adamlar WP7 sistemli telefonları sattığında paraları alırken iyiydi sonra WP8 e geçildi ve çekirdek değiştiği için güncelleme desteği bitti dediler,WP7 cihazı olan kişiler resmen mal gibi ortada bırakıldı,böyle bi mantıkla giden bir şirket zaten piyasada olmamalı,bir güncelleme tanıtır ne çıkış tarihi belli ne de tanıtırken gelen özellikler belli,sistemin eksiklikleri belli ve bu eksikliklerin bir an evvel kapatılması gerekiyor,microsoft ve nokia da bu kapasite var fakat o eksiklikleri kapatçak güncelleme bile 4 e 6 ya bölünüyor uzun zaman aralıklarıyla veriliyor,bir telefon tanıtılır yıl 2014 kamerada flaş yok,başka bir telefon tanıtılır başka bir özellik yada birkaç özellik eksik bırakılmış,adamların kafa yapısı nokia ile aynı o yüzden tahminlerime göre 2-3 yıl içinde WP nin biteceğini düşünüyorum,forumdaki bu bölümde WP yi şartsız destekleyenler onlara gerçekten çok şaşırıyorum,arkadaşlar bu bölümdeki bazı arkadaşlara WP cihazları bedava verildiği gibi sizlere bedava verilmedi,sizler para verip aldınız onun için ağır eleştiriler yapmanız gerekiyor çünkü bu sistem daha çabuk ilerlesin,gerçi microsoftun o kafa yapısıyla çok zor ama en azından eleştirlenizi ve gerçekleri söylemiş olursunuz