Yeni Nesil Sömürgeci Sistem

Sponsorlu Bağlantılar



avcitalip

avcitalip

Üye
bende Need For Speed World'e Para Çekmiştim Birdaha Hiçbirine Çekmem Tövbe Ettim Mclaren MP4-12C almıştım ama varya öyle bir gidiyordu ki üff üf :D
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Evet yan komsu turkiyede acilcak apple store un sahibi mallari ona kargolarlarken adres yanlis yazmislar bana geldi :D

somuru: somuru: İç çektim şöyle :ehe

bende Need For Speed World'e Para Çekmiştim Birdaha Hiçbirine Çekmem Tövbe Ettim Mclaren MP4-12C almıştım ama varya öyle bir gidiyordu ki üff üf :D

:kop2: Burası itiraflar bölümüne dönüşmeye başladı :ehe Benim hayalimde Yu-Gi-Oh! Online'a para verip adam gibi oynamak vardı ama hiçbir zaman satın almadım.
 
Never_Back_Down

Never_Back_Down

Üye


somuru: somuru: İç çektim şöyle :ehe



:kop2: Burası itiraflar bölümüne dönüşmeye başladı :ehe Benim hayalimde Yu-Gi-Oh! Online'a para verip adam gibi oynamak vardı ama hiçbir zaman satın almadım.
12 yaşında Metin2'de EP satın almıştım. :D Yu-Gi-Oh! online değilde kartlarını almıştım. Küçükken arkadaşlarla oynardık somuru::ehe
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
12 yaşında Metin2'de EP satın almıştım. :D Yu-Gi-Oh! online değilde kartlarını almıştım. Küçükken arkadaşlarla oynardık somuru::ehe

Bende bir ara kartları satın aldım ama hemen geri sattım sahteydi :d: Öyle bir sahteydi ki, ben satın alıp tekrar geri 2. el olarak sattıktan sonra alan kişi bile anlamamıştık. Sonradan sahte olduğu ortaya çıktı. Ben kartları anlamadığım için satmıştım :ehe
 
avcitalip

avcitalip

Üye
:kop2: Burası itiraflar bölümüne dönüşmeye başladı :ehe Benim hayalimde Yu-Gi-Oh! Online'a para verip adam gibi oynamak vardı ama hiçbir zaman satın almadım.

biraz öyle oldu,benim arkadaşımda vardı araba çok iyi gidiyor diye almıştım hoşuma gitmişti ne biliyim :) ama bir daha hayatta almam arabalar falanda elimde kaldı kullanmıyorum öyle duruyor garajda :D

-VolksWagen Scirocco Zack TALIPAVCI Editon :) (Tasarımı Bana Ait)
-Chavrolet El Camino SS
-Mclaren MP4-12C

bukadar araba aldım hepsi garajda yatıyor :( :ağlarım:

- - - Eklendi - - -



Bende bir ara kartları satın aldım ama hemen geri sattım sahteydi :d: Öyle bir sahteydi ki, ben satın alıp tekrar geri 2. el olarak sattıktan sonra alan kişi bile anlamamıştık. Sonradan sahte olduğu ortaya çıktı. Ben kartları anlamadığım için satmıştım :ehe

:ehe
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
biraz öyle oldu,benim arkadaşımda vardı araba çok iyi gidiyor diye almıştım hoşuma gitmişti ne biliyim :) ama bir daha hayatta almam arabalar falanda elimde kaldı kullanmıyorum öyle duruyor garajda :D

-VolksWagen Scirocco Zack TALIPAVCI Editon :) (Tasarımı Bana Ait)
-Chavrolet El Camino SS
-Mclaren MP4-12C

bukadar araba aldım hepsi garajda yatıyor :( :ağlarım:

- - - Eklendi - - -



:ehe

Bir de şu online oyunlara para yatırmayı hiç sevmiyorum. Bizim kazancımız ne oluyor? Biraz zevk sonra? Yani adamlar bizi sömürmenin yolunu bulmuşlar :ehe
 
avcitalip

avcitalip

Üye


Bir de şu online oyunlara para yatırmayı hiç sevmiyorum. Bizim kazancımız ne oluyor? Biraz zevk sonra? Yani adamlar bizi sömürmenin yolunu bulmuşlar :ehe

tabiki,onlarda emeklerinin karşılığını arıyorlar okadar araba falan çizimiyle uğraşıyorlar okadar grafiker falan çalıştırıyorlar ne biliyim ama evet doğru online oyunlara para vermek akıl işi değil mesela burada benim bir akadaşım knight'ta bir çar için bir adamın peugeot 206 sını verdiğini söylemişti nekadar doğru bilinmez bende pek anlamıyorum gerçi kandırmışta olabilir :D

sonuç olarak gereksiz yere para vermekten başka birşey değil,zaten ilk zamanlar hack kullanıyordum :naughty:
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Bu işten en çok, bu işi yapan yapımcılar kazanıyor. Biz oynuyoruz, oynamak için para veriyoruz. Ancak onlarda aynı zamanı oyun yapımında harcıyorlar. Onlar kazanıyor biz kaybetmiyoruz ama biz kazandırıyoruz.

