Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
SYMBIAN S60 5th OS9.4 SPB Mobile Shell 3.5 beta
Sponsorlu Bağlantılar
kain061
Üye
mesajlaşma olayı süper ama videodki telefon nokia değil
ceycey1970
Üye
telefona yükleme sırasında sürüm 3.05 (85) diyor yani sabit başlıktaki versiyon daha yeni gözüküyor.
tbugra92
Üye
sertifikalama işini nasıl yapıcaz yardımcı olursanız sevinirim
djyk
Üye
arkadaşlar lütfen yardım edin 5800 telefona kuramadım sertifika hatası alıyorum...
yükleyen arkadaş varsa yardımcı olabilirmi ?
Programı yüklemeden önce sertifikalandırmanız gerekmektedir.Nasıl sertifika alınacağı ve programlara nasıl uygulanacağı forumda resimli olarak anlatılmıştır.
ozanazy
Üye
Forumda bu program için birçok kere s.erial verildi arkadaşlar onlardan birini deneyin sertifikalamaya gerek kalmıyor. Eğer o s.erialler uymazsa programı spbmobileshell.com sitesinden kurun sonra verilen k.eyleri deneyin oluyo ben o şekilde kullanıyorum aylardır.
Forumda bu program için birçok kere s.erial verildi arkadaşlar onlardan birini deneyin sertifikalamaya gerek kalmıyor. Eğer o s.erialler uymazsa programı spbmobileshell.com sitesinden kurun sonra verilen k.eyleri deneyin oluyo ben o şekilde kullanıyorum aylardır.
Bazı arkadaşlar programın nasıl kapatılabileceğini sormakta, Başlatıcı / Ayarlar sayfanın sağ en alttaki butonuna tıkladığınızda Yedekleme ayarları, Geri yükleme ayarları, Shell'den çıkış diye gösterecektir. Bu şekilde çıkabilirsiniz. ))