angryperson
Üye
n8 16.04.2011'de windows mobile 7'ye geçiyor.....
arkadaşlar bomba gibi bir haberim var öğle saatlerinde serviste olan n8im için nokiayı aradım ve ağzıma geleni söyledim yazılım hataları konusunda ve beni daha üst bir yere bağladılar..... işte bomba 16 nisanda windows mobile 7 n8lerimizde şuan test aşamasında sır gibi saklanıyormuş ve dünyada piyasaya sızdırmamak için aynı anda yayınlanacakmış... microsoftun aldığı bir kararmış 8 martta facebook nokiadan açıklanacakmış....... hayırlı olsun......




