Tavsiye Windows Phone'dan hâlâ ümitli misiniz ?

Sponsorlu Bağlantılar

Hâlâ Windows Phone'dan ümitli misiniz ?


  • Kullanılan toplam oy
    88
Talipcan51

Talipcan51

Üye
Sonuna kadar.
 


Bar_Fedaisi

Üye
İleriki zamanlar için çok ümitliyim ama şu an çok yavaş ilerliyorlar. Fazla uygulama beklentim yok, oyun hiç oynamam ama çok gerekli olan sistem özelliklerin 8.1 ile gelmesi şart olmuştur. Mesela halen DNS değiştiremiyoruz ve büyük ihtimalle de 8.1 sürümünde bu özellik gelmeyecek. Bu sadece yasak sitelere girmek için kullanılan bir özellik değil. Sisteme DNS değiştirmek için eklenti yapmak bu kadar zor olmamalı? Microsoft TCP/IP konusunda acemi değil, yılların verdiği birikim var ama yine de sisteme entegre etmiyor. Düşününsene, medya sesleri ile zil sesleri bile yeni güncelleme ile birbirinden ayrıldı. Telefonu kapatıp açıyorum ve hem zil sesi hem medya ses 19 da açılıyordu eskiden.

Yaklaşık 1.5 yıldır WP kullanıyorum. Başka sisteme geçmeyi hiç düşünmedim çünkü GUI lerin tam istediğim gibi ve şaşadan uzaklığı ile WP sistem hızı başka bir işletim sistemine geçmemem için çok önemli iki özellik.
 
eRdaL.

eRdaL.

Üye
İlk lumia 800 aldım kacak olarak ileride lider olacak sistemi önceden tahmin ederek sonra 920 sonra 925 şimdi 1020 lumia aşktır:)

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: okinro
dakamon

dakamon

Üye
Aslında bu konuları açanlar elveda wp yazıp konu açanlar içten içe bu sisteme hala ilgi duyup seviyorlar bunu bile bile sırf can sıkıntısından telefon değiştirip sonra tekrar buraya geliyorlar. Aslında içten içe bayılıyorsunuz sisteme ama işte içinizdeki bu doyumsuzluk bizi diğer sistemlere yöneltiyor. Diğer forumlarda kimse açmıyor elveda android yok android şöyle kötü o yüzden gidiyorum diye. Sen çok sevdiğin sevgiliden ayrılırken bak gidiyorum bak giderim bak şu an ayrılıyorum diye yazarsın dimi ama sevmediğin bir kıza by by der basar gidersin hiç konuyu uzatmazsın. Buda öyle bir şey :D Herkesin büyük aşkıdır WP :)
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood, eneesparlak, Aybin.Kilic ve 5 diğerleri

fraps34

Üye
Şu ekranı sürüklerken olan ki titreşim sorununu wp8.1 de bile çözemediler ya artık benim ümidim kalmadı. wp8.1 Wp8e göre daha akıcı çalışıyor ama hala bir ios veya nexus akıcılığı yok.

1.5 yıl bildirim ekranı diye bekledik gele gele ilkel bir bildirim ekranı geldi.
Kutucukların sayısı arttı diye seviniyoruz , ağzımıza bal çalıyorlar. Oysa ki 2 satırlık koda bakıyor bu iş.
Uygulamalar menüsü çorbaya döndü , aradığım şeyi zor buluyorum. Hesapta wp basitlik ve sadelik sunuyordu. Bunun neresi sadelik ip gibi uzayan listede aradığımı bulamıyorum. Ayarlar menüsüne giriyorum yolumu şaşırıyorum.
Birçok popüler uygulama 4-5 aydır güncelleme bile almıyor.,,

Beyler pembe gözlükleri çıkartın bu sistem gelecek filan vaad etmiyor ,ben sadece verdiğim paranın karşılığını almaya çalışıyorum. Nexus 5 telefonu sıfır 1000 liraya satıyorlarmış.
Bence yeni tel alacak olan varsa onu alsın , fantazi yapmak isteyen wp alsın.
 
  • Beğen
Tepkiler: xmustx, goktas19, Dede ve 2 diğerleri
Invoke

Invoke

Üye
Evet. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
The Benefit

The Benefit

Üye
Ben normalinden memnunum da 8.1'den mi ümitli olmayacağım. Ümitliyiz. :box
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
Gopluumit

Gopluumit

Üye
Maalesef tüm umutlarımı kaybettim. 920 ile 1.5 yıl sonunda yollarımı ayırarak nexus 5 aldım şuan mutluyum.. Keşke düşündüğümüz gibi olsaydı ve değişime gitmek zorunda kalmasaydım Microsoft windows phone os u oyun hamuru gibi görüyor bence akıllarına geldikçe bir şeyler yapıyorlar.. Uygulamalar mağazaya gelirse gelir sadece gelir güncellemesi ıvırı zıvırı yoktur.. Ne yazık ki ! kullanıcıları zor durumda bırakıyorlar
 
lost68

lost68

Üye
WP candır gerisi :gun1: heyecandır
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Sistem iyi hoş ama mağaza konusunda,program konusunda gerçekten çok gerideyiz.Bilmiyorum ben anketi cevaplamak istemiyorum çünkü pek ümitli değilim.Çok severek aldığım ve 1 yılı geçkin süredir kullandığım sistem artık bazı şeyleri sıkmaya başladı.Müzik uygulaması,bazı popüler programların güncellenmemesi.Hele hele ki Nokıa'nın ilk 920 lerindeki hoparlör sorunu yüzünden çok çektim hala daha çekiyorum.Bu beni telefondan soğutuyor telefonla konuşma yapamamak ne demektir ya?Aileden biri arıyor mesaj atmaya zorluyorum yazıktır günahtır..
 

fraps34

Üye
Maalesef tüm umutlarımı kaybettim. 920 ile 1.5 yıl sonunda yollarımı ayırarak nexus 5 aldım şuan mutluyum.. Keşke düşündüğümüz gibi olsaydı ve değişime gitmek zorunda kalmasaydım Microsoft windows phone os u oyun hamuru gibi görüyor bence akıllarına geldikçe bir şeyler yapıyorlar.. Uygulamalar mağazaya gelirse gelir sadece gelir güncellemesi ıvırı zıvırı yoktur.. Ne yazık ki ! kullanıcıları zor durumda bırakıyorlar
Hız , şarj ve kamera olarak nexus 5 ile L920 yi karşılaştırırmısın. Bende bir değişiklik yapmayı düşünüyorum.
Androidde çevrim dışı kullanabileceğimiz sesli navigasyon var mıdır ?
 
tanercoskun

tanercoskun

Üye
Şuan için ümidim olmadığında Androide geri dönüş yaptım ama ileride geri dönerim inşallah :)
 
dakamon

dakamon

Üye
Mağaza konusunda mutsuzuz ama şu ana kadar mağazanın gelişimi bence muazzam denebilir. Daha da gelişecektir.

