worry
Üye
iyiki s^3 yüklenmiyor tele :)
Arkadaslar biliyorum hepimiz symbian 3 ü telefonumuzda görmek istiyorz fakat yüklediğimzi düşünürsek telefondan bi süre snra soguruz ama böyle olnca aa mod çıkmış yükleyelm fw çıkmış yükleyelm hergn takip eden insanlar var ve bu durum telefondan sogumamızı önlüyo
yanlşssam söleyn 
yanlşssam söleyn 









