Tavsiye Windows Phone'dan hâlâ ümitli misiniz ?

Sponsorlu Bağlantılar

Hâlâ Windows Phone'dan ümitli misiniz ?


  • Kullanılan toplam oy
    88
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Başından beri windows phone'un kararlılığından yanayım.. Düşüncelerimde hep öyle kalacaktır. Yukarıda arkadaşımızın belirttiği gibi, windows phone zor günler geçirdi güncellemeler, güncellemeler geldi :) Eksikler yavaş yavaş giderilmeye çalışılıyor. Bence bir sıkıntı yok. Kağıt gibi samsung'un galaxy serisini kullanmaktansa, taş gibi sapa sağlam Nokia'yı kullanmayı tercih ederim. Üstelik stabil olmasıda cabası ;) Uzun zamandır takip edemiyorum. Wp 8.1 Final sürümü hala gelmedi galiba değil mi arkadaşlar? Ne zaman gelecek bir bilgisi olan var mı? Sanki biraz fazla bekledik gibi..
 


İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Hiç ümitli olmadım. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Makale_Helvetia
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
Hiç ümitli olmadım. :)

al benden de o kadar..çok ağırdan alıyorlar işi..bu hızla anca 2064 de yetişirler ios'a..

bir de dalga geçer gibi çalışan uygulamaları ''bozarak'' ve detaylı test etmeden yayınlamaları da beni soğuttu iyice..
 
hajkhanx33

hajkhanx33

Üye
Beyler şöyle bişi var mağaza olmadan bi tek hiçtir fakat lumıa için mağaza böyle kalsa bile alışan bırakamaz çunku diğerlerinden çok farklı ve ben androıd bi cihazla takaslıcaktım iş ciddiye binnce kokruya kapıldım ve takaslamadım Allah tan nokıa tazım sağ üstte duruore ee (~.^) ve bu sımge çok hoş

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
al benden de o kadar..çok ağırdan alıyorlar işi..bu hızla anca 2064 de yetişirler ios'a..

bir de dalga geçer gibi çalışan uygulamaları ''bozarak'' ve detaylı test etmeden yayınlamaları da beni soğuttu iyice..
hocam iOS u kullanınca WP ile arasındaki uçurumu görmüşsündür herhalde :) ?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Windows Phone platformu gelecek için değil Windows Phone 8.1 Dev-Preview ile bile bence gayet güzel bir işletim sistemi oldu. Ümitli miyim ? İleride neler olacağını az çok tahmin ettiğim için ve aldığım bazı duyumları düşününce fazlasıyla ümitliyim.

bu arada bazı arkadaşlarımız aklı sıra isim vermeden burada kişilere laf sokmaya ve iftira atma cüretine girmiş. Bu sefer de cevap vermiyorum fakat bu söylenilenleri yuttuğumuz anlamına gelmesin. Kimseyi kırmamak ve rencide etmemek adına cevap vermesem de Gerekli gördüğüm takdirde hakkımda/hakkımızda söylenilen her lafa bir çift cevabımızın var olduğundan emin olabilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi, Murat Alper, GianniInfantino ve 1 kişi daha
System X

System X

Üye
Soruya bakıp çay demliyorum hemen
Windows phonedan başka ümit veren sistemmi var


MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi ve bulutsuzgece
kahraman333333

kahraman333333

Üye
Şu ekranı sürüklerken olan ki titreşim sorununu wp8.1 de bile çözemediler ya artık benim ümidim kalmadı. wp8.1 Wp8e göre daha akıcı çalışıyor ama hala bir ios veya nexus akıcılığı yok.

