muscler
Üye
ben ios'in stabilliği hakkında bi yorum yapmadım sadece 600mhzlik bi işlemcinin ios'i çalıştırmaya yeticeğini vurguladım yani ios zaten ekstaradan işlemci gücü istemiyor stabilliği ondan kaynaklanıyo dedim. ayrıca macintoshun ve ios'in popülerliğineden zaten şüphe yook o konudada herhangi bişe demedim konuyu saptırmayın lütfen
