3 Telofon Arasında Kaldım (Yardım)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kaanslmz

kaanslmz

Üye
Kesinlikle :oke:

- - - Eklendi - - -

Bak oyun bakimindan neo v hepsinden ustun. Desire hd ye bakipta guzel sanma cidden renkler cok sonuk ve oyun performansi dusuk. One v ayni sekilde oyunlari cok rahat acamiyor.wonderi saymiorm o alt kademe telefon. Neo v ise bravia engine ile cok canli renkler. Cozunurluk yuksek. 3d foto cekebilior. Hdmi baglantisi var. Ve tamamen oyun telefonu. Adreno 205 ekran karti mukemmel. Zaten neo v ile xperia play arasindaki tek fark klavye. Xperia play adi ustunde oyin icin yapilmisve onunda ekran karti adreno 205 yani cok guzrel. Her yonden neo v diorm. Ha birde sony ericssonun tum telefonlari tasarim harikasi. Neo v performans acisindanda gayet guzel ve hizli. İcs yuklersen telefon batar o ayri... :)

- - - Eklendi - - -


Desire hd en basarili goz boyayan telefon modeli. Hic bir ozelligi yok. ;)
İcs yükleyince neden batar? Kaldırmaz mı
 


enes-1907

enes-1907

Üye
İcs yükleyince neden batar? Kaldırmaz mı
her telefonda 4.04 ıcs farklılık gösteriyor bazı telefonlar çok stabil hiç sorun yok ,,,bazıları ise çok kastığından şikayetçi ama geneli kastığından şikayetçi ben yerinde olsam aldıktan sonra denerdim eğer kasarsa garanti 3 günde yükleyip verio 2.3.4 eski sürümü.
 
virus19

virus19

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler arkadaşlar hepinize ama HTC Evo 3D aldım artık :)
 

hasan0338

Üye
bence neo v sahibinden com da s II 900 tl yardım ettiysem beğen lütfen
 
JOURNALIST

JOURNALIST

Üye
HTC Desire HD yada Neo V
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt