Yeni NDRIVE 3.5.27 s60v3/v5

Sponsorlu Bağlantılar

Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
telefona ilk ******i girince senden otomatik ip ile kayıt edelim mi diye sorar hayır diyecek aşağıdan back tuşuna basınca beyaz ekran çıkar ordan ikinci ve üçüncü sıradakileri yazacaksın..
 


yasamali

yasamali

Üye
malesef yok abicim acilista direk acildi ve haritayi tanimiyor ben pes ediyorum bu ndrive isinde garmin neyimize yetmiyor saol hersey icin
 

kuvvetmira70

Üye
tesekkurler abi.benim sorunum var gps yi tel bulmuyor format attim buldu.tekrar kayboldu.yardimci olursaniz sevinirim.
 

kral1981

Üye
Merhaba nadir kardes sunmus oldugun ndrive yi yükledim haritalari actim ama bir problemim var gps ayarlarini yapamadim
gps sinyalini almiyor yada cok gec aliyor
nokia 5800 da gps nasil ayarlamam gerekiyor yardimci olursan sevinirim
tümlesikmi,yardimlimi yoksa sebeke tabanlimi ??
Simdiden cok tesekkür ederim
 

sensoy

Üye
Teşekkürler, inşallah 6120 Classic te çalışır.. :)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
çalışmaması için bir neden yok...
 
ExceptionaL

ExceptionaL

Üye
Başta ilk yüklediğimde programı gps si çalışmıyordu.:@ Versionu V31.0.008 e yükselttim ve şu anda heryerde çekiyor gps yi :oke:

5800 XpressMusic te çalışıyor program.:ehe

Teşekkür ederim.:sukur:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sağol kardeşim iyi günlerde kullan..
 

tatu34

Üye
teşekürler
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
birşey değil..
 
EbiXa

EbiXa

Üye
Çok teşekkürler kardeşim,5800'a kurdum sorunsuz çalıştı,Garmin'e göre performansı çok daha iyi kilitlenme donma kesinlikte yok,çok kullanışlı,tek eksiği garminin türkiye haritası 110mb bunun 70mb bazı yerlerin ayrıntıları sanırım az,fakat yeterli seviyede.teşekkürler.
 

osmanshen

Üye
Nadir abi program yukledim çok teşekkür ediyorum
 
karakafa81

karakafa81

Üye
tesekkürler
 

kapomaho84

Üye
nadir kardeş inan bir saattir uğraşıyorum.İşlemlerimi örnek göstererek söylüyorum .Web diyorum , soruyor ******i Açıp Get new yapıyorum bana 694J-57B5-AD50 numarasını verdi Bu numarayı tele yazıyorum Çıkan soruya hayır diyip Bana
nr
694J-57B5-AD50
aUTH.nr:
E06L-34C9-POIJ
MAP:
TA-EEUR-TUR-*-2009.06
veriyor ve auth.nr ı Device Id ye Map ıda map a yazıp bilgisayarda Generate basıyorum ve 4 tane Activation code cıkıyor ,hepsini deniyorum ama invalid code diyor, benim tel i8910 samsung, pips_samsung_1_2_SS.sis dosyasını kurcağım zaman güncellestime hatası diye yazı çıktı ,fakat pips_nokia_1_3_SS.sis bu dosyayı sorunsuz kurdum ve yüklendi dedi.Ama enaz 50 kere denedim şifre tutmuyor,hatanın nerede olduğunu kestirebiliyormusun?Lütfen yardım et.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iki nokta üst üsteden (:) sonraki kodların birini denedin mi?
 

nemir

Üye
nadir kardeş inan bir saattir uğraşıyorum.İşlemlerimi örnek göstererek söylüyorum .Web diyorum , soruyor i Açıp Get new yapıyorum bana 694J-57B5-AD50 numarasını verdi Bu numarayı tele yazıyorum Çıkan soruya hayır diyip Bana
nr
694J-57B5-AD50
aUTH.nr:
E06L-34C9-POIJ
MAP:
TA-EEUR-TUR-*-2009.06
veriyor ve auth.nr ı Device Id ye Map ıda map a yazıp bilgisayarda Generate basıyorum ve 4 tane Activation code cıkıyor ,hepsini deniyorum ama invalid code diyor, benim tel i8910 samsung, pips_samsung_1_2_SS.sis dosyasını kurcağım zaman güncellestime hatası diye yazı çıktı ,fakat pips_nokia_1_3_SS.sis bu dosyayı sorunsuz kurdum ve yüklendi dedi.Ama enaz 50 kere denedim şifre tutmuyor,hatanın nerede olduğunu kestirebiliyormusun?Lütfen yardım et.

Bende ilk başta sorun yaşamıştım ama daha sonra kodu hatalı girdiğimi fark ettim.
Misal ''MAP:TA-EEUR-TUR-*-2009.06'' diye bir kod verdi. çıkan koddaki iki nokta üstüste olan kısım ve öncesini yazmıyacaksın . Sadece bu kısımı yazıcaksın TA-EEUR-TUR-*-2009.06 ... Ama dikkat et. çizgisi yıldızı herşeyi aynı şeklide yazmalısın... Yoksa hata veririr. Doğru yazdığına eminsin ama yinede hata veriyor diyorsan diğer kodları dene kesin olacak...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bende ilk başta sorun yaşamıştım ama daha sonra kodu hatalı girdiğimi fark ettim.
Misal ''MAP:TA-EEUR-TUR-*-2009.06'' diye bir kod verdi. çıkan koddaki iki nokta üstüste olan kısım ve öncesini yazmıyacaksın . Sadece bu kısımı yazıcaksın TA-EEUR-TUR-*-2009.06 ... Ama dikkat et. çizgisi yıldızı herşeyi aynı şeklide yazmalısın... Yoksa hata veririr. Doğru yazdığına eminsin ama yinede hata veriyor diyorsan diğer kodları dene kesin olacak...
yükleyememenin sebebi genelde dikkatsizlikten oluyor..
 

kapomaho84

Üye
Bende ilk başta sorun yaşamıştım ama daha sonra kodu hatalı girdiğimi fark ettim.
Misal ''MAP:TA-EEUR-TUR-*-2009.06'' diye bir kod verdi. çıkan koddaki iki nokta üstüste olan kısım ve öncesini yazmıyacaksın . Sadece bu kısımı yazıcaksın TA-EEUR-TUR-*-2009.06 ... Ama dikkat et. çizgisi yıldızı herşeyi aynı şeklide yazmalısın... Yoksa hata veririr. Doğru yazdığına eminsin ama yinede hata veriyor diyorsan diğer kodları dene kesin olacak...

hocam sadece bu kısımı yazıcaksın TA-EEUR-TUR-*-2009.06 demişsin de activation code misal olarak TA-EEUR-TUR-*-2009.06: KJSA-1DASD-23SA gibi bir numara geliyor ben KJSA-1DASD-23SA bu kısmı yazmıcak mıyım activation code olarak,inanın sinir hastası şizofren oldum artık 2 gündür kod girmekten :),bir türlü olmadı.
 


Üst Alt