Yeni Nesil Sömürgeci Sistem

Sponsorlu Bağlantılar



_Unforgiven_

_Unforgiven_

Üye
Revolotion Begins 3310 Forever :D
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
The Dark 3310 Rises :kop:
 
Xelord

Xelord

Üye
Biz korsan takılırsak adamda para almak için oyunu kısıtlayacak. Oyunun içinde isteyecek o parayı. Onlarda haklı ama çok istiyorlar>> Mesela Dungeon Hunter 3 beni gıcık eden bir oyun olmuştur bu yönüyle.
Ama benim asıl sinir olduğum şey oyunlar değil de : Devletin her ay aldığı telsiz kullanım ücreti. Ben zaten 4-5 ayda bir 10lira yükleyen bir insanım. Önceden alamadığı aylarıda TL yüklediğimde alıyor. 10liradan geriye beş beşbuçuk lira bir şey kalıyor. O da bana çok koyuyor.
Kullanmadığım ayların ücretini niye alıyorsunuz arkadaşım? Ayrıca zaten her konuştuğumuz da para veriyoruz. Bedavaya konuşmuyoruz ki neyin vergisi bu çok saçma.
 
avcitalip

avcitalip

Üye
Biz korsan takılırsak adamda para almak için oyunu kısıtlayacak. Oyunun içinde isteyecek o parayı. Onlarda haklı ama çok istiyorlar>> Mesela Dungeon Hunter 3 beni gıcık eden bir oyun olmuştur bu yönüyle.
Ama benim asıl sinir olduğum şey oyunlar değil de : Devletin her ay aldığı telsiz kullanım ücreti. Ben zaten 4-5 ayda bir 10lira yükleyen bir insanım. Önceden alamadığı aylarıda TL yüklediğimde alıyor. 10liradan geriye beş beşbuçuk lira bir şey kalıyor. O da bana çok koyuyor.
Kullanmadığım ayların ücretini niye alıyorsunuz arkadaşım? Ayrıca zaten her konuştuğumuz da para veriyoruz. Bedavaya konuşmuyoruz ki neyin vergisi bu çok saçma.

devlet işte ne vergisi olduğu belli değil mesela geçen banada bir fatura geldi devlete diyor adınıza 1.000 TL vergi ödemesi yapıldı bu ücret faturanıza yansıtılacak diye bir mesaj geldi Turkcell'den ama birşey olmadı arada 10 TL falan artıyor sadece fatura bu işler benide gıcık ediyor :off:
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Telsiz kullanım ücreti, gsm şirketlerinin önceden kendilerinin ödedikleri birşeydi daha sonra bunu kullanıcılarına yansıttılar.
 
avcitalip

avcitalip

Üye
Telsiz kullanım ücreti, gsm şirketlerinin önceden kendilerinin ödedikleri birşeydi daha sonra bunu kullanıcılarına yansıttılar.

ödeyen kim :ehe eğer zaten birdaha yüklü fatura gelsin vodafone'a geçecem bu ücrette onlara geçecek :)

1-2 kere ödedik yapacak birşey yok :( :ağlarım:
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
İster inanın ister inanmayın => sömürgeciliktir.

Ama sistemli sömürgecilik. Adamlar ekran kartı güçlü telefonlar çıkarıyor ki oyun yapımcıları kazansın. Oyun yapımcıları da güçlü sistem gerektiren oyunlar çıkarıyor ki telefon yapımcıları kazansın. Arada giden biziz :)

doğru söze ne hacet :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
ödeyen kim :ehe eğer zaten birdaha yüklü fatura gelsin vodafone'a geçecem bu ücrette onlara geçecek :)

1-2 kere ödedik yapacak birşey yok :( :ağlarım:

Hepsi aynı bu gsm şirketlerinin. Adam gibi kampanyaya denk geldin mi yaşadın yoksa ezerler. Ben geçen ay 15 TL'lik Hesabını Bilen Midi'ye geçtim. Bu ayın başında 38 TL'lik fatura geldi.
 
asigsasi

asigsasi

Üye
Biz korsan takılırsak adamda para almak için oyunu kısıtlayacak. Oyunun içinde isteyecek o parayı. Onlarda haklı ama çok istiyorlar>> Mesela Dungeon Hunter 3 beni gıcık eden bir oyun olmuştur bu yönüyle.
Ama benim asıl sinir olduğum şey oyunlar değil de : Devletin her ay aldığı telsiz kullanım ücreti. Ben zaten 4-5 ayda bir 10lira yükleyen bir insanım. Önceden alamadığı aylarıda TL yüklediğimde alıyor. 10liradan geriye beş beşbuçuk lira bir şey kalıyor. O da bana çok koyuyor.
Kullanmadığım ayların ücretini niye alıyorsunuz arkadaşım? Ayrıca zaten her konuştuğumuz da para veriyoruz. Bedavaya konuşmuyoruz ki neyin vergisi bu çok saçma.

turkcell de standart tarife var telsiz kullanım ücreti ödemiyorsun fakat hiç bir kampanyada yapamıyorsun sen 4 ayda 10 tl yüklüyorsan tam sana göre
 
avcitalip

avcitalip

Üye


Hepsi aynı bu gsm şirketlerinin. Adam gibi kampanyaya denk geldin mi yaşadın yoksa ezerler. Ben geçen ay 15 TL'lik Hesabını Bilen Midi'ye geçtim. Bu ayın başında 38 TL'lik fatura geldi.

bende de hepsi 300 paketi var 300 dk heryöne,300 MB internet,300 SMS ücreti ise 30 TL fakat hiç 30 TL gelmedi şimdiye kadar geçen ay 70 MB telefon çekmiş kotam bittiğinde 55 TL geldi bakalım bu ay kaç TL gelecek asıl sömürgeci bunlar bu telefonculara o 20-30 TL ye satılan klıflar bile 2-3 TL den geliyormuş benim bir abim çalışıyor TİM'de maximum 5-6 TL diyor asıl sömürgeci Telefoncular ve operatörler :ağlarım:
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
bende de hepsi 300 paketi var 300 dk heryöne,300 MB internet,300 SMS ücreti ise 30 TL fakat hiç 30 TL gelmedi şimdiye kadar geçen ay 70 MB telefon çekmiş kotam bittiğinde 55 TL geldi bakalım bu ay kaç TL gelecek asıl sömürgeci bunlar bu telefonculara o 20-30 TL ye satılan klıflar bile 2-3 TL den geliyormuş benim bir abim çalışıyor TİM'de maximum 5-6 TL diyor asıl sömürgeci Telefoncular ve operatörler :ağlarım:

Çok haklısın asıl sömürgeciler gsm şirketleri.


- - - Eklendi - - -

Kim şunu googleda arattı :ehe

symbian hersey parali

:d:
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Sorun değil. Oyun içi para vs. Cheat Engine ile yapılabiliyor. Özellikle dead triggerda kullanmıştım.
 
droido xx

droido xx

Üye
Tabi beleşe bulcaz google play veya app store para vercek halimiz yok androidler apksini indirsin ioslar jb yapıp .ipasını indirsin symbianlarda ölsün :D
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi


Üst Alt