Dalga mı geçiyorsun? Animasyonlu ve widgetli ana ekran, azıcık da olsa farklı menü düzeni ve de liste öğeleri gibi bir sürü ayrıntı var ve müthişler.
Symbian'ı seviyorum seçeneğini de ekleseniz güzel olacak. Symbian'ı seviyorum. Donanım yükseltilse ve birkaç şey eklense hepsinden daha iyidir. Ayrıca da uygulama azlığı yaşamıyoruz ki
----------Eklendi @ 13:31:27 ---------- Yazıldı @ 13:29:44 ----------
İyice saçmaladın. 128 MB RAM'e ve 600 MHz işlemciye sen kaliteli donanım mı diyorsun?
----------Eklendi @ 13:33:52 ---------- Yazıldı @ 13:31:27 ----------
Katılıyorum![]()
arkadaşım sen symbian mı kullanıyorsunda gelip bu ankete katılıyorsun
Εthnic;3535912' Alıntı:
konu basligini okursan soyledigin havada kaliyor.. daha once 6600 n73 ve son olarakta 5800 kullandim.. ve ankette belirtilen sıkıntılarin hepsi aslinda var oldugu ve surekli olarak ustunde tartisildigi icin eklenmis.. kalkip burda baska bir isletim sistemini ovmuyorum.. daha once symbian telefon kullanmis biri olarak konuyla alakali dusuncelerimi yaziyorum ve bunun icin suan symbian telefon kullanmam gerekmez.. ayrica konu hakkinda yorum yapabilmek icin symbian telefon kullanmanin ne alakasi var.. ozaman konu basligi mevcut symbian kullanicilari disinda kimse yorum yapamaz olarak degistirilsin.. son olarak symbian neden sevilmedigini onu sevmeyenlere soracaksiniz.. yoksa senin gibi fanlarin bu soruya verecegi cevabi onceden kestirmek pek zor olmasa gerek..
Hakli taraflarin var ama ben sadece gercek N8 kullanicilarina sordugum halde bile gelip anketi bozan fanlar cikmisti, her turlu insan var, herkes senin gibi iyi niyetli degil gercekten...
eleştirilere açık olmalıyız arkadaşlar![]()
daha once istekte bulunmustum, bir tepki vermedin, bu anketin symbian neden seviliyor versiyonunu yapabilir misin?
ben acarsam bu sefer tepkiymis gibi algilanacak iki anketi de sen acarsan daha iyi olur sonuc

eleştirilere açık olmalıyız arkadaşlar![]()

ha dicenki apple daha önce neden almadı iyi niyet de ne derse de




DeaDLoST™;3536658' Alıntı:Ben şimdi gene konuscam
Bakın simdi iPhone 2G ne zmn cıktı 5800 ne zmn cıktı? nokia patent almasının tek nedeni bu işi yürütemicem bari patentten kazanıyımdırha dicenki apple daha önce neden almadı iyi niyet de ne derse de
N8 le Retina ekran arsında fark yok direk ztn gezegen değişikliği yasıyosun ekrana bakarken kimse bna bunu kanıtlattrmasın
Kamera konusunda emin olun telefonlarda karsılastırırsak iPhone 4 cok daha üstün pc ye atarsanız n8 azda olsa üstünlüğü varki ahım şahım bi üstünlük sayılmaz
Allah askın hep fan olan biz oluyoruz biraz da kendinize bakın adam symbianda uygulama azlıgı cekmiyoruz demiş yazık ya iPhonedan snra n8i eline alsa demek telefonu soğanla ekmek sanar herhalde o kdr sade kalıyor
Hiç demeyinki symbian kullanmıyosun senelerdir hiç şaşmadım symbiandan profilime bakın hala n8im var ama nokianın 6600lan n8 arasında tek fark dokünmatik ve küçük küçük değişiklikler yapmayın nolur ne kdr daha savuncaksınız böle bir işletin sistemini![]()
Soru: Symbian neden sevilmiyor?
Cevap: Sevilmeme değil ama kıskanma ve çekememe diyelim ona. Başka sistemleri desteksiz bir şekilde, Symbian'ı karalayarak, daha da kötüsü kullanıcısına hakaret ederek daha iyiymiş gibi gösteriyorlar. Sonra "Symbian berbat" lafı bilen bilmeyen tonla adamın diline dolanıyor.
++++1111
zaten yapabildikleri en iyi şey hakaret emin ol kurallar olmasa ne hakaretler uçuşurdu hava da,
apple'ın kaç modeli var nokia'nın kaç modeli var?
apple'ın hitap ettiği kesim belli ama nokia her kesime hitap ediyor, bir çok işletim sistemi mevcut birçok modeli mevcut nokia telefonlarının model sayısı binleri geçmiştir, bi zahmet bırakın da 3 tane telefonu da düzgün yapsın apple.
kalan yarisi da objektif cevaplari yuzunden 3 cepheden bombardimana ugruyor.
