SYMBIAN S60 5th OS9.4 SPB Mobile Shell 3.5 beta

Sponsorlu Bağlantılar

kain061

Üye
mesajlaşma olayı süper ama videodki telefon nokia değil
 


ceycey1970

Üye
telefona yükleme sırasında sürüm 3.05 (85) diyor yani sabit başlıktaki versiyon daha yeni gözüküyor.
 

tbugra92

Üye
sertifikalama işini nasıl yapıcaz yardımcı olursanız sevinirim
 

djyk

Üye
arkadaşlar lütfen yardım edin 5800 telefona kuramadım sertifika hatası alıyorum...
yükleyen arkadaş varsa yardımcı olabilirmi ? :(
 
KayraBey

KayraBey

Üye
arkadaşlar lütfen yardım edin 5800 telefona kuramadım sertifika hatası alıyorum...
yükleyen arkadaş varsa yardımcı olabilirmi ? :(

Programı yüklemeden önce sertifikalandırmanız gerekmektedir.Nasıl sertifika alınacağı ve programlara nasıl uygulanacağı forumda resimli olarak anlatılmıştır.
 
ozanazy

ozanazy

Üye
Forumda bu program için birçok kere s.erial verildi arkadaşlar onlardan birini deneyin sertifikalamaya gerek kalmıyor. Eğer o s.erialler uymazsa programı spbmobileshell.com sitesinden kurun sonra verilen k.eyleri deneyin oluyo ben o şekilde kullanıyorum aylardır.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Forumda bu program için birçok kere s.erial verildi arkadaşlar onlardan birini deneyin sertifikalamaya gerek kalmıyor. Eğer o s.erialler uymazsa programı spbmobileshell.com sitesinden kurun sonra verilen k.eyleri deneyin oluyo ben o şekilde kullanıyorum aylardır.

Peki sitesinden indirdiğimiz Türkçe mi?
 

apocan0732

Üye
bu program kapatılmyor dostm hep arka planda çalışıyor trial şifresi istyor şifreyi bilen varmı
 

orjun26

Üye
arkadaşlar bende x6 var sertifika sorunu verip duruyo bi yardım ederseniz çok sevinicem kendi sitesine girmeye çalıştım oraya da girmiyo
 

demiralp_47

Üye
slm arkadaslarr yardinci olursaniz sevinirim elimde ******ler var ama nereye girmem gerektigini

bilmiyorum yardim bekliyorum simdiden cok tesekkürler
 

pirate_hill

Üye
Bazı arkadaşlar programın nasıl kapatılabileceğini sormakta, Başlatıcı / Ayarlar sayfanın sağ en alttaki butonuna tıkladığınızda Yedekleme ayarları, Geri yükleme ayarları, Shell'den çıkış diye gösterecektir. Bu şekilde çıkabilirsiniz. ))

Teşekkür ederim arkadaşım
 

lebron_jamess

Üye
Teşekkürler
 


Üst Alt