Tavsiye Windows Phone'dan hâlâ ümitli misiniz ?

Sponsorlu Bağlantılar

Hâlâ Windows Phone'dan ümitli misiniz ?


  • Kullanılan toplam oy
    88
dakamon

dakamon

Üye
Şu vpn desteğinin bir an önce gelmesi gerekli en temel uygulamalardan biri olan Youtube a girememek can sıkıcı olmaya başladı. Millet iphonedaki Youtube uygulamasıyla vpn olmadan Youtube a girip video izleyebiliyor.


Geldi zaten

Tost Makinası ile gönderildi.
 


kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Mağaza da kötü değil abi ne eksiği var bi sayın da gerçeklerle yüzleşeyim :kıskıs:
En basitinden foursquare da arkadaş etiketleme yok.İnstagram için chat yapmaya yarayan Instamessage programı yok.Oyunları zaten söylemeye gerek var mı?Facebook hala sorunlu sohbet kısmı 2-3 gün önceki insanları gösteriyor(beta ve beta olmayan ikisindede sorun var).Twitter konum açıkken paylaşım yapmıyor.Gerçeklerle yüzleşin biraz toz pembe gözlüklerinizi çıkartın en azından bunu yapın bari.
 
  • Beğen
Tepkiler: Gopluumit
SonyXperia

SonyXperia

Üye
Umutlu değilim mutluyum ihtiyacımı karşılıyor fazlasını beklemiyorum 8.1 den sonra

 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
En basitinden foursquare da arkadaş etiketleme yok.İnstagram için chat yapmaya yarayan Instamessage programı yok.Oyunları zaten söylemeye gerek var mı?Facebook hala sorunlu sohbet kısmı 2-3 gün önceki insanları gösteriyor(beta ve beta olmayan ikisindede sorun var).Twitter konum açıkken paylaşım yapmıyor.Gerçeklerle yüzleşin biraz toz pembe gözlüklerinizi çıkartın en azından bunu yapın bari.

Sosyal medya kullanmıyorum, çok ta oyun düşkünlüğüm yok. Asphalt 8, Nova3, Zombie Tsunami, Minion Rush, Chess yüklü sadece.

Ayrıca pembe gözlük falan yok ama çıkartınca durum değişiyor mu?
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede

ErenMSC

Üye
Yok :ehe
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Sosyal medya kullanmıyorum, çok ta oyun düşkünlüğüm yok. Asphalt 8, Nova3, Zombie Tsunami, Minion Rush, Chess yüklü sadece.

Ayrıca pembe gözlük falan yok ama çıkartınca durum değişiyor mu?
Oyun oynayın yada oynamayın.Bu kişisel değil sistemsel düşünürsek oyunlar konusu ciddi sorun geç gelmesi,gelince paralı olması,yada yeterli düzeyde olmaması bunlar sorundur.Sosyal ortam olarakta aynısını tekrarlamaya gerek yok.

Kişisel değil sistemsel bakmak lazım olaya.Mesela oyun güncellemesi yapıyoruz aspalt 8 i satın alanlardan biriyim.Güncelleme gelir 800 küsür tekrardan indirmek zorunda kalırsın.Düzeltilecek denildi bakalım ne zamana?
 
serverfun912

serverfun912

Üye
Fazla ümitlenme Windowsphone android kadar mükemmel olamayacak ama geliştirmeler yapacak.
 

