iyiki s^3 yüklenmiyor tele :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
PriZm

PriZm

Üye
Amerika da uzayı, aya gitmeyi hayal ediyordu. Sonunda aya gittiler. Bende mozilla labs ın cihazını hayal ediyom. Sonunda üretilecek ve elime alıcam :ehe:kop::d:
sen onu bekleyeceğine git c7-c6-01 veya ace al:ehe

mözillanın yapacağı o alet 10 yılı bulur:ehe
 


ModderFurkan

Üye
mozillann cihazı sadece çizimden ibaret :ehe hiç güleceğğm yoktu :kop::naughty:
 
worry

worry

Üye
    Konu Sahibi
videosuna baktımda adamlar biraz fantazi yapmış :D bu telefon çıksa bile kim bilir kaç para olur
 
PureFood

PureFood

Üye
Anaaaa herkes androide geçiyo yaa...
 
memomemo54

memomemo54

Üye
hepinize Androidi öneriyorum bi kere hele bide galaxy s 2'yle olursa dokunmaya kıyamam:ehe:ehe neyse aslında i phone hiçbir zaman pahalı olmadı ki... ama bu türkiye için geçerli değil :ağlarım: sybian v3 veya anna bi işe yaramaz diğerlerinin yanın da :naughty: ama n9 la gelen meego o iyi işte gerçekten güzel:oke:, arayüzü mükemmel n9 unda güzel ve hızlı bir tel. olacagını bildiğimiz için bi de onu görün derim ayrıca i phone 5(4 s) inde çıkmasına az kaldı o zaman bütün bu konuştuklarımız bütün düşücelerimiz değişecek ben bekleme moduna aldım kendimi biraz bekliyelim bakın neler olucak(h)(h)
 
PriZm

PriZm

Üye
Symbian^3 Belle Gelince Daha iyi olacak. qt Tabanlı olduğu için oyun firmaları oyun çıkartmaya başlayacaklar. yani Symbian^3 e kötü deme hemen:oke:
 
oguzhan mobile

oguzhan mobile

Üye
Htc Hd2 :D Ama Android... :))))

bende onu düşündüm ama desire daha iyi hd2 65k renk kalitesi desire 16m

----------Eklendi @ 22:35:48 ---------- Yazıldı @ 22:34:12 ----------

Anaaaa herkes androide geçiyo yaa...

androidde hayat var. bikere falah desteği var daha ne olsun

----------Eklendi @ 22:38:01 ---------- Yazıldı @ 22:35:48 ----------

bende c6-01 i geçecem:) herkez androide geçiyor ben symbian^3 e geçiyorum:)

İ Love Symbian^3:P::naughty::d:

arkadaşım hevesini kırmak istemem ama android her türlü siyambiandan iyidir bence
 
  • Beğen
Tepkiler: nonamex
PriZm

PriZm

Üye
Belle gelincede bakalım aynı şeyleri diyebilecekmisin.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Yeni telefon falan aklımda yok şimdilik. 5230 fazlasıyla bütün işlerimi görüyor. O yüzden 2 yıla iphone dedim :D
 
worry

worry

Üye
    Konu Sahibi
benm 5800 dökülmeye başladı hafıza kartı , sim k. yerlerindeki plastik düştü yapışkanı dandk snrm :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt