kurtulus hocam bilirsin bende garmin sorunu vardı bende 15-03-2012 versiyona dönmüştü ve şuan onu kullanıyorum ama yarın musait olunca hemen bu yeni versiyonu yükleyeceğim inşallah o sorunu bunda yaşamam. tekrar emeğine sağlık çok çok teşekürler yardımların ve her şey için..