hllsvrn
Üye
Başından beri windows phone'un kararlılığından yanayım.. Düşüncelerimde hep öyle kalacaktır. Yukarıda arkadaşımızın belirttiği gibi, windows phone zor günler geçirdi güncellemeler, güncellemeler geldi
Eksikler yavaş yavaş giderilmeye çalışılıyor. Bence bir sıkıntı yok. Kağıt gibi samsung'un galaxy serisini kullanmaktansa, taş gibi sapa sağlam Nokia'yı kullanmayı tercih ederim. Üstelik stabil olmasıda cabası
Uzun zamandır takip edemiyorum. Wp 8.1 Final sürümü hala gelmedi galiba değil mi arkadaşlar? Ne zaman gelecek bir bilgisi olan var mı? Sanki biraz fazla bekledik gibi..
Eksikler yavaş yavaş giderilmeye çalışılıyor. Bence bir sıkıntı yok. Kağıt gibi samsung'un galaxy serisini kullanmaktansa, taş gibi sapa sağlam Nokia'yı kullanmayı tercih ederim. Üstelik stabil olmasıda cabası


