N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012

Sponsorlu Bağlantılar

OmerulFarukTurk

OmerulFarukTurk

Üye
müzik çalara girip kütüphaneyi yenile dediğimde diskte yer yok diyor bi yardım lütfen
 


oyazici26

oyazici26

Üye
Öncelikle elinize sağlık. Teşekkür ederim.

gizli kablosuz ağa bağlantıyı her seferinde tanımlamak gerekiyor.
sanırım windowstaki "ağ adı yayın yapmasa da bağlan" gibi bir ayar ile düzelebilir.
___________________________________________________________________
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
abicim ellerine saglik 18 surumunu ilk frsaatta yukleyecegim...
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Abi eline sağlık hemen deneyeceğim.
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Eline sağlık üstad :alkis
 
distakjo

distakjo

Üye
flash flash flash :D tekrardan flash :kop:
 
OmerulFarukTurk

OmerulFarukTurk

Üye


----------Eklendi @ 17:35:20 ---------- Yazıldı @ 17:34:36 ----------


bugun cikani denermisin

guncelledın mı abı linki ? tm tekrar ındırıyorum Farklılık var mı abi ? cfwde ?
abi x plore Çalışmadı yukleyebıldıgın x plore yi bana lınk olarak verebılır mısın ?
 

south

Üye
Ellerine ve yüreğine sağlık hocam. CFW final sürümü diyebilirim. Stabil ve klasör simgeleri tam. Ufak bir sorun var. X-Plore'nin hangi sürünümü yüklemeye kalksam "Yüklenemedi" uyarısı alıyorum. Tekrar flashlama ve format da işe yaramadı. Bu sorunun çözümü var mıdır?
 
DustoJniK

DustoJniK

Üye
X-Plore 1.51 i deneyin..
 

nosteam1

Üye
usta tekrar tekrar tesekkürler sana
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ellerine ve yüreğine sağlık hocam. CFW final sürümü diyebilirim. Stabil ve klasör simgeleri tam. Ufak bir sorun var. X-Plore'nin hangi sürünümü yüklemeye kalksam "Yüklenemedi" uyarısı alıyorum. Tekrar flashlama ve format da işe yaramadı. Bu sorunun çözümü var mıdır?
arkadaslar x-plore ile dosyalari aldiktan sonra sys:hash icinde exe guncelleme dosyalaini unutmusum :) ozur dilerim baska bir dosya yonetici ile onlari silinirse duzelir ben linkleri degistircem.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
canın sağolsun abi ne olcak. emeğine sağlık
 
  • Beğen
Tepkiler: Kurtuluş40

hahcon

Üye
abi kaç dkya yüklersin. 2. core ve rofs 3 ü indirebilirmiyiz
 
mh.

mh.

Üye
kurtulus hocam bilirsin bende garmin sorunu vardı bende 15-03-2012 versiyona dönmüştü ve şuan onu kullanıyorum ama yarın musait olunca hemen bu yeni versiyonu yükleyeceğim inşallah o sorunu bunda yaşamam. tekrar emeğine sağlık çok çok teşekürler yardımların ve her şey için..
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Link yenilendi ikisini indirebilirsiniz sorun kalmaz x-plore sorunu.

not: yanlisligimdan dolayi ozur diliyorum banada hak vermenizi istiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Otuz, Nextman, OmerulFarukTurk ve 2 diğerleri
kadıköy_polisi

kadıköy_polisi

Üye
ne demek ustad ..hakkın ödenmez..
 
batmanyavuz

batmanyavuz

Üye
Bir önceki sürümde mesajlardan iletim raporlarına girince menüye atıyor. Bu yeni sürümde de aynı sorun var mı?
 

south

Üye
Link yenilendi ikisini indirebilirsiniz sorun kalmaz x-plore sorunu.

not: yanlisligimdan dolayi ozur diliyorum banada hak vermenizi istiyorum.

İlgin için teşekkürler hocam. Bu bir gerçek ki senin üstüne Symbian Editör tanımıyorum. Helal olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Link yenilendi ikisini indirebilirsiniz sorun kalmaz x-plore sorunu.

not: yanlisligimdan dolayi ozur diliyorum banada hak vermenizi istiyorum.

Herşey olabilir canıgönülden sonuna kadar destekliyorum seni
:alkiskurtuluş40:alkis arkadaşım emek veriyorsun olcak okadar akşama yeniden flaşlarım bende.
 
  • Beğen
Tepkiler: SuaT6027


Üst Alt