Yeni Nesil Sömürgeci Sistem

Sponsorlu Bağlantılar



KayraBey

KayraBey

Üye
Canı sağolsun gogılın :p
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
only symbian :oke:
 
qezma

qezma

Üye
E yapacaklar tabi.Adamlar o kadar emek veriyorlar para harcıyorlar.Ayrıca konsollarda falanda geçerli değil o olay.Mesela XBOX Live hesabı için aylık bir ücret ödüyorsun.Bu çok normal ve hatta olması gereken bir şey.Para kazanamazlarsa daha iyi daha güzel oyunları getirecek şirketler olmaz.Bu lükse girer lüks için para harcamak senin elinde eğer bu lüksü yaşamak istemiyorsan seçim senin ellerinde ama oyun içerisinde para verilip alınan eşyalar konusunda bende sana katılıyorum.Oyunu bir kere satın alınca adam akıllı istediğin kadar ve sınırsız kullanman gerek ama bunun sebebide bizleriz.Çoğu ücretsiz oyunda oyun için itemler paralı bunun sebebi aksi taktirde değişik yöntemlerle telefona kurulacağı ve para kazanamayacak olması.Gidip 10 liraya satacağı oyunu 2 liraya markete verip 8 liralık oyun içi eşya satıyorlar hem daha çok oyunu satmış oluyorlar hemde alamayacak olan kişilerede oynatıyorlar.Bence bunda bir problem yok.

Katılıyorum kardeşim.
 
varrick

varrick

Üye
Harbi ya :@
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Indirimli Oyun listesi=asphalt6:70€,nova3 trial:150€,nova3 :650€,assassin creed hd:46€,modern combat3:279€,angry birds money:55€...
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Kimse kusura bakmasın kimseye zorla aldırmıyorlar.
Hepimizin Elindeki aletler teknoloji harikası saatlerce elimizde.
Adamlar milyonlarca kişinin Elinden düşmeyen makineler yapmış tabiki sömürücek emin olun siz olsanız ben olsam aynı şeyi yaparız.
Para çok tatlı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede ve Türe
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Symbian'da böyle bir sistemin olmaması yüzünden mi Symbian'a oyun çıkmıyor acaba :allalla: Biraz tersten düşünelim...

"Bizi sömürecekler tabi" diyenlere sesleniyorum: Android zenginlere ait bir sistem ve daha da üst gelirli zenginlere hitap etmeye başladı. Hangi oyun sırf içine özellik katacaksınz diye 99$ ister? Ben keriz miyim 2$'lık oyuna 99$'lık ITEM alayım?

Android zengin sistemi olmasa, bizim gibi orta gelirli kullanıcıların zar zor bu telefonları aldıklarını düşünse, sonradan da para sömürür müydü? Ben 898 TL'yi bütçemi tamamen kullanarak harcadım bu telefona. 1 kuruş bile üstüne eklememe kararı almışken satın alma işlemlerinde yüzlerce dolar harcamak enayilik değil midir? Kendimi kandırmış olmaz mıyım?
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
Yaşasın 3310 :D
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
3310 demeyin artık gına geldi o isimden. Artık espirisi soğumaya başladı.

Tartışmanın saygı sınırları içinde yapılması taraftarıyım.
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Symbian'da böyle bir sistemin olmaması yüzünden mi Symbian'a oyun çıkmıyor acaba :allalla: Biraz tersten düşünelim...

"Bizi sömürecekler tabi" diyenlere sesleniyorum: Android zenginlere ait bir sistem ve daha da üst gelirli zenginlere hitap etmeye başladı. Hangi oyun sırf içine özellik katacaksınz diye 99$ ister? Ben keriz miyim 2$'lık oyuna 99$'lık ITEM alayım?

Android zengin sistemi olmasa, bizim gibi orta gelirli kullanıcıların zar zor bu telefonları aldıklarını düşünse, sonradan da para sömürür müydü? Ben 898 TL'yi bütçemi tamamen kullanarak harcadım bu telefona. 1 kuruş bile üstüne eklememe kararı almışken satın alma işlemlerinde yüzlerce dolar harcamak enayilik değil midir? Kendimi kandırmış olmaz mıyım?

Ayrıca aynı olay
bilgisayar oyunlarında da oluyor.Ücretsiz diye Online oyunlar çıkıyor ama oyun içi her şey paralı.Eğer durumun yetmiyorsa az özellikle yetinmek zorundasın.Ayrıca Symbian'da olmadığından çıkmıyor değil çıkmadığından Symbian'da olmuyor.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Kimse kusura bakmasın kimseye zorla aldırmıyorlar.
Hepimizin Elindeki aletler teknoloji harikası saatlerce elimizde.
Adamlar milyonlarca kişinin Elinden düşmeyen makineler yapmış tabiki sömürücek emin olun siz olsanız ben olsam aynı şeyi yaparız.
Para çok tatlı.

Peki sen kullandığın PC programlarına para verdin mi hiç? En başından Windows'u satın aldın mı? PC'yi de çok kullanıyoruz :hmmm


- - - Eklendi - - -



Ayrıca aynı olay
bilgisayar oyunlarında da oluyor.Ücretsiz diye Online oyunlar çıkıyor ama oyun içi her şey paralı.Eğer durumun yetmiyorsa az özellikle yetinmek zorundasın.Ayrıca Symbian'da olmadığından çıkmıyor değil çıkmadığından Symbian'da olmuyor.

