kaanslmz
Üye
İcs yükleyince neden batar? Kaldırmaz mıKesinlikle
- - - Eklendi - - -
Bak oyun bakimindan neo v hepsinden ustun. Desire hd ye bakipta guzel sanma cidden renkler cok sonuk ve oyun performansi dusuk. One v ayni sekilde oyunlari cok rahat acamiyor.wonderi saymiorm o alt kademe telefon. Neo v ise bravia engine ile cok canli renkler. Cozunurluk yuksek. 3d foto cekebilior. Hdmi baglantisi var. Ve tamamen oyun telefonu. Adreno 205 ekran karti mukemmel. Zaten neo v ile xperia play arasindaki tek fark klavye. Xperia play adi ustunde oyin icin yapilmisve onunda ekran karti adreno 205 yani cok guzrel. Her yonden neo v diorm. Ha birde sony ericssonun tum telefonlari tasarim harikasi. Neo v performans acisindanda gayet guzel ve hizli. İcs yuklersen telefon batar o ayri...
- - - Eklendi - - -
Desire hd en basarili goz boyayan telefon modeli. Hic bir ozelligi yok.![]()



