Türküz eşimiz benserimiz yok.
kim nederse desin.
Yurt dışında Türk diyince adamlar korkuyor.
3 ülkede yaşadım çünki.
hakkımızda iyi konuşmuyorlar.
ya anlayamdığım bişey daha niye türkiyede olsa ... sadece türkiyedemi oluyor böyle şeyler dünyanın her yerinede var öyle insanlar
'türkiyede olsa ' ya karşıyım o yüzden...
diğer taraftan adamların gerçek para koyduklarınan şüpheliyim![]()
Bence gerçek para yoktur içinde . Hem adam yeterki şeytana uysun Türk değil her ne olursa olsun alır o parayı![]()


ah ulan ahhh!!Biz türkler tuvaleti avrupadan çok önce , kapı kilidini ise avrupadan çok sonra kullanmış bir milletiz. Orta asyadan avrupaya kadarda dürüstlük namus timsali olmuşuz. Biz türkler avrupalı kadar paragöz olsaydık 12 yaşındaki kız çocuklarını afrikadaki elmas madenlerinde karın tokluğuna çalıştıran avrupalılar değil osmanlı olurdu. Saçmalamayalım. . .
olacak olacak..
yapma kardeş senide ortak yaparızbu kadar hırsız varken bende 155 i açayımda haber vereyim![]()