Online oyunlar ayrı, bazı oyunlara para vermesen zaten oynayamazsın. Ben offline oyunlardan bahsediyorum. Adamlar teknolojik cihaz yapmış taşınabiliyor ancak oyun Wi-Fi istiyor, Wi-Fi'siz açılmıyor. Ben yolculukta açıp Asphatl 7 oynayamıyorum üstüne de para veriyorum.
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap


Peki sen kullandığın PC programlarına para verdin mi hiç? En başından Windows'u satın aldın mı? PC'yi de çok kullanıyoruz :hmmm


- - - Eklendi - - -



Online oyunlar ayrı, bazı oyunlara para vermesen zaten oynayamazsın. Ben offline oyunlardan bahsediyorum. Adamlar teknolojik cihaz yapmış taşınabiliyor ancak oyun Wi-Fi istiyor, Wi-Fi'siz açılmıyor. Ben yolculukta açıp Asphatl 7 oynayamıyorum üstüne de para veriyorum.
Haklısın bu saçmalığı Gameloft yapmaya başladı. Eskiden yalnızca kalitesine bakan bir firmaydı ancak şirket büyüdü daha iyi işler çıkarmaya başlasa da para isteği ve açgözlülüğü yüzünden böyle oldu. The Dark Knight Rises The Amazing Spiderman ve Asphalt 7'de de durumlar böyle üstelik çıkardığı oyunları satın aldığı halde çalıştıramayanlar var her model gpu'ya uyumlu olmamaya başladı oyunları. Korsan ile bu şekilde yani dlc tarzı bir sistemle mücadele etme yöntemi bulmuşlar akılları sıra oyunun ücretiini düşürüp içerikten çok büyük paralar kırmaya çalışıyorlar. İleride daha da abartıcaklar bence bu sistemi Gameloft kadar zengin bir firmanın bu kadar paraya kafayı takması kalitesini düşürecektir şimdiki oyunlar ek ücret ödemeden de bitirilse de ilerde bu çakma dlc sistemine para vermeye zorlayacaklarından hiç şüphem yok. Ayrıca Android'i artık sevmiyormuşsun gibi bir hava var sanki :hmmm
 
xPaSHax

xPaSHax

Üye
buna satıs stratejısı dıyolar herkes belese alısmıs normal bence
 
Jelly Bean

Jelly Bean

Üye
Kimse kusura bakmasın kimseye zorla aldırmıyorlar.
Hepimizin Elindeki aletler teknoloji harikası saatlerce elimizde.
Adamlar milyonlarca kişinin Elinden düşmeyen makineler yapmış tabiki sömürücek emin olun siz olsanız ben olsam aynı şeyi yaparız.
Para çok tatlı.
Hermioneye katılıyorum. Zaten ıphonede jailbreak olsun androidteki blackmarketler olsun bunlar yuzunden oluyor bence.
 
serinaga

serinaga

Üye
Hergün bu sistem daha da geliştiriliyor. Öyle bir zaman gelecek ki, telefonu açık tutmak için bile aylık ücretler ödeyeceğiz. Miktarı mühim değil!

Örnekler vererek sömürgeci sistemi açıklığa kavuşturayım.

Öncelikle Asphalt 6 oyununu 1 kere satın almanız yeterliydi. Oyun içinde ekstra para isteyen hiçbir özellik yoktu. Herşey serbestti. Asphalt 7 ile oyununda içine para isteyen özellikler yerleştirdiler. Artık oyunu daha iyi oynamak için para harcamak zorundayız.

Ücretli uygulamalar ile ücretsiz uygulamaları karşılaştırdığımızda, en iyi uygulamaların sadece ücretli uygulamalar olduğunu görüyoruz.

Bazı uygulamalar çok ucuz. Farzedin ki bir uygulama 0.1 $ olsun ve çok sevilen bir uygulama olduğunu düşünerekten 1 milyon defa indirildiğini hayal edin. 1.000.000 x 0.1 = 100.000 $ gelir sağlamış oluyor.

Yani, biz önce paralı sisteme karşı çıkıyoruz ancak sıkışınca mecburen satın almak zorunda kalıyoruz. Önce "ucuzdur canım n'olcak" diyoruz sonra 3 $, 5 $ deyip gidiyor ve bizde farkında olmadan TL'lerimizi su gibi harcıyoruz. Üstelik herşey sadece sanal birkaç görüntü veya ses için!

Bunları bir de PC sistemiyle kıyaslayın. Crysis 2 oyununu 1 kere satın alan kişi oyunu tüm zevkiyle bundan sonrası ücretsiz bir şekilde oynuyor. Üstelik bu herzaman geçerli. Crysis 3'te para isteyen özellik olacağını düşünüyor musunuz?

Capcom Street Fighter X Tekken ile bu sistemi denedi ve çok fazla tepki topladı. Oyunu erkenden eksik karakterlerle piyasaya sürdüler ve sonradan ekledikleri her içerik için ücret talep ettiler. PC'de bunu denemek hiçte Android'deki kadar hesaplı değil.

İlerde öyle bir zaman gelecek ki, Android yüklü telefonumuzun açık kalması için bile ücret ödeyebiliriz. Neden mi? "E o kadar yüksek özellikli işletim sistemi sunuyoruz, hakkımız" diyecek Google!

Sonuçta bir emek sözkonusu ise bunun bir bedeli olmalı diye düşünüyorum. Hoş bizler forumlardan alıştık tabii bedava uygulamaları para vermek zor geliyor. Diğer taraftan işin tekelini düşünürsek inanılmaz paralar kazanılıyor, ticaretin kuralı böyle sanırım.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
sen alacağı parayı google çoktan reklamlardan aldı hem öyle olsa bile kırılmış yazılımlar çıkar ayrıca her üretici her cihazı için lisans ücreti ödüyor yani hazır pc alıyorsun onun içinde windows parasıda var
 


Üst Alt