NEXUS
Üye
Bilgisayarda ben mac OS ile linux kullandım windows tan sonra kötü geliyor tabi windows 8 windows 7 kadar iyi değildiÇok kullanılan kral demek çok Saçma ben hem iOS hem Android kullanıyorum hepsinin ayrı ayrı iyi yanları var ve hiçbir şirketi savunmuyorum ama böyle Saçma bi tablonun doğru olduğunu Söylüyorlar ama kanıt yok

Bu tabloya bende inanmadım




