Yerse Türkiye'de denesenize bunu ? :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
jeki01

jeki01

Üye
Türküz eşimiz benserimiz yok.
kim nederse desin.
Yurt dışında Türk diyince adamlar korkuyor.
3 ülkede yaşadım çünki.
hakkımızda iyi konuşmuyorlar.
 


mcnpl4

mcnpl4

Üye
    Konu Sahibi
Türküz eşimiz benserimiz yok.
kim nederse desin.
Yurt dışında Türk diyince adamlar korkuyor.
3 ülkede yaşadım çünki.
hakkımızda iyi konuşmuyorlar.

o ii konuşmayan lar çok mu iilermiş..
 
onuraslan

onuraslan

Üye
otobüs durağınla birlikte alıp giderler:ehe
 
Necmati

Necmati

Üye
ne gibi şeyler konuşuyorlar.. ?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
ya anlayamdığım bişey daha niye türkiyede olsa ... sadece türkiyedemi oluyor böyle şeyler dünyanın her yerinede var öyle insanlar


'türkiyede olsa ' ya karşıyım o yüzden...

diğer taraftan adamların gerçek para koyduklarınan şüpheliyim :D

katılıyorum..
 
Paranoya

Paranoya

Üye
Bence gerçek para yoktur içinde . Hem adaö yeterki şeytana uysun Türk değil her ne olursa olsun alır o parayı :ehe
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
Bence gerçek para yoktur içinde . Hem adam yeterki şeytana uysun Türk değil her ne olursa olsun alır o parayı :ehe

Yani canım, sadece Türklermi paraya düşkün..
Türk parayı sever,Türk çapkınlığı sever, Türk gezmeyi sever..
Herşey ortada işte, Türk atıcılığı sever ama Türk sefilliği daha çok sever :ehe
Var mı her yaz başka bi ülkeye tatile giden? Varmı 1defada olsa köpük partisine katılan,varmı parayı tuvalet kağıdı yerine kullanan? :d::d: ah ulan ahhh!!
 
aryscat

aryscat

Üye
Biz türkler tuvaleti avrupadan çok önce , kapı kilidini ise avrupadan çok sonra kullanmış bir milletiz. Orta asyadan avrupaya kadarda dürüstlük namus timsali olmuşuz. Biz türkler avrupalı kadar paragöz olsaydık 12 yaşındaki kız çocuklarını afrikadaki elmas madenlerinde karın tokluğuna çalıştıran avrupalılar değil osmanlı olurdu. Saçmalamayalım. . .
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
Biz türkler tuvaleti avrupadan çok önce , kapı kilidini ise avrupadan çok sonra kullanmış bir milletiz. Orta asyadan avrupaya kadarda dürüstlük namus timsali olmuşuz. Biz türkler avrupalı kadar paragöz olsaydık 12 yaşındaki kız çocuklarını afrikadaki elmas madenlerinde karın tokluğuna çalıştıran avrupalılar değil osmanlı olurdu. Saçmalamayalım. . .

+1 yanii, ama o zamanlardı o be aryscat.. şimdi bi 5tl için sokak ortasında adamı öldürenleri bile görüyoruz.. Ozaman başımızda Padişah vardı, şimdi BAŞBAKAN var.. Bu ülkede kimse aç kalmayacak..:ehe olacak olacak..:pro:
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
alttaki beton dahil
 
LimePie

LimePie

Üye
bizimkiler olsa dinamit yerleştirirler :kop:
 
ogul8

ogul8

Üye
camın üstüne araba sürerimmmmm
 
Necmati

Necmati

Üye
ben direk tanker sürerim :ehe
 
jejep

jejep

Üye
bu kadar hırsız varken bende 155 i açayımda haber vereyim:ehe
 
exorcist

exorcist

Üye
asfaltla birlikte gider
 
wizard_pislick

wizard_pislick

Üye
hergün bi sürü molotof atılıyo alır birkaç yüz tanesini atarım sorun olmaz
 
ogul8

ogul8

Üye
vayyyyyyyyyyyyy
 
aydoğdu43

aydoğdu43

Üye
Bence polis bu konuyu ve orjinal fikirli bu arkadaşları mutlaka görmeli :D :D :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt