
Valla daha iki kere 1 dolar verdim cut the rope bide where is my perry e başka da hiç para vermedim ve telefonumda cok fazla oyun oynayan biriyim o verdiğim oyunların bedavasini oynadıktan sonra satın aldım çünkü paralarini hak ediyorlar yerinde olmayan bir elestiri bence adamlar pc den knight online i beleş diyorlar ama premium cart çift giriyor her oyunda böyle crysis 2 bir kere para ver bida verme demissin 50 lira verdikten sonra bırakta vermeyelim

Peki sen kullandığın PC programlarına para verdin mi hiç? En başından Windows'u satın aldın mı? PC'yi de çok kullanıyoruz
B][/QUOTE
Hayır.
Fakat furkan oyunlarada para vermiyoruz ki.(oyun içi alınan şeyler hariç)
Bu bilgisayar oyunlarında da böyle misal online oyunlar?
Bu iPhone oyunlari icinde oyle, hatta daha beter
Zaten yazilmis ama Cydia dan iAp er diye bir uygulama var, yukleyip kurunca butun uygulama ici ucretli seyleri bedava kullanabiliyoruz
Android de var midir bilemem.

Sabah kapiyi bi actim bi koli 4S dolu kapinin onu yanlis kargolamislar![]()
Ağzımın suyu aktı ya.