eneesparlak

Üye
Benim anlayamadığım ve sinir olduğum en büyük durum Mağaza kıtlığı. Koskoca Microsoft'un mağazası bu kadar yoksun olamaz. Twitter uygulaması var. Var ama neye yarar ? İlkel bir şey. WhatsApp aynı şekilde ilkel. Symbian ile aynı WhatsApp'ı kullanıyoruz adeta, şaka gibi. Facebook uygulaması bile yok. Youtube yok. Instagram hala beta. Arkadaşlar bunlar dünya çapında en çok kullanılan sosyal medya uygulamaları :) Bunların yokluğunu göz ardı etmemek gerekir. Oyun bazında bakarsak oyunlar da kısıtlı, ya da ücretli. Note 3 kullanıyordum, bir anlık heyecanla 1020 aldım. Şimdi ise pişmanım. Note 3'ün yanında telefon demem 1020'ye. Eylülde Note 4 çıkacak diyorlar, hayırlısı artık :) Körükörüne bağlanmayın bu kadar. Ben de çok eski wp kullanıcısıyım. Türkiye'de yokken wp7 küsürleri dahi kullandım. Ama inanın yol kastetmedi mağaza. Tango wp 7.5 de var 8.1 de yok bunu biliyorsunuzdur sanırım :D

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: kaygisiz43
İnternettin HOCA

İnternettin HOCA

Üye
Ümitliyim :D :rock:

{°≤°}
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Oyun oynayın yada oynamayın.Bu kişisel değil sistemsel düşünürsek oyunlar konusu ciddi sorun geç gelmesi,gelince paralı olması,yada yeterli düzeyde olmaması bunlar sorundur.Sosyal ortam olarakta aynısını tekrarlamaya gerek yok.

Kişisel değil sistemsel bakmak lazım olaya.Mesela oyun güncellemesi yapıyoruz aspalt 8 i satın alanlardan biriyim.Güncelleme gelir 800 küsür tekrardan indirmek zorunda kalırsın.Düzeltilecek denildi bakalım ne zamana?

Çok güzel diyorsun da kardeş konu kişisel. "
Windows Phone'dan hâlâ ümitli misiniz
"

Evet ümitliyim ve mutluyum.

Ayrıca ben cihazı aldığımdaki durumu ile şimdiki arasında çok fark var. Bunun anlamı sistem gelişiyor, çalışanlar var.

Firmalar ve geliştiriciler de artık WP'yi ciddiye alıyorlar ;)
 

fraps34

Üye
Zevkler ve renkler kısmını ayıralım. Şu titreme olayını hala daha var diye konu açanlar telefonlarını götürüp servise versinler. Daha önce çok defa bu titreme konusuna cevap verdim. Telefonu her türlü kaydırıyorum yavaş, hızlı, orta, ağırdan hızlıya, hızlıdan yavaşa. YOK kardeşim kaymak gibi akıyor telefon. Hala daha titriyor deyip telefonunu ısrarla tamire göndermeyen arkadaşlar, neden göndermiyorsunuz?
Yahu arkadaşım yine mi sen geldin , kaydır bırakta sorun yok parmağı kaldırmadan sürüklerken titreşim oluşuyor. 1000 kere diyorum ama hala anlamamazlıktan geliyorsun , ayrıca benim telefonumda sorun yok denediğim diğer wp telefonlardada aynı sorun var. Denediğim bütün wp telefonlar mı bozuk yoksa sadece seninkisi mi sağlam ?
Sen görmeyebilirsin ama bu olmadığı anlamına gelmez.

Bu konu hakkında tartışma yapmak istemiyorum iyi günler.
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Çok güzel diyorsun da kardeş konu kişisel. "
Windows Phone'dan hâlâ ümitli misiniz
"

Evet ümitliyim ve mutluyum.

Ayrıca ben cihazı aldığımdaki durumu ile şimdiki arasında çok fark var. Bunun anlamı sistem gelişiyor, çalışanlar var.

Firmalar ve geliştiriciler de artık WP'yi ciddiye alıyorlar ;)
Sistem gelişiyor evet zaten ilk mesajımda sistemin iyi olduğunu bahsettim ama mağazanın kötü olduğundan yakındım sizde mağazada ne eksiklikler varmış yüzleşelim dediniz bende söyledim hocam :) Ve sistemde şuan müzik uygulaması berbat durumda(kişisel görüşüm),kamera hala tam istenen gibi değil(kişisel görüşüm).Bugün kameraya güncelleme geldi. Sanırsam ki o 2 saniyelik gif muhabbeti geldi ama cyan güncellemesinden önce kullanılamaz deniliyor.Kullanamıyacağımız özellik ne diye veriliyor?Kullanabileceğim zaman ver ki bizde lafını edip burda yorulmayalım
 

evensan

Üye
Mağaza gelişssin başka no problem

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
dakamon

dakamon

Üye
ben daha 8.1 güncellenmesi indirmedim hemşerim. Bizde biliyoruz geldiğini.
Yüklememiş olabilirsin ama sanki gelmeyeceği açıklanmış gibi de konuşma bilmeyenleri de yanıltıyorsun. Şu an neredeyse yüzde 80 de 8.1 var forumda sen biran önce vpn gelmesi gerekli deyince bende geldi zaten dedim. Şu güncelleme biran önce gelse de vpn ye kavuşsak desen yazmazdım tabi.
 
Gopluumit

Gopluumit

Üye
Hız , şarj ve kamera olarak nexus 5 ile L920 yi karşılaştırırmısın. Bende bir değişiklik yapmayı düşünüyorum.
Androidde çevrim dışı kullanabileceğimiz sesli navigasyon var mıdır ?
Hocam hız ve şarj olarak daha iyi kamera daha düşük fakat benim için yeterli geliyor. :)
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Yahu arkadaşım yine mi sen geldin , kaydır bırakta sorun yok parmağı kaldırmadan sürüklerken titreşim oluşuyor. 1000 kere diyorum ama hala anlamamazlıktan geliyorsun , ayrıca benim telefonumda sorun yok denediğim diğer wp telefonlardada aynı sorun var. Denediğim bütün wp telefonlar mı bozuk yoksa sadece seninkisi mi sağlam ?
Sen görmeyebilirsin ama bu olmadığı anlamına gelmez.

Bu konu hakkında tartışma yapmak istemiyorum iyi günler.

Bende sana bin kere yanıt verdim kaydırmanın her türlüsünü yaptım die. Anlamayan ben değilim. Demekki neymiş. Her türlü kaydırmayı aşmış kaydırmanın çeşitlerine dönmüşsün. Kaç defa yazdım eşimde, yeğenimde ve iki iş arkadaşımda lumianın bilimum çeşitleri var. Valla amuda kalkarakta kaydırsam telefonlar yağ gibi akıyor.

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
dücane

dücane

Üye
Tabiri caiz ise, kimse de yanlis anlamasin, kendimi koyun sürüsüne kaptirip (ios & Android) yürümekten ise, azinlikla kalip bir sistemin büyümesini heycanla izlemeyi tercih ederim. Ben ümitliyim, WP´nin gelecegi parlak olacak insallah
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
adanalı1

adanalı1

Üye
Bende cok buyuk umutlarla androıdden wp ye gectım ama hıc sanmıyorum wp nın onunun acık oldugunu. ah nokıa ahh . :D . herseyden vazgecıyorumda nokıa dan olmuyor .. symbıan s3 ü bile wp den dahahos gelıyor gozume .Menude temada bıraz daha görsellık hıc fena olmazdı bence..ama sanmıyorum bunları ılerleteceklerını. lumıa 1020 yı buyuk bır umutla aldım . özellıkle kamerası uzak cekımlerde 808 den 1 sınıf dusuk geldı bana . adam akıllı bır kamera uygulaması bıle atmamıslar . fotografı cekerken boyut olarak sana 3 secenek sunuyorlar . ama 808 de dahafazla secenek vardı ve uzak cekımlerde daha dınamık cekıyordu . Nokıa wındowsla bır yerlere varamaz bence . ne zaman görseli androdı ıos u aratmayan , uygulama konusunda zengın bır magazası olan bır ısletım sıstemlı cıhaz yaparlar . işte ozaman nokıa nokıa olur .ben wp ye hıc ısınamadım .. ılerlıyecegınıde sanmıyorum ... saygılıar :D ...
 
  • Beğen
Tepkiler: xmustx
serinaga

serinaga

Üye
Tabiki ümitliyiz, yakın gelecekte çok yenilikler getirecek ...
 


Üst Alt