1.5 yıl bildirim ekranı diye bekledik gele gele ilkel bir bildirim ekranı geldi.
Kutucukların sayısı arttı diye seviniyoruz , ağzımıza bal çalıyorlar. Oysa ki 2 satırlık koda bakıyor bu iş.
Uygulamalar menüsü çorbaya döndü , aradığım şeyi zor buluyorum. Hesapta wp basitlik ve sadelik sunuyordu. Bunun neresi sadelik ip gibi uzayan listede aradığımı bulamıyorum. Ayarlar menüsüne giriyorum yolumu şaşırıyorum.
Birçok popüler uygulama 4-5 aydır güncelleme bile almıyor.,,

Beyler pembe gözlükleri çıkartın bu sistem gelecek filan vaad etmiyor ,ben sadece verdiğim paranın karşılığını almaya çalışıyorum. Nexus 5 telefonu sıfır 1000 liraya satıyorlarmış.
Bence yeni tel alacak olan varsa onu alsın , fantazi yapmak isteyen wp alsın.
2 satırlık koda bakıyorsa sen kodlasaydın 8.1 i
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
xmustx

xmustx

Üye
Tabiri caiz ise, kimse de yanlis anlamasin, kendimi koyun sürüsüne kaptirip (ios & Android) yürümekten ise, azinlikla kalip bir sistemin büyümesini heycanla izlemeyi tercih ederim. Ben ümitliyim, WP´nin gelecegi parlak olacak insallah
:hmmm
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
hocam iOS u kullanınca WP ile arasındaki uçurumu görmüşsündür herhalde :) ?

hem de ne :) en basitinden instagram'a sınırsız bir şekilde video yükleyebiliyorum.. 3. parti uygulamalara ihtiyacım olmuyor.. instagram kimbilir ne zaman beta sürecinden çıkacak wp de..
 
  • Beğen
Tepkiler: ArMaGeDdOn_87, kaygisiz43, Gopluumit ve 1 kişi daha
PureFood

PureFood

Üye
Ben rahatım, aldığım gün telefon resmen tuğladan ibaretti, o haliyle aşık oldum ben bu alete ve işletim sistemine. 920 ilk çıktığında alanlardanım, o zamanlar mağaza nasıldı bilenler vardır.. Şimdi arada uçurum var. Evet duzeltilmesi gereken şeyler var ancak bu gelişmediği anlamına gelmez. Emin adımlarla ilerliyor Windows Phone..
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi ve bulutsuzgece
dedereis123

dedereis123

Üye
Ben umitliyim he tabi ki iphone 6 beklentileri karşılarsa umitde bir yerde kesilir o ayrı. Ama androidle işim olmaz orasında eminim . Valla ios android vs bunlar bu dkdan sonra kendi araların pazar payı duşuş yaşarlar . Kendileri için zaten max pazar payına ulşamışlardı ee şimdi ister istemez ötesi olamadan biraz duşuş yaşarlar . Bu wpnin işine gelicek bir durum . Sistem değiştirmek isteyenler varsa wpden sonra geçilirse iosdur . Sakın gidipte android fln uğraşmayın . Android sevenler vardır birşey diyemem ama bu kadar serbest sistemin zararı çok olur .

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Silinen Üye 2527662

Silinen Üye 2527662

Kapalı Hesap
Ankette oy kullanmadım : )

Ben telefon alırken istediğim özellikte bir telefon aldım.
Mağza gibi takıntım yok.
Wp sistemi hem hızlı hemde görsellik olarakda diğerlerine göre daha çok hoşuma gidiyor.
Basit ve fazla zamanımı almayacak şekilde oyunlar oynarım, gerisini pc'de ...


Buda bana fazlasıyla yetiyor ...
ve Acele etmeyip hala 8.1'i bekliyorum ^_^
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Serbestlik iyidir, bağlı kalmayı sevmem. Ancak Windowsphone 8.1 şimdilik benim için yeterli ve sevdiğim bir sistem. Ümitli olmaya gerek kalmadı. Kendini belli etti. Çalışıyorlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood ve Silinen Üye 2527662
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
Ankette oy kullanmadım : )

Ben telefon alırken istediğim özellikte bir telefon aldım.
Mağza gibi takıntım yok.
Wp sistemi hem hızlı hemde görsellik olarakda diğerlerine göre daha çok hoşuma gidiyor.
Basit ve fazla zamanımı almayacak şekilde oyunlar oynarım, gerisini pc'de ...


Buda bana fazlasıyla yetiyor ...
ve Acele etmeyip hala 8.1'i bekliyorum ^_^
her cümlende, her virgülünde ve noktanda hemfikiriz kardeşim :10numara:
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2527662


Üst Alt