kabak gibi kullanıyorum bende nasıl olucak o iş birde uzun sürmesinde sorun yok yüklesin yeter
Ben telden kontrol ediyom güncelleme gözükmüyor :S
@obasar ben zamanında qt comments diye bir dosya vardı onu yükledim 14.2 iken yoks bendede kurulmuyordu ama şimdi kuruluyor
aynen öyle arkadaşımQt sorunu kabak gibi ortada duruyor. Qt sorunu yok diyen arkadaş farklı bişey anladı sanırım. Smart installer kullanan programları Türkçe seçiliyken kurmak hala imkansız..
müzik çalara oyun sesi gelen arkadaşlar bilinmeyen albümü silin komple sonra müzikleri yeniden atıl telefonunuza sonra kütüphaneyi yenileyin sadece müzik dosyalarınızı göreceksiniz
şu işe yarıyor mu acaba? http://www.maxicep.com/symbian-3-genel/anna-muzikcalardaki-oyun-sesleri-sorunu-yardim-545279.htmlmüzik çalara oyun sesleride geldi çözüm bulan var mı![]()

arkadaşlar anna yüklendikten sonra bi soft format atarsanız ve arkasına yeniden güncelleme yaparsanız sorunlarınızın hepsi ortadan kalkacaktır denedim şuan bende sorun yok müzik çalarda oyun sesleri falan yok. edit: zaten bu şekilde kurulan/güncellenen bi işletim sisteminin hata vermemesi gibi bi olasılık çok düşüktür, pc'de xp kuruluyken oynadığınız oyunları win7 çevirince oynamaya çalışmak gibi bişey ki format sonrası o oyunları bulabilirseniz![]()
