hepinize Androidi öneriyorum bi kere hele bide galaxy s 2'yle olursa dokunmaya kıyamam


neyse aslında i phone hiçbir zaman pahalı olmadı ki... ama bu türkiye için geçerli değil

sybian v3 veya anna bi işe yaramaz diğerlerinin yanın da

ama n9 la gelen meego o iyi işte gerçekten güzel

, arayüzü mükemmel n9 unda güzel ve hızlı bir tel. olacagını bildiğimiz için bi de onu görün derim ayrıca i phone 5(4 s) inde çıkmasına az kaldı o zaman bütün bu konuştuklarımız bütün düşücelerimiz değişecek ben bekleme moduna aldım kendimi biraz bekliyelim bakın neler olucak

