Tema Yapmak isteyen arkadaşlar içeri programsız tema yapma

Sponsorlu Bağlantılar

SeRHaT44

SeRHaT44

Üye
    Konu Sahibi
Tema Yapmak isteyen arkadaşlar içeri programsız tema yapma
*** ilk önce bir nth uzantılı temayı winrar ile açıyoruz

*** daha sonra temaya koyacağımız resimleri adlandırıyoruz.( winrarla açtığımız temanın içindeki resimlerin adlarının aynısı olacak)(vede resimlerin uzantıları da aynı olacak)

*** ve son olarakta resimlerin yerlerini değiştirecez .

sonrada winrarı kapatıp, winrar dosyasını telefona atmak


umarım güzel anlattım anlatamadıysam tekrar cevap yazın elimden geleni yapmaya çalışacağım
 
  • Beğen
Tepkiler: punqermojo, erdemgsm2, cetin_21 ve 41 diğerleri


Ozan

Ozan

Admin
Anlatım için teşekkürler, eğer bu yolla tema yapanlar olursa, konuyu üst konu yapalım.
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
çok zaman alıyor(çaliştığım için olsa gerek) ama oluyor
 
SeRHaT44

SeRHaT44

Üye
    Konu Sahibi
ben bu yolla tema yaptım kendi yaptığım bir counter strike teması var

işte yaptığım counter teması

 
degerli43

degerli43

Üye
ben bu yolu uzun zamandır kullanıyorum yaptığım birkaç temayı yakında vereceğim sağoll
 
SeRHaT44

SeRHaT44

Üye
    Konu Sahibi
ouz-mlk

ouz-mlk

Üye
kardes olmuyor defalarca denedim
olmuyor detaylı anlat sana
 
SeRHaT44

SeRHaT44

Üye
    Konu Sahibi
kardes olmuyor defalarca denedim
olmuyor detaylı anlat sana



detaylı anlatım

winrar bilgisayar programıyla kendiniz tema yapabilirsiniz. yapacağınız iş çok basit. herhangi bir nth temayı bilgisayarınıza yükleyip winrar ile birlikte açın. Tema dosyaları karşınıza çıkacaktır.

1-temanın duvar kağıdını, ekran koruyucusunu ve arkaplanını belirleyin.
2-bunların yerine koyacağınız resimleri belirleyin.
3-belirlediğinzi resimlerin adlarını, temanın içindeki resimlerin adlarıyla aynı hale getirip temanın içine sürükleyin.
4-Değiştirilsinmi sorusuna evet diyin.
5-diğerlerinede (duvar kağıdı, arkaplan, ekrankoruyucu) aynı işlemi uygulayın ve çıkın.


DİKKAT(değiştireceğiniz resimlerin uzantılarının aynı olması gerekir!!!)


bir de temana hangi resmi koyacaksan o resim senin telefonunun ekran boyutuna göre olmalı

örn : nokia 3500c'e göre tema yapacaksan koyacağın resmin ekran çözünürlüğü 128x160 olmalı

bu yöntemi bulanın emeğine saygı




alıntıdır
 
SeRHaT44

SeRHaT44

Üye
    Konu Sahibi
öenemli değil arkadaşlar
 
kissbaby

kissbaby

Üye
HeLaL oLsn Sana ...:yuru Herkes Yok isteq Verin de YaPim Koyim fLn feLan uraştırıo Kimse de Sen Gibi Bu Yöntemi AnLatmamış ... PayLaşım İçin TşkLer!.. Emeqine SaqLık Dostum ...:alkis:good::maxicep:
 
SeRHaT44

SeRHaT44

Üye
    Konu Sahibi
HeLaL oLsn Sana ...:yuru Herkes Yok isteq Verin de YaPim Koyim fLn feLan uraştırıo Kimse de Sen Gibi Bu Yöntemi AnLatmamış ... PayLaşım İçin TşkLer!.. Emeqine SaqLık Dostum ...:alkis:good::maxicep:




herkes böyle konuları paylaşmalı tabiki haklısın kardeş yorum için teşekkürler
 
humanoid01

humanoid01

Üye
kardes bununla ne ugrasıyorsunuz girin ownskin.com a istediginiz tele istediginiz gibi yapın temanızı
 
KOBE BRYANT

KOBE BRYANT

Üye
aynen arkadaşıma katılıorum ownskin.com a gir hayatını yaşa :D
 

anıltanay2

Üye
emeğine sağlık
 

T.S.K.

Üye
VAlla Gençler.. Yaş 30 Olmuş...ASlına Bakarsanız Uğraşırım Uğraşmasına Ama...Çalışmaktan Zamanımız Olmuyor Yeminle....Bu Nedenle Siz Abinize, Bir İyilik Yapında ...Normal Yazı YADA El Yazısı ile Mümkünse Sizin Tarafınızdan Bana.....İlkay & Gül Işık... YAZAN BİR TEMA YAPABİLİRMİSİNİZ...RİCA ETSEM SİZDEN...
 

beykozlu3419

Üye
emeğine sağlık teşkkür
 
humanoid01

humanoid01

Üye
VAlla Gençler.. Yaş 30 Olmuş...ASlına Bakarsanız Uğraşırım Uğraşmasına Ama...Çalışmaktan Zamanımız Olmuyor Yeminle....Bu Nedenle Siz Abinize, Bir İyilik Yapında ...Normal Yazı YADA El Yazısı ile Mümkünse Sizin Tarafınızdan Bana.....İlkay & Gül Işık... YAZAN BİR TEMA YAPABİLİRMİSİNİZ...RİCA ETSEM SİZDEN...


abi ben nasıl yazıyla tema yapıldıgını bilmiyorum bilsem yapardım ya:( ama varsa baska istedigin soyle yapalım;)
 
Romantik Prens

Romantik Prens

Üye
çok sağolasın
 


Üst Alt