Tost Makinası ile gönderildi.
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Mağaza da kötü değil abi ne eksiği var bi sayın da gerçeklerle yüzleşeyim :kıskıs:
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
8.1 Belki 8.2 Seneye 9 Gelecek PC Mobil Sürüm Aynı Olacak Buda Wp 7 Gibi Her 2 Senede Bir Eskiyecek
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
adamlar WP7 sistemli telefonları sattığında paraları alırken iyiydi sonra WP8 e geçildi ve çekirdek değiştiği için güncelleme desteği bitti dediler,WP7 cihazı olan kişiler resmen mal gibi ortada bırakıldı,böyle bi mantıkla giden bir şirket zaten piyasada olmamalı,bir güncelleme tanıtır ne çıkış tarihi belli ne de tanıtırken gelen özellikler belli,sistemin eksiklikleri belli ve bu eksikliklerin bir an evvel kapatılması gerekiyor,microsoft ve nokia da bu kapasite var fakat o eksiklikleri kapatçak güncelleme bile 4 e 6 ya bölünüyor uzun zaman aralıklarıyla veriliyor,bir telefon tanıtılır yıl 2014 kamerada flaş yok,başka bir telefon tanıtılır başka bir özellik yada birkaç özellik eksik bırakılmış,adamların kafa yapısı nokia ile aynı o yüzden tahminlerime göre 2-3 yıl içinde WP nin biteceğini düşünüyorum,forumdaki bu bölümde WP yi şartsız destekleyenler onlara gerçekten çok şaşırıyorum,arkadaşlar bu bölümdeki bazı arkadaşlara WP cihazları bedava verildiği gibi sizlere bedava verilmedi,sizler para verip aldınız onun için ağır eleştiriler yapmanız gerekiyor çünkü bu sistem daha çabuk ilerlesin,gerçi microsoftun o kafa yapısıyla çok zor ama en azından eleştirlenizi ve gerçekleri söylemiş olursunuz
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Şu ekranı sürüklerken olan ki titreşim sorununu wp8.1 de bile çözemediler ya artık benim ümidim kalmadı. wp8.1 Wp8e göre daha akıcı çalışıyor ama hala bir ios veya nexus akıcılığı yok.

1.5 yıl bildirim ekranı diye bekledik gele gele ilkel bir bildirim ekranı geldi.
Kutucukların sayısı arttı diye seviniyoruz , ağzımıza bal çalıyorlar. Oysa ki 2 satırlık koda bakıyor bu iş.
Uygulamalar menüsü çorbaya döndü , aradığım şeyi zor buluyorum. Hesapta wp basitlik ve sadelik sunuyordu. Bunun neresi sadelik ip gibi uzayan listede aradığımı bulamıyorum. Ayarlar menüsüne giriyorum yolumu şaşırıyorum.
Birçok popüler uygulama 4-5 aydır güncelleme bile almıyor.,,

Beyler pembe gözlükleri çıkartın bu sistem gelecek filan vaad etmiyor ,ben sadece verdiğim paranın karşılığını almaya çalışıyorum. Nexus 5 telefonu sıfır 1000 liraya satıyorlarmış.
Bence yeni tel alacak olan varsa onu alsın , fantazi yapmak isteyen wp alsın.

Zevkler ve renkler kısmını ayıralım. Şu titreme olayını hala daha var diye konu açanlar telefonlarını götürüp servise versinler. Daha önce çok defa bu titreme konusuna cevap verdim. Telefonu her türlü kaydırıyorum yavaş, hızlı, orta, ağırdan hızlıya, hızlıdan yavaşa. YOK kardeşim kaymak gibi akıyor telefon. Hala daha titriyor deyip telefonunu ısrarla tamire göndermeyen arkadaşlar, neden göndermiyorsunuz?
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
windows phone iyidir candır güzeldir bir tutkudur windows phone zamanında bende ayrılacağımı söylemiştim ama napim bu windows phone'a olan aşkım ve sevgim yüzünden androide geçecem dediydim ve geçmedim tek kelime ile windows phone aşktır gerisi teferruaftır benim için windows phone'u seviyorum eksiklerine rağmen bazen kendini açıp kapamasından bazen sorunlar çıkarmasından dolayı hiç şikayet etmedim ve etmeyeceğim tek kelimeyle ümitliyim windows phone'adan hala
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
MCR Killjoy

MCR Killjoy

Üye
Umut fakirin ekmeğidir.:yavrum:
 

technocu1

Üye
Şu vpn desteğinin bir an önce gelmesi gerekli en temel uygulamalardan biri olan Youtube a girememek can sıkıcı olmaya başladı. Millet iphonedaki Youtube uygulamasıyla vpn olmadan Youtube a girip video izleyebiliyor.
 


Üst Alt