3 Telofon Arasında Kaldım (Yardım)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
virus19

virus19

Üye
    Konu Sahibi
3 Telofon Arasında Kaldım (Yardım)
HTC One V
HTC Desire HD 899 TL
Sonny Ericsson Neo V 799 TL
Samsung Galaxy W 729 TL

Siz hangisini tavsiye edersiniz. Yada bunlardan başka bu fiyatlarda önerebileceğiniz telefon var mı arkadaşlar.
2 kez yanlış tercih yaptım telefon konusunda bu sefer yanlış tercih yapmak istemiyorum
 


u_cosar

u_cosar

Üye
HTC Desire HD 899 TL daha iyi duruyor.Ama sen yineden bu konuda bilgili arkadaşlardan yardım al
 
  • Beğen
Tepkiler: virus19
canaytekin

canaytekin

Üye
galaxy wonder al dostum 1.4 ghz islemcısı var bnm tercihim boyle olurdu acıkcası
 
  • Beğen
Tepkiler: virus19
virus19

virus19

Üye
    Konu Sahibi
galaxy wonder al dostum 1.4 ghz islemcısı var bnm tercihim boyle olurdu acıkcası

Tek korkum var o da samsung çıkarıyor telefonları ve birden desteğini çekiyor kullanan arkadaşlar varsa destek devam ediyor mu w de
 
canaytekin

canaytekin

Üye
galaxy w de ıcs update varmı yokmu onu ogrenebılırsen sorunun bıter aslında ama bnm bıldıgım kadarıyla yok dostum
 
şerefli

şerefli

Üye
bence xperia neo v
 
canaytekin

canaytekin

Üye
xperia u yu arastır dostum bn baktım sımdıde hepsi burada da 4gb surumu 799 lira 1 ghz cift cekirdeklı ıslemcı var bunda ama tek kotu yanı micro sd desteklemıyor
 
geneluye

geneluye

Üye
bence doğubank gibi bir yerden bak oralarda bayağı hesaplı sahibinden e felan bak fikir edin bir de neden kullanacaksan mesela oyun oynayacaksan google ye oyunun ismi ile telefon adlarını yaz kaç kişi almış oynuyor fikir edin yani ne için istiyorsa diğer sahiplerinin fikirleri hakkında bilgi edin sana en iyi telefona sahip kişiler fikir verebilir
 
canaytekin

canaytekin

Üye
dostum xperia u nun 8 gb versıyonuna bak o ısını gorur bence
 
İncİnat

İncİnat

Üye
desire hd yi ne yapacan :D aynı fiyata htc one v var
 
virus19

virus19

Üye
    Konu Sahibi
bence doğubank gibi bir yerden bak oralarda bayağı hesaplı sahibinden e felan bak fikir edin bir de neden kullanacaksan mesela oyun oynayacaksan google ye oyunun ismi ile telefon adlarını yaz kaç kişi almış oynuyor fikir edin yani ne için istiyorsa diğer sahiplerinin fikirleri hakkında bilgi edin sana en iyi telefona sahip kişiler fikir verebilir

Malesef internetten teknoloji alışverişi yapmıyorum daha doğrusu ailem ödeyeceği için pek ılımlı bakmıyorlar. Oyun,internet ve müzik için kullanacağım telefonu androidin oyunları hakkında pek bilgim olmadığı için dediğini nasıl yapabilirim bilemedim

- - - Eklendi - - -

dostum xperia u nun 8 gb versıyonuna bak o ısını gorur bence

ekranı küçük geldi gözüme o yüzden tercih etmiyorum teşekkürler tavsiye için ama

- - - Eklendi - - -

Bilmiyorumki hangisi daha iyidir :D

- - - Eklendi - - -

desire hd yi ne yapacan :D aynı fiyata htc one v var

One V baktım açıkcası çok eksisi var tek iyi yönü yeni teknoloji ve android 4.0 ile gelmesi ama en büyük eksiği internette flash desteği yok :(
 
05kaptan05

05kaptan05

Üye
xperia bagımlılık yapıyo haberin olsun :) ama xperia rayıda ekle bence alınacaklara :) neo v de güzel telefon fakat samsungu önermem :)
 
geneluye

geneluye

Üye
cra.ckli oyunlar var ben hayatta google play den program satın almam zaten burada hepsi var ücretsiz bir şekilde (?)
 
amcalu1

amcalu1

Üye
Motorola atrix düşündün mu hepsiburadadan al 900 liraya süper bir cihaz hepsiburada en güvenilir site dir
 

emir123321

Üye
Kardes Sony Xperia Arc Kullanıyorum. Ama sundan eminim sony hic bi telefondan kolay kolay destegini cekmiyor. Ki bakarsak Cperia Mini 3 yıldan fazla destek aldı (:. Samsung'un Su an Galaxy S i dusundugu mu var ?
 
virus19

virus19

Üye
    Konu Sahibi
Kardes Sony Xperia Arc Kullanıyorum. Ama sundan eminim sony hic bi telefondan kolay kolay destegini cekmiyor. Ki bakarsak Cperia Mini 3 yıldan fazla destek aldı (:. Samsung'un Su an Galaxy S i dusundugu mu var ?

İlk başta neo v alacaktım sonra samsung önüme çıktı ardından htc ler kafam çok karışık. iki sefer telefon değişimi yaptım ve çok pişman olmuştum yine aynı şeyi yaşamak istemiyorum :( bütçede sıkıntılı yani çok kararsızım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt