Karşılaştırma Windows Phone-Android-İos mağaza durumu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
NEXUS

NEXUS

Üye
Çok kullanılan kral demek çok Saçma ben hem iOS hem Android kullanıyorum hepsinin ayrı ayrı iyi yanları var ve hiçbir şirketi savunmuyorum ama böyle Saçma bi tablonun doğru olduğunu Söylüyorlar ama kanıt yok
Bilgisayarda ben mac OS ile linux kullandım windows tan sonra kötü geliyor tabi windows 8 windows 7 kadar iyi değildi :D

Bu tabloya bende inanmadım
 


NEXUS

NEXUS

Üye
Yav ben anlamıyorum (bunu bende yapıyordum) kullandığımızı Övünce elimize ne geçiyor sanki para veriyolar öle deyince o sistem daha iyi oluyor. Ben kullandığıma göre yorum atıyorum artık.
İos gayet güzel
Android sadece Nexus kullananlar için güzel nexus 4 ten önce Samsung s2 kullanmıştım berbattı.
Wp8 de gayet güzel

3 işletim sistemide birbirinden birşeyler araklıyor bunu bile tartışanlar var yav sizene güzel olmuşmu olmuş çalmayı bırakın hangi şirketten calindiysa o düşünsün
 
The Pierre

The Pierre

Üye
Yav ben anlamıyorum (bunu bende yapıyordum) kullandığımızı Övünce elimize ne geçiyor sanki para veriyolar öle deyince o sistem daha iyi oluyor. Ben kullandığıma göre yorum atıyorum artık.
İos gayet güzel
Android sadece Nexus kullananlar için güzel nexus 4 ten önce Samsung s2 kullanmıştım berbattı.
Wp8 de gayet güzel

3 işletim sistemide birbirinden birşeyler araklıyor bunu bile tartışanlar var yav sizene güzel olmuşmu olmuş çalmayı bırakın hangi şirketten calindiysa o düşünsün


Haklı biz ne yapıyoruz
 
Invoke

Invoke

Üye
Hadi yine konu dışına çıkayım, zaten lüzumsuz bir konu. S2 mis gibi cihazdı. Yükle Aosp'ı. Oh, mis. Hala kullanıyoruz. :D
 
0MG90

0MG90

Üye
Yav ben anlamıyorum (bunu bende yapıyordum) kullandığımızı Övünce elimize ne geçiyor sanki para veriyolar öle deyince o sistem daha iyi oluyor. Ben kullandığıma göre yorum atıyorum artık.
İos gayet güzel
Android sadece Nexus kullananlar için güzel nexus 4 ten önce Samsung s2 kullanmıştım berbattı.
Wp8 de gayet güzel

3 işletim sistemide birbirinden birşeyler araklıyor bunu bile tartışanlar var yav sizene güzel olmuşmu olmuş çalmayı bırakın hangi şirketten calindiysa o düşünsün
S2 nasıl kötü cihaz? Kassa bile at bi rom düzelir.
 
The Pierre

The Pierre

Üye
S2 nin desteğinin bittiğine bakma hala piyasadaki çoğu giriş seviye telefonDan iyi
 
The Pierre

The Pierre

Üye
Ben yarım saattir wp yi savunuyorum :D ama s2 o kadar da kötü değil
 

MaxipmaN

Üye
çok uygulama indirdim playden gözümü kırpmadan,antivirüslerin prolarını denemedim ama beleşleri bişey bulmadı
 
The Pierre

The Pierre

Üye
Hm
 

ilkercemt

Üye
ne windows ne de Apple kullanmadim o şöyle bu boyle demeyecegim. android kullanıyorum ve fazlaca ilgiliyim. cop yada feyk artik ne dersek o tur uygulamalarin fazla oldugu bir gerçek ama sonuçta bunlari fark edebiliyoruz ve bir zararı olmuyor. virüs konusuna gelince de burdaki virüs tanımını merak ediyorum. benim bildiğim virüs bulaştığında sistemi ele geçirir daha ilerisi bilgileri calabilir yada telefonda bizim insiyatifimiz dışında hareketler olabilir vs vs gibi şeyler. ama genel de android platformda x bir kişi tarafından mesala taxi oyunu indirilince oyuna tıklayınca reklam açılır yapımcı para kazanmak için koymuştur. bunu tarattiginizda virüs olarak algılar genelde ama aslında değildir. YouTube da reklam koyuyor mesela. virüslü uygulama da tabi ki olabilir butun uygulamalari kullanmadik sonuçta ama biz dikkat ettigimiz sürece bunların pek önemi yok. tartışmaya da gerek yok :)
 
  • Beğen
Tepkiler: hilenteg ve .NeXuS.
The Pierre

The Pierre

Üye
ne windows ne de Apple kullanmadim o şöyle bu boyle demeyecegim. android kullanıyorum ve fazlaca ilgiliyim. cop yada feyk artik ne dersek o tur uygulamalarin fazla oldugu bir gerçek ama sonuçta bunlari fark edebiliyoruz ve bir zararı olmuyor. virüs konusuna gelince de burdaki virüs tanımını merak ediyorum. benim bildiğim virüs bulaştığında sistemi ele geçirir daha ilerisi bilgileri calabilir yada telefonda bizim insiyatifimiz dışında hareketler olabilir vs vs gibi şeyler. ama genel de android platformda x bir kişi tarafından mesala taxi oyunu indirilince oyuna tıklayınca reklam açılır yapımcı para kazanmak için koymuştur. bunu tarattiginizda virüs olarak algılar genelde ama aslında değildir. YouTube da reklam koyuyor mesela. virüslü uygulama da tabi ki olabilir butun uygulamalari kullanmadik sonuçta ama biz dikkat ettigimiz sürece bunların pek önemi yok. tartışmaya da gerek yok :)


Fake her mağazada var
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
NEXUS

NEXUS

Üye
Onu bunu bırakında windows 8 li PC nin şifresini nasıl öğrenebilirim değiştirmeden , değiştirmek kolay iş , PC sifrelendi bana :(
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
ergen tribi gibi bos yorumlar yapmayin gercekten sinir bozucu
 
  • Beğen
Tepkiler: çaminci
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Androidte basit bir el feneri uygulaması arama geçmişi + rehberi + konumu + galeriyi + medya dosyalarına erişimi neden ister.
Aslında olaya kullanıcı güvenliği açısından bakmak lazım.
Bu tarz uygulamalar android ve ios cephesinde fazlaca var.
Birde çöp uygulama konusu her platformda can sıkıyor. Mağazaların bu konuda kendilerine çeki düzen vermeleri lazım.
Onu bunu bırakında windows 8 li PC nin şifresini nasıl öğrenebilirim değiştirmeden , değiştirmek kolay iş , PC sifrelendi bana :(

 
Fenomenon

Fenomenon

Üye
Androidte basit bir el feneri uygulaması arama geçmişi + rehberi + konumu + galeriyi + medya dosyalarına erişimi neden ister.
Aslında olaya kullanıcı güvenliği açısından bakmak lazım.
Bu tarz uygulamalar android ve ios cephesinde fazlaca var.
Birde çöp uygulama konusu her platformda can sıkıyor. Mağazaların bu konuda kendilerine çeki düzen vermeleri lazım.

hocam sana katılıyorum. bazı çok basit uygulamalar bile çok fazla izin istiyor. ya alternatif uygulama yüklemek gerek yada izinleri kaldırmak gerek. (android'de rootsuz izin kaldırma var isteyen olursa anlatırım)
ancak bunlar virüs değil.
mesela yolda düzgün giyimli biri "acaba mümkünse tüm paranızı verebilir misiniz" diye sordu sen de verdin diyelim. sen bu adama kapkaçcı diyebilir misin?
uygulamalar da böyle. izin istiyor, sen de veriyorsun. bu kadar basit. dikkatli olmak gerekir. marketten indiriyorsan virüsün normal olarak bulaşması çok zor. ama internet üzerinde hiçbir şey %100 güvenli değildir.
 
pirenuri

pirenuri

Üye
Şimdi bakıyorum da herkes kendi sistemini haklı haksız savunup obur sistemleri yerin dibine sokmaya çalışmış. Ben de tartışmaya katılacağım fakat taraf tutmadan yapacağım bu işi. Öncelikle şuanda evimde 3 sistemden de kaliteli cihazlar var. Hepsini kullanıyorum. Kendime ait 2 cihazım var artık. Şimdi resim pek inandırıcı gelmedi ama androidde virus yok demeyin ben androiddeki viruslerden çok çektim zamanında. İosda da bir kaç tane zararlı uygulama gordum ama grafikteki kadar fazla değildir. WPdaki 0 virüslü uygulama olayını bilmem sadece 2 yıldır L920 kullanıyorum ama daha hiç zararlı bir yazılıma rastlamadım hakeza surface tablet de. Ayrıca bu çop uygulamalar her sistemde var. Resimdeki kadar da vardır eminim buradan çıkarılacak şey kimse mağazasıyla artistlik yapamaz özellikle Windows Phone kullanıcıları mağaza konularında tartışmaya katılabilmek için 1-2 yıl beklemesi gerekiyor. Sozun ozu bir sistem için tartışma ortamı yaratıp da bir birimizi kırmayalım.
 
The Pierre

The Pierre

Üye
Müzik uygulaması konumumu ne yapacaksa? :ehe
 
The Pierre

The Pierre

Üye
Şimdi bakıyorum da herkes kendi sistemini haklı haksız savunup obur sistemleri yerin dibine sokmaya çalışmış. Ben de tartışmaya katılacağım fakat taraf tutmadan yapacağım bu işi. Öncelikle şuanda evimde 3 sistemden de kaliteli cihazlar var. Hepsini kullanıyorum. Kendime ait 2 cihazım var artık. Şimdi resim pek inandırıcı gelmedi ama androidde virus yok demeyin ben androiddeki viruslerden çok çektim zamanında. İosda da bir kaç tane zararlı uygulama gordum ama grafikteki kadar fazla değildir. WPdaki 0 virüslü uygulama olayını bilmem sadece 2 yıldır L920 kullanıyorum ama daha hiç zararlı bir yazılıma rastlamadım hakeza surface tablet de. Ayrıca bu çop uygulamalar her sistemde var. Resimdeki kadar da vardır eminim buradan çıkarılacak şey kimse mağazasıyla artistlik yapamaz özellikle Windows Phone kullanıcıları mağaza konularında tartışmaya katılabilmek için 1-2 yıl beklemesi gerekiyor. Sozun ozu bir sistem için tartışma ortamı yaratıp da bir birimizi kırmayalım.


Bir aralar Minecraft ınız yok diye dalga geçiyorlardı İos ve Android kullanıcıları..
Biz mağazaya Minecraft alamayınca Minecraftı aldık.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Doğru bir kaynak olduğunu düşünmüyorum.
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Konu temizliği tamam ancak her zamanki gibi şaşırmadım konuda gereksiz yere tartışma çıkarmaya çalışan arkadaşların bundan sonra daha dikkatli olması gerekir bilginizé

Bayram daha bitmedi. Bayramınız Mübarek Olsun :locked:
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: PrisonerMacTavish ve .NeXuS.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt