cardanadam
Üye
ben ilk zamanlar reset ve şarj sorunu yaşadım ve o zamana kadar hiç flahs atmamıştım tam tamına 6 flahs attım fayda etmedi telefondan soğumaya başlamıştım ve en sonunda düşündüm eski versiyonda hiç bir sorun yokken yeni versiyonda neden başladı bu sorunlar diye araştırdım ve baktım anna ile 3 yeni proğram gelmiş bunları incelediyimde otomatik devreye girdiklerini anladım üstelik arka planda açık uygulamalara bakıncada görünmüyorlardı ve hepsini kapattım düzeldi http://www.maxicep.com/symbian-3-genel/anna-sarj-ve-reset-sorununa-care-buldum-etkili-550590.html
