safakk
Üye
aa pardon elim sürçmüşArkadaşım değil!!! Abim dicektin sanırım
Power'a abi diyosun ama A21A nın Power'in 2 katı yaşında olduğunu da biliyorsundur dimi...![]()
abi birde ben tam yaşını bilmediğim için arkadaşım demek zorunda kaldım eğer benden büyük olduğunu bilseydim tabiki abi derdim

saygıdan ötürü nineciğim


nese eski mevzular bunlar yaş farkının hiç bi önemi yok önemli olan akıl insanlık gerisi boş zaten ne demişler akıl yaşt değil baştadır diye saygıdan abi dersin ama kimse kimseye zorla da bişi dedirtemez



