PriZm
Üye
makinede ağız yüz kalmıyor arkadaşımın 3gs inden biliyorum![]()
yok hıza kesinlikle bir etkisi yok ancak bazı tweakler ram harcıyor.
bu arada iphone 3gs ve ipod touch 4 var.
ikinizin dediği bir tutmuyor


makinede ağız yüz kalmıyor arkadaşımın 3gs inden biliyorum![]()
yok hıza kesinlikle bir etkisi yok ancak bazı tweakler ram harcıyor.
bu arada iphone 3gs ve ipod touch 4 var.


gördüğüm kadarıyla öyle
ikinizin dediği bir tutmuyor![]()
yani 
Bir kutu dolu 4s mi![]()

Evet yan komsu turkiyede acilcak apple store un sahibi mallari ona kargolarlarken adres yanlis yazmislar bana geldi![]()
İç çektim şöyle 
bende Need For Speed World'e Para Çekmiştim Birdaha Hiçbirine Çekmem Tövbe Ettim Mclaren MP4-12C almıştım ama varya öyle bir gidiyordu ki üff üf![]()
Burası itiraflar bölümüne dönüşmeye başladı
Benim hayalimde Yu-Gi-Oh! Online'a para verip adam gibi oynamak vardı ama hiçbir zaman satın almadım.12 yaşında Metin2'de EP satın almıştım.
![]()
İç çektim şöyle
Burası itiraflar bölümüne dönüşmeye başladı
Benim hayalimde Yu-Gi-Oh! Online'a para verip adam gibi oynamak vardı ama hiçbir zaman satın almadım.
Yu-Gi-Oh! online değilde kartlarını almıştım. Küçükken arkadaşlarla oynardık 

ikinizin dediği bir tutmuyor![]()
12 yaşında Metin2'de EP satın almıştım.Yu-Gi-Oh! online değilde kartlarını almıştım. Küçükken arkadaşlarla oynardık
![]()
Öyle bir sahteydi ki, ben satın alıp tekrar geri 2. el olarak sattıktan sonra alan kişi bile anlamamıştık. Sonradan sahte olduğu ortaya çıktı. Ben kartları anlamadığım için satmıştım 
Burası itiraflar bölümüne dönüşmeye başladı
Benim hayalimde Yu-Gi-Oh! Online'a para verip adam gibi oynamak vardı ama hiçbir zaman satın almadım.
ama bir daha hayatta almam arabalar falanda elimde kaldı kullanmıyorum öyle duruyor garajda 
(Tasarımı Bana Ait)

Bende bir ara kartları satın aldım ama hemen geri sattım sahteydiÖyle bir sahteydi ki, ben satın alıp tekrar geri 2. el olarak sattıktan sonra alan kişi bile anlamamıştık. Sonradan sahte olduğu ortaya çıktı. Ben kartları anlamadığım için satmıştım
![]()

biraz öyle oldu,benim arkadaşımda vardı araba çok iyi gidiyor diye almıştım hoşuma gitmişti ne biliyimama bir daha hayatta almam arabalar falanda elimde kaldı kullanmıyorum öyle duruyor garajda
-VolksWagen Scirocco Zack TALIPAVCI Editon(Tasarımı Bana Ait)
-Chavrolet El Camino SS
-Mclaren MP4-12C
bukadar araba aldım hepsi garajda yatıyor![]()
- - - Eklendi - - -
![]()

Bir de şu online oyunlara para yatırmayı hiç sevmiyorum. Bizim kazancımız ne oluyor? Biraz zevk sonra? Yani adamlar bizi sömürmenin yolunu bulmuşlar![]()


Bu oyunlara nekadar para harcandiğini bilseniz böle konuşmazdiniz bi gta 4 de 55milyon dolar harcamislar 3d auto cad cizimi yapabilen birisinin maşini biliyormusunuz ? velhasil bu oyunlarda bi emek bir yatirim var emeklerinin karşiliğini almalilar...
Filmlere daha çok harcıyorlar ve daha fazla korsan kullanım varMaliyetle doğru orantılı
![]()
(Bkz. Nasrettin Hoca fıkraları)Bu oyunlara nekadar para harcandiğini bilseniz böle konuşmazdiniz bi gta 4 de 55milyon dolar harcamislar 3d auto cad cizimi yapabilen birisinin maşini biliyormusunuz ? velhasil bu oyunlarda bi emek bir yatirim var emeklerinin karşiliğini almalilar...
Filmlere daha çok harcıyorlar ve daha fazla korsan kullanım varMaliyetle doğru orantılı
![]()
tabiki bende onu demek istiyorum ama aslına bakarsak gereksiz şeyler karnınımı doyuruyor ? hayır gerçek hayatta sana paramı kazandırıyor ? hayır yaptığı tek şey senin paranı alarak senin beynini uyuşturmak oyunların içlerindeki subliminal mesajları saymıyorum bile...
- - - Eklendi - - -
CD'nin tanesi 25 krş falan 50 kuruşa satanda var 1 TL ye satanda orası önemli değil o korsancılarda o işten karınlarını doyuruyorlar ne yapsın adamlar hırsızlıkmı yapsınlar o filmi çeken adam zaten zengin daha ne parasına ihtiyacı var anlamıyorum bindikleri en kötü araba Audi Q7 yalan mı ?
- - - Eklendi - - -
yanlış anlamayın korsancılığı savunmuyorum ama durum bu adam ne yapsın dilencilik mi yapsın ?

Fiyatlar ortada tabiki haklısın. Mesela ben PC'de Multi oynamayacağım bir oyuna para vermem. Telde zaten 3-5 lira oyunlar o fiyata değecek oyunlara veririm.
Birde dükkan açıp öyle satış yapmak pek karlı değil. Adamlar Terabytlık HDD dolumu yapıyor.![]()
ne yapsın adamlar caddenin ortasında satanları görüyoruz ya zabıta geliyor birşey diyor yada bir başkası ekmek parası çıkartmak için uğraşıyorlar insanlar yoksa zaten kimse bu işi seve seve yapmaz geçen televizyonda izledim adamı basmışlar adam diyor çıkınca yine bu işi yapacağım bu iş benim ekmek teknem diyor
Biz ne yapacağız bu sisteme karşı şimdiHep kısıtlı mı oynayacağız
![]()

