SeRHaT44
Üye
Tema Yapmak isteyen arkadaşlar içeri programsız tema yapma
*** ilk önce bir nth uzantılı temayı winrar ile açıyoruz
*** daha sonra temaya koyacağımız resimleri adlandırıyoruz.( winrarla açtığımız temanın içindeki resimlerin adlarının aynısı olacak)(vede resimlerin uzantıları da aynı olacak)
*** ve son olarakta resimlerin yerlerini değiştirecez .
sonrada winrarı kapatıp, winrar dosyasını telefona atmak
umarım güzel anlattım anlatamadıysam tekrar cevap yazın elimden geleni yapmaya çalışacağım
*** daha sonra temaya koyacağımız resimleri adlandırıyoruz.( winrarla açtığımız temanın içindeki resimlerin adlarının aynısı olacak)(vede resimlerin uzantıları da aynı olacak)
*** ve son olarakta resimlerin yerlerini değiştirecez .
sonrada winrarı kapatıp, winrar dosyasını telefona atmak
umarım güzel anlattım anlatamadıysam tekrar cevap yazın elimden geleni yapmaya çalışacağım

Herkes Yok isteq Verin de YaPim Koyim fLn feLan uraştırıo Kimse de Sen Gibi Bu Yöntemi AnLatmamış ...



ama varsa baska istedigin soyle yapalım