gb,vs. dahilinde kat kat gitmiyorsa o bi şekilde artırılmış demektir. yani desire hd nin 512 mb ramdan sonrası bi şekilde artırılmış,ram işini hallettik şimdi gelelim bide 8mp kamerası var desirenin eğer kameraya önem veriyorsan neo v yerine neo alırsın kamerayı da halletmiş olursun arada fazla fiyat farkı yok..gelelim neo v nin artılarına +++hdmı çıkışı,led ekran,daha yüksek çözünürlük ve daha şık tasarım ,,,bu arada desire hd nin ekranı lcd yani çok kalitesiz ve soluk...

SONUÇ: NEO v veya NEO al derim...

%15000 dogru...
 

cukuleaks

Üye
Wonder en ii goz boyayan telefon....
 

erdovan

Üye
Kesinlikle :oke:

- - - Eklendi - - -

Bak oyun bakimindan neo v hepsinden ustun. Desire hd ye bakipta guzel sanma cidden renkler cok sonuk ve oyun performansi dusuk. One v ayni sekilde oyunlari cok rahat acamiyor.wonderi saymiorm o alt kademe telefon. Neo v ise bravia engine ile cok canli renkler. Cozunurluk yuksek. 3d foto cekebilior. Hdmi baglantisi var. Ve tamamen oyun telefonu. Adreno 205 ekran karti mukemmel. Zaten neo v ile xperia play arasindaki tek fark klavye. Xperia play adi ustunde oyin icin yapilmisve onunda ekran karti adreno 205 yani cok guzrel. Her yonden neo v diorm. Ha birde sony ericssonun tum telefonlari tasarim harikasi. Neo v performans acisindanda gayet guzel ve hizli. İcs yuklersen telefon batar o ayri... :)

- - - Eklendi - - -



Desire hd en basarili goz boyayan telefon modeli. Hic bir ozelligi yok. ;)

adreno 205 desire hd de mevcut acmadıgı oyun yok hiç özelligi olmasaydı bukadar satarmıydı ne istedigin önemli
 
lgkg300

lgkg300

Üye
arkadaşım ben konuya açıklık getireyim sana.bak wonderin seni çelişkiye düşürmesinin büyük ölçüdeki sebebi işlemcisinin 1.4 olması samsung 1 ghz lik işlemciyi yazılımlarla 1.4 ghz yaptı, bu kanıtlanmış bir gerçek,artık wonderi çıkar aklından..gelelim desire hd'nin neo v den üstün olan özelliklerine,,,kamerası 8 mp bide ram 768 ....arkadaşım akıllı telefonun aslında bilgisayarlardan farkı yok eğer ram tutarı 512,1 gb,2gb,vs. dahilinde kat kat gitmiyorsa o bi şekilde artırılmış demektir. yani desire hd nin 512 mb ramdan sonrası bi şekilde artırılmış,ram işini hallettik şimdi gelelim bide 8mp kamerası var desirenin eğer kameraya önem veriyorsan neo v yerine neo alırsın kamerayı da halletmiş olursun arada fazla fiyat farkı yok..gelelim neo v nin artılarına +++hdmı çıkışı,led ekran,daha yüksek çözünürlük ve daha şık tasarım ,,,bu arada desire hd nin ekranı lcd yani çok kalitesiz ve soluk...

SONUÇ: NEO v veya NEO al derim...

arkadaş mükemmel bir tespit yapmış aynen katılıyorum. ayrica neo v nin kamerası 5mp ama çok net hakkını veriyor hatta daha iyi. galaxy ace'de de 5mp kamera +flash var ama kamera beraat 2mp nokia 6300 in kamerası bile daha iyi çekiyor

Neo veya Neo v al derim.
 
avcitalip

avcitalip

Üye
hocam iyi güzelde radyasyon ne olacak xperialar okadar radyasyon yayıyor şahsen ben önermem güncelleme desteğine gelirsek custom romlarla her türlü yükseltirsin wonder al demiyorum ama neo v falanda al demiyorum bence ya bütçeni yükselt yada 2.el s2 al:oke:
 
Kerim.

Kerim.

Üye
neo v al.en iyisi
 
enes-1907

enes-1907

Üye
hocam iyi güzelde radyasyon ne olacak xperialar okadar radyasyon yayıyor şahsen ben önermem güncelleme desteğine gelirsek custom romlarla her türlü yükseltirsin wonder al demiyorum ama neo v falanda al demiyorum bence ya bütçeni yükselt yada 2.el s2 al:oke:
kardeş yalnış anlama ama her halükarda radyasyona mahkumuz telefonun hattan aldığı çekiş kuvveti bile radyasyon ...şimdiye kadar telefon alırken akıllı telefonlar çıkmadan önce radyasyona mı bakıyorduk alırken hayır ama genede sen haklısın baksak daha ii ama vücut o radyasyonun aldıktan sonra azı çoğu farketmez bunuda biliyormusun bilmiyoırum..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt