Anna Güncellemesi ilk İzlenimler Nelerdir ?

Sponsorlu Bağlantılar

karasahinemre

Üye
olay qt değil smart installer isteyen uygulamalar ingilizceye almadan yüklenmiyor bilip bilmeden yorum yapmayın olay telefonunuzda zaten olan bubblesın anna ile içnde silinmeden durduğunda çalışması değil olmayan sleeping screen i yükleyememe türkçe dilinde
 
  • Beğen
Tepkiler: Kurtuluş40


serkanet

Üye
valla bellede bu kadar sorun yoktur arkadaş bu nedir telefonu ingilizce yapıyorum sonra türkçe yapıyorum yüklediklerim gidiyor ben geri belleye geçtim hiçbişey yükleme değer belleye
 
  • Beğen
Tepkiler: Kurtuluş40
karaboga_1890

karaboga_1890

Üye
ya ben bütün dosyaları naviden indirip flashladım f-secure antivirüs programı çıktı, bir de telefonu güncelledikten sonra satıcınızla görüşün açılması hatalı bilmem ne diyo arada manyadı iyice ya :S
 
uribaju

uribaju

Üye
ben tüm qt uygulamalarını normal şekilde ing ypmadn yükleyebiliyorum ayrıca ovi mağazayada girebiliyorum telefonda alman annası var sanırım tryi yüklemem çok sorun var görünüşe göre :D
 

asdas6

Üye
BEYLER ANNA YÜKLEDİKTEN SONRA TELEFONUN TEMALARI GİTTİ BİR TEK MIDNIGHT TEMALARI KALDI - C6 ICIN

normal nokia c6-01 temalarını indirebileceğimiz yer var mı
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
bende tüm dedikleriniz sorunsuz çalışıyor qt falan herşey normal.. ve ayrıca çok süper olmuş anna güncellemesi
qt sorunundan bahsetmiyoruz smart instal isteyen qt programlarindan bahsediyoruz mesela dukto4,sleep uyku ekrani,yani QT yazilmis programlari kurmuyor telefon turkce dilindeyken.
 
mustafakamikaze

mustafakamikaze

Üye
nolcak bu kaybolan dosyalar vs ya güncellememi beklicez ingilizce dilinde :S tam format atcaktım bi sorun var diye bi baktım dille alakalı diye konuşuluyo allahtan formatlamamışım pofff....
 
uribaju

uribaju

Üye
qt sorunundan bahsetmiyoruz smart instal isteyen qt programlarindan bahsediyoruz mesela dukto4,sleep uyku ekrani,yani QT yazilmis programlari kurmuyor telefon turkce dilindeyken.
ben öylede kurabiliyorum ama bendeki alman annası bence alman annası trden iyi :ehe
 
sado826

sado826

Üye
bu güncellemede oyun filan geliyor mu acaba ?
 

SeDo_1

Üye
Ben annayı kurdum nokıa c7 telefonum yazılımdan gayet memnunum hoş ve güzel olmuş ama sadece sosyal ve nfc artı oyun diye bir uygulama var ikisi açılmıyor anlamadım bende.
 
JouLex

JouLex

Üye
ben güncelledim 24.001 e güncelledi ve gayet güzel..
 
sand_storm

sand_storm

Üye
ya millet çıldıracam benim n8 de neden güncelleme gözükmüyor
 
mfb2

mfb2

Üye
uygulama ve oyunlar ing olmadan gözükmüyordu hard reset attım 0 dan yükleyeceğiz herşeyi tamam kabullendik bubbles yüklenmiyor ing yapıp tükçeye dönsem çalışırmı acaba hay annasını telefon u aldım alalı bu kadar açıp kapamamıştım
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
ben öylede kurabiliyorum ama bendeki alman annası bence alman annası trden iyi :ehe
alman annasi derken neden bahsediyorsun dil almanca kullanirken zaten sorun yokki turkce dilinde kullenirken sorun.ben nederlans kullanirken sorun yok.ama turkceye cevirdim an kurulular bile gidiyor.
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Anna yükledim gelen 3 güncellemeyide yüklüyorum daha kontrol etmedim ama birazdan görüşlerimi paylaşıcam .
 

can94123

Üye
arkadaşlar telefon ingilizce dili nasıl değitiricem :(
 
uribaju

uribaju

Üye
alman annasi derken neden bahsediyorsun dil almanca kullanirken zaten sorun yokki turkce dilinde kullenirken sorun.ben nederlans kullanirken sorun yok.ama turkceye cevirdim an kurulular bile gidiyor.
türkçe dilde yüklüyorum alman annasında türkçe de var.
 

asdas6

Üye
BEYLER ANNA YÜKLEDİKTEN SONRA TELEFONUN TEMALARI GİTTİ BİR TEK MIDNIGHT TEMALARI KALDI - C6 ICIN

normal nokia c6-01 temalarını indirebileceğimiz yer var mı
 

can94123

Üye
<span style="font-family: Arial Black"><font color="DarkRed"><strong> türkçe dilde yüklüyorum alman annasında türkçe de var.</strong></font></span>
<br><br>nasıl yükleniyo bu alman annası ?<br><br>bi yardım lütfen
 


Üst Alt