iyi günlerde kullan canım..Nadir abi program yukledim çok teşekkür ediyorum
nadir kardeş inan bir saattir uğraşıyorum.İşlemlerimi örnek göstererek söylüyorum .Web diyorum , soruyor i Açıp Get new yapıyorum bana 694J-57B5-AD50 numarasını verdi Bu numarayı tele yazıyorum Çıkan soruya hayır diyip Bana
nr
694J-57B5-AD50
aUTH.nr:
E06L-34C9-POIJ
MAP:
TA-EEUR-TUR-*-2009.06
veriyor ve auth.nr ı Device Id ye Map ıda map a yazıp bilgisayarda Generate basıyorum ve 4 tane Activation code cıkıyor ,hepsini deniyorum ama invalid code diyor, benim tel i8910 samsung, pips_samsung_1_2_SS.sis dosyasını kurcağım zaman güncellestime hatası diye yazı çıktı ,fakat pips_nokia_1_3_SS.sis bu dosyayı sorunsuz kurdum ve yüklendi dedi.Ama enaz 50 kere denedim şifre tutmuyor,hatanın nerede olduğunu kestirebiliyormusun?Lütfen yardım et.
yükleyememenin sebebi genelde dikkatsizlikten oluyor..Bende ilk başta sorun yaşamıştım ama daha sonra kodu hatalı girdiğimi fark ettim.
Misal ''MAP:TA-EEUR-TUR-*-2009.06'' diye bir kod verdi. çıkan koddaki iki nokta üstüste olan kısım ve öncesini yazmıyacaksın . Sadece bu kısımı yazıcaksın TA-EEUR-TUR-*-2009.06 ... Ama dikkat et. çizgisi yıldızı herşeyi aynı şeklide yazmalısın... Yoksa hata veririr. Doğru yazdığına eminsin ama yinede hata veriyor diyorsan diğer kodları dene kesin olacak...
Bende ilk başta sorun yaşamıştım ama daha sonra kodu hatalı girdiğimi fark ettim.
Misal ''MAP:TA-EEUR-TUR-*-2009.06'' diye bir kod verdi. çıkan koddaki iki nokta üstüste olan kısım ve öncesini yazmıyacaksın . Sadece bu kısımı yazıcaksın TA-EEUR-TUR-*-2009.06 ... Ama dikkat et. çizgisi yıldızı herşeyi aynı şeklide yazmalısın... Yoksa hata veririr. Doğru yazdığına eminsin ama yinede hata veriyor diyorsan diğer kodları dene kesin olacak...
,bir türlü olmadı.