Aslında haklılar, iş yapıyorlar karşılığını alıyorlar. Ancak ben hiçbir zaman sanal şeylere para verme yanlısı değilim. PC'de programlara para vermeye kalksak tümden batarız.
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Bu oyunlara nekadar para harcandiğini bilseniz böle konuşmazdiniz bi gta 4 de 55milyon dolar harcamislar 3d auto cad cizimi yapabilen birisinin maşini biliyormusunuz ? velhasil bu oyunlarda bi emek bir yatirim var emeklerinin karşiliğini almalilar...
 
Hex4d0r

Hex4d0r

Üye
Filmlere daha çok harcıyorlar ve daha fazla korsan kullanım var :ehe Maliyetle doğru orantılı :naughty:
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Bu oyunlara nekadar para harcandiğini bilseniz böle konuşmazdiniz bi gta 4 de 55milyon dolar harcamislar 3d auto cad cizimi yapabilen birisinin maşini biliyormusunuz ? velhasil bu oyunlarda bi emek bir yatirim var emeklerinin karşiliğini almalilar...

Haklısın.

Filmlere daha çok harcıyorlar ve daha fazla korsan kullanım var :ehe Maliyetle doğru orantılı :naughty:

Sende haklısın.


... Bende haklıyım :ehe (Bkz. Nasrettin Hoca fıkraları)
 
avcitalip

avcitalip

Üye
Bu oyunlara nekadar para harcandiğini bilseniz böle konuşmazdiniz bi gta 4 de 55milyon dolar harcamislar 3d auto cad cizimi yapabilen birisinin maşini biliyormusunuz ? velhasil bu oyunlarda bi emek bir yatirim var emeklerinin karşiliğini almalilar...

tabiki bende onu demek istiyorum ama aslına bakarsak gereksiz şeyler karnınımı doyuruyor ? hayır gerçek hayatta sana paramı kazandırıyor ? hayır yaptığı tek şey senin paranı alarak senin beynini uyuşturmak oyunların içlerindeki subliminal mesajları saymıyorum bile...

- - - Eklendi - - -

Filmlere daha çok harcıyorlar ve daha fazla korsan kullanım var :ehe Maliyetle doğru orantılı :naughty:

CD'nin tanesi 25 krş falan 50 kuruşa satanda var 1 TL ye satanda orası önemli değil o korsancılarda o işten karınlarını doyuruyorlar ne yapsın adamlar hırsızlıkmı yapsınlar o filmi çeken adam zaten zengin daha ne parasına ihtiyacı var anlamıyorum bindikleri en kötü araba Audi Q7 yalan mı ?

- - - Eklendi - - -

yanlış anlamayın korsancılığı savunmuyorum ama durum bu adam ne yapsın dilencilik mi yapsın ?
 
Hex4d0r

Hex4d0r

Üye
tabiki bende onu demek istiyorum ama aslına bakarsak gereksiz şeyler karnınımı doyuruyor ? hayır gerçek hayatta sana paramı kazandırıyor ? hayır yaptığı tek şey senin paranı alarak senin beynini uyuşturmak oyunların içlerindeki subliminal mesajları saymıyorum bile...

- - - Eklendi - - -



CD'nin tanesi 25 krş falan 50 kuruşa satanda var 1 TL ye satanda orası önemli değil o korsancılarda o işten karınlarını doyuruyorlar ne yapsın adamlar hırsızlıkmı yapsınlar o filmi çeken adam zaten zengin daha ne parasına ihtiyacı var anlamıyorum bindikleri en kötü araba Audi Q7 yalan mı ?

- - - Eklendi - - -

yanlış anlamayın korsancılığı savunmuyorum ama durum bu adam ne yapsın dilencilik mi yapsın ?

Fiyatlar ortada tabiki haklısın. Mesela ben PC'de Multi oynamayacağım bir oyuna para vermem. Telde zaten 3-5 lira oyunlar o fiyata değecek oyunlara veririm.

Birde dükkan açıp öyle satış yapmak pek karlı değil. Adamlar Terabytlık HDD dolumu yapıyor. :)
 
avcitalip

avcitalip

Üye
Fiyatlar ortada tabiki haklısın. Mesela ben PC'de Multi oynamayacağım bir oyuna para vermem. Telde zaten 3-5 lira oyunlar o fiyata değecek oyunlara veririm.

Birde dükkan açıp öyle satış yapmak pek karlı değil. Adamlar Terabytlık HDD dolumu yapıyor. :)

:D ne yapsın adamlar caddenin ortasında satanları görüyoruz ya zabıta geliyor birşey diyor yada bir başkası ekmek parası çıkartmak için uğraşıyorlar insanlar yoksa zaten kimse bu işi seve seve yapmaz geçen televizyonda izledim adamı basmışlar adam diyor çıkınca yine bu işi yapacağım bu iş benim ekmek teknem diyor

- - - Eklendi - - -

ben onlarada vermiyorum ama veresim var crackli oyunların ne oldukları belli değil onların yüzüne mobil veriyi hep kapalı tutuyorum :ağlarım:
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Biz ne yapacağız bu sisteme karşı şimdi :hmmm Hep kısıtlı mı oynayacağız :s
 


Üst Alt