iyiki s^3 yüklenmiyor tele :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
worry

worry

Üye
    Konu Sahibi
iyiki s^3 yüklenmiyor tele :)
Arkadaslar biliyorum hepimiz symbian 3 ü telefonumuzda görmek istiyorz fakat yüklediğimzi düşünürsek telefondan bi süre snra soguruz ama böyle olnca aa mod çıkmış yükleyelm fw çıkmış yükleyelm hergn takip eden insanlar var ve bu durum telefondan sogumamızı önlüyo :D yanlşssam söleyn (h)
 


'Maxi Genç

'Maxi Genç

Üye
boşver hacı :D

2 sene kullan sat git android al.uğraşma symbianla.1-2 aya bende androiddeyim :alkis
 
  • Beğen
Tepkiler: nonamex

ModderFurkan

Üye
2-3 aya ben de android'e geçicem.
 
  • Beğen
Tepkiler: nonamex
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
1-2 yıla iphoneye geçicem :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: CANER1907
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
bayramda androidliyim artık yeter symbian (gerçi zaten androidliyimde :D )
 
worry

worry

Üye
    Konu Sahibi
ben iphone . ilerde almayı dşnyrmda ögretmenlik seçtm üni tercihlernde ögretmenlk gelirse :D ögretmen maaşıyla zor
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Peşin mi almayı düşünüyorsunuz?
 
worry

worry

Üye
    Konu Sahibi
tabi taksitle alınır ama o maaşa o telefon koyar o anlamda :)
 
hxüxsxaxm

hxüxsxaxm

Üye
Htc Hd2 :D Ama Android... :))))
 
PriZm

PriZm

Üye
bende c6-01 i geçecem:) herkez androide geçiyor ben symbian^3 e geçiyorum:)

İ Love Symbian^3:P::naughty::d:
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe
Türe

Türe

Üye
Arkadaslar biliyorum hepimiz symbian 3 ü telefonumuzda görmek istiyorz fakat yüklediğimzi düşünürsek telefondan bi süre snra soguruz ama böyle olnca aa mod çıkmış yükleyelm fw çıkmış yükleyelm hergn takip eden insanlar var ve bu durum telefondan sogumamızı önlüyo :D yanlşssam söleyn (h)

hacı böyle diyodum ben de ama sen bi annayı gör ondan sonra sıkıntı mı o da neymiş diyeceğine eminim (h)
 
worry

worry

Üye
    Konu Sahibi
hmm resimlerden anladıgım kadaryla n8 in anna iconlusu gibi bişi :D
 
PriZm

PriZm

Üye
sadece ikonlar değil,

yeni web tarayıcı - Daha hızlı
performans artışı
iphone stili mini klavye
 
worry

worry

Üye
    Konu Sahibi
hmm iphonu çok geriden takip ediyo nokia ama 5800dan halaa sogumadım :)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
megoo yada iphone alıcam :D
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Vazgeçtim. Mozilla Labs'ın üreteceği telefonu almayı düşünüyorum. Taşınabilir projeksiyon, pc, masaüstü internet, 3d vs herşey varmış.
 
worry

worry

Üye
    Konu Sahibi
biz s60 v5 ten kurtulana kadar yeni telefonlar çıkar :)
 
Del Rey

Del Rey

Üye
iOS tercihim. Bayramdan sonra almayı düşünüyorum. Zaten jb yapıp Android emülatörleti varsa çalıştırabilirim :) Veya salt linux çalışıyor... :p

----------Eklendi @ 13:20:22 ---------- Yazıldı @ 13:18:56 ----------

Vazgeçtim. Mozilla Labs'ın üreteceği telefonu almayı düşünüyorum. Taşınabilir projeksiyon, pc, masaüstü internet, 3d vs herşey varmış.

O prototip bile değil, sadece konsept çalışması sanırım.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Amerika da uzayı, aya gitmeyi hayal ediyordu. Sonunda aya gittiler. Bende mozilla labs ın cihazını hayal ediyom. Sonunda üretilecek ve elime alıcam :ehe:kop::d:
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt