Symbian neden sevilmiyor?

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce Symbian'ın en sevilmeyen yönü nedir?


  • Kullanılan toplam oy
    90

nonamex

Üye
Nokia + Dokunmatik + Symbian üçlüsü bir türlü yürümedi çünkü Nokia işletim sistemini bir türlü dokunmatik için düzgün bir şekilde uyarlayamadı. Telefonda çoğu şey geç tepki veriyor hala..
 


bugli

Üye
Dalga mı geçiyorsun? Animasyonlu ve widgetli ana ekran, azıcık da olsa farklı menü düzeni ve de liste öğeleri gibi bir sürü ayrıntı var ve müthişler.

Symbian'ı seviyorum seçeneğini de ekleseniz güzel olacak. Symbian'ı seviyorum. Donanım yükseltilse ve birkaç şey eklense hepsinden daha iyidir. Ayrıca da uygulama azlığı yaşamıyoruz ki :)

----------Eklendi @ 13:31:27 ---------- Yazıldı @ 13:29:44 ----------



İyice saçmaladın. 128 MB RAM'e ve 600 MHz işlemciye sen kaliteli donanım mı diyorsun?

----------Eklendi @ 13:33:52 ---------- Yazıldı @ 13:31:27 ----------



Katılıyorum :d:

c6 01 le ayni fiyattaki ace i karsilastir da gel. sana gidip 5800 la galaxy s2 yi karsilastir demedik. fiyat-performans diye bir sey duydun mu bilmiyorum.

donanim dedigin sey sadece ram ve cpu dan ibaret degildir.gpu su, kamerasi, ekrani, dokunmatik hassasligi, hdmi cikisi usb on the go ozelligi, fm transmitteri, dlna si nfc si hepsi bir arada sunulur. elindeki telefon iki tane cipten ibaret degil.
 
pRime.

pRime.

Üye
Yaşasın! Kavga sezonu yine açılmış(!) Tam da forum rayına oturdu diyordum...
 
  • Beğen
Tepkiler: Utku
Εthnic

Εthnic

Üye
arkadaşım sen symbian mı kullanıyorsunda gelip bu ankete katılıyorsun

konu basligini okursan soyledigin havada kaliyor.. daha once 6600 n73 ve son olarakta 5800 kullandim.. ve ankette belirtilen sıkıntılarin hepsi aslinda var oldugu ve surekli olarak ustunde tartisildigi icin eklenmis.. kalkip burda baska bir isletim sistemini ovmuyorum.. daha once symbian telefon kullanmis biri olarak konuyla alakali dusuncelerimi yaziyorum ve bunun icin suan symbian telefon kullanmam gerekmez.. ayrica konu hakkinda yorum yapabilmek icin symbian telefon kullanmanin ne alakasi var.. ozaman konu basligi mevcut symbian kullanicilari disinda kimse yorum yapamaz olarak degistirilsin.. son olarak symbian neden sevilmedigini onu sevmeyenlere soracaksiniz.. yoksa senin gibi fanlarin bu soruya verecegi cevabi onceden kestirmek pek zor olmasa gerek..
 
ozggurr

ozggurr

Üye
Εthnic;3535912' Alıntı:


konu basligini okursan soyledigin havada kaliyor.. daha once 6600 n73 ve son olarakta 5800 kullandim.. ve ankette belirtilen sıkıntılarin hepsi aslinda var oldugu ve surekli olarak ustunde tartisildigi icin eklenmis.. kalkip burda baska bir isletim sistemini ovmuyorum.. daha once symbian telefon kullanmis biri olarak konuyla alakali dusuncelerimi yaziyorum ve bunun icin suan symbian telefon kullanmam gerekmez.. ayrica konu hakkinda yorum yapabilmek icin symbian telefon kullanmanin ne alakasi var.. ozaman konu basligi mevcut symbian kullanicilari disinda kimse yorum yapamaz olarak degistirilsin.. son olarak symbian neden sevilmedigini onu sevmeyenlere soracaksiniz.. yoksa senin gibi fanlarin bu soruya verecegi cevabi onceden kestirmek pek zor olmasa gerek..

Hakli taraflarin var ama ben sadece gercek N8 kullanicilarina sordugum halde bile gelip anketi bozan fanlar cikmisti, her turlu insan var, herkes senin gibi iyi niyetli degil gercekten...
 
  • Beğen
Tepkiler: Εthnic

nonamex

Üye
Uygulama ve oyun desteğinin az olması Symbianın yavaş ve hantal olmasıyla tamamen bağlantılı, yavaş ve hantal bir işletim sistemi çoğu kullanıcının ilgisini çekmiyor. Yazılım şirketleri de kullanıcının ilgisini çeken işletim sistemlerine program, oyun yapıp yayınlıyorlar.
 
Εthnic

Εthnic

Üye
Hakli taraflarin var ama ben sadece gercek N8 kullanicilarina sordugum halde bile gelip anketi bozan fanlar cikmisti, her turlu insan var, herkes senin gibi iyi niyetli degil gercekten...

daha once hic bir konuda bu gibi tartismalara girmedim.. sadece " sizce symbian arayuzu yenilikcimi? basligi altindaki bir konuda symbian arayuzu ile ilgili bazi elestiriler getirip mevcut symbian sinyal ve batarya gostergelerinin cok ilkel kaldigini ve nokianin buna bir cozum getirmesini istedigimde ozaman bir 5800 kullanicisiyken bile bir cok kisiden elestiriler aldim.. geldigimiz noktada nokianinda bunu gorup belle guncellemesi ile bunu ortadan kaldirip daha modern bir gorunum verdigini internete sizan goruntulerden gorebiliyoruz.. yani seninde dedigin gibi elestirilerde niyet cok onemlidir.. bir seyin oldugu gibi kalmasini istemiyorsak daha ileri gidip butun ihtiyaclarimizi karsilayabilecek bir duzeye gelmesini istiyorsak, onu korkmadan elestirebilmeliyiz.. halimizden memnun gorunmek bize hic bir sey kazandirmaz..
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
    Konu Sahibi
eleştirilere açık olmalıyız arkadaşlar :)
 
ozggurr

ozggurr

Üye
eleştirilere açık olmalıyız arkadaşlar :)

daha once istekte bulunmustum, bir tepki vermedin, bu anketin symbian neden seviliyor versiyonunu yapabilir misin?
ben acarsam bu sefer tepkiymis gibi algilanacak iki anketi de sen acarsan daha iyi olur sonuc
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
ben seviyorum aga android falan hikaye 5 para etmez forza symbian ;)
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
    Konu Sahibi
daha once istekte bulunmustum, bir tepki vermedin, bu anketin symbian neden seviliyor versiyonunu yapabilir misin?
ben acarsam bu sefer tepkiymis gibi algilanacak iki anketi de sen acarsan daha iyi olur sonuc

ağa ne şık koyayım yaa symbian neden seviliyor :D
 
DeaDLoST™

DeaDLoST™

Üye
Ben şimdi gene konuscam:)
Bakın simdi iPhone 2G ne zmn cıktı 5800 ne zmn cıktı? nokia patent almasının tek nedeni bu işi yürütemicem bari patentten kazanıyımdır:) ha dicenki apple daha önce neden almadı iyi niyet de ne derse de:)
N8 le Retina ekran arsında fark yok direk ztn gezegen değişikliği yasıyosun ekrana bakarken kimse bna bunu kanıtlattrmasın:)
Kamera konusunda emin olun telefonlarda karsılastırırsak iPhone 4 cok daha üstün pc ye atarsanız n8 azda olsa üstünlüğü varki ahım şahım bi üstünlük sayılmaz:)
Allah askın hep fan olan biz oluyoruz biraz da kendinize bakın adam symbianda uygulama azlıgı cekmiyoruz demiş yazık ya iPhonedan snra n8i eline alsa demek telefonu soğanla ekmek sanar herhalde o kdr sade kalıyor:)
Hiç demeyinki symbian kullanmıyosun senelerdir hiç şaşmadım symbiandan profilime bakın hala n8im var ama nokianın 6600lan n8 arasında tek fark dokünmatik ve küçük küçük değişiklikler yapmayın nolur ne kdr daha savuncaksınız böle bir işletin sistemini:)
 

mesut1979

Üye
DeaDLoST™;3536658' Alıntı:
Ben şimdi gene konuscam:)
Bakın simdi iPhone 2G ne zmn cıktı 5800 ne zmn cıktı? nokia patent almasının tek nedeni bu işi yürütemicem bari patentten kazanıyımdır:) ha dicenki apple daha önce neden almadı iyi niyet de ne derse de:)
N8 le Retina ekran arsında fark yok direk ztn gezegen değişikliği yasıyosun ekrana bakarken kimse bna bunu kanıtlattrmasın:)
Kamera konusunda emin olun telefonlarda karsılastırırsak iPhone 4 cok daha üstün pc ye atarsanız n8 azda olsa üstünlüğü varki ahım şahım bi üstünlük sayılmaz:)
Allah askın hep fan olan biz oluyoruz biraz da kendinize bakın adam symbianda uygulama azlıgı cekmiyoruz demiş yazık ya iPhonedan snra n8i eline alsa demek telefonu soğanla ekmek sanar herhalde o kdr sade kalıyor:)
Hiç demeyinki symbian kullanmıyosun senelerdir hiç şaşmadım symbiandan profilime bakın hala n8im var ama nokianın 6600lan n8 arasında tek fark dokünmatik ve küçük küçük değişiklikler yapmayın nolur ne kdr daha savuncaksınız böle bir işletin sistemini:)

sende hakikati ve gercekleri görendensin
 
pRime.

pRime.

Üye
Soru: Symbian neden sevilmiyor?
Cevap: Sevilmeme değil ama kıskanma ve çekememe diyelim ona. Başka sistemleri desteksiz bir şekilde, Symbian'ı karalayarak, daha da kötüsü kullanıcısına hakaret ederek daha iyiymiş gibi gösteriyorlar. Sonra "Symbian berbat" lafı bilen bilmeyen tonla adamın diline dolanıyor.
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Soru: Symbian neden sevilmiyor?
Cevap: Sevilmeme değil ama kıskanma ve çekememe diyelim ona. Başka sistemleri desteksiz bir şekilde, Symbian'ı karalayarak, daha da kötüsü kullanıcısına hakaret ederek daha iyiymiş gibi gösteriyorlar. Sonra "Symbian berbat" lafı bilen bilmeyen tonla adamın diline dolanıyor.

++++1111

zaten yapabildikleri en iyi şey hakaret emin ol kurallar olmasa ne hakaretler uçuşurdu hava da, hoş kurallar var ama pek işlemiyor maalesef.

retina ekran ile n8 amoled ekran arasında fark yok demedim nerenizle anlıyorsunuz merak ediyorum, retina ekranı kaç kişi farkedebilir dedim mesajım önceki sayfada duruyor bi zahmet okuyun da yorum yazın.

apple'ın kaç modeli var nokia'nın kaç modeli var?
apple'ın hitap ettiği kesim belli ama nokia her kesime hitap ediyor, bir çok işletim sistemi mevcut birçok modeli mevcut nokia telefonlarının model sayısı binleri geçmiştir, bi zahmet bırakın da 3 tane telefonu da düzgün yapsın apple.
 
pRime.

pRime.

Üye
++++1111

zaten yapabildikleri en iyi şey hakaret emin ol kurallar olmasa ne hakaretler uçuşurdu hava da,
apple'ın kaç modeli var nokia'nın kaç modeli var?
apple'ın hitap ettiği kesim belli ama nokia her kesime hitap ediyor, bir çok işletim sistemi mevcut birçok modeli mevcut nokia telefonlarının model sayısı binleri geçmiştir, bi zahmet bırakın da 3 tane telefonu da düzgün yapsın apple.

Anlatamazsın bunu onlara, anlamazlar.
 

bugli

Üye
Anlatmasina gerek yok, onu gerektiren bir durum da yok bence. her insan dusuncelerinde inanclarinda ozgurdur. oyle de olmalidir. forumda amac da bu fikir, dusunce paylasimi olmalidir. ben neden kendi dusuncelerimi baskasina dikte edeyim ki? onun farkli dusunmesi beni incitmez. kaldi ki benim bir baskasina gore kalitesiz bir telefonu kullanmam o insani neden rahatsiz ediyor anlamis degilim. telefonlar piyasada kendi aralarinda cekisiyor, biz tuketiciler de cekisiyoruz nedense. tahminlerime gore forumun yarisi iphone,samsung ve nokiadan prim aliyor. :D kalan yarisi da objektif cevaplari yuzunden 3 cepheden bombardimana ugruyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
seviLiyor arkadaşLar neden seviLmesin .. hemen hemen hepimizin iLk göz ağrısıdır symbian ..

her işLetim sisteminin kendine has artıLarı eksiLeri vardır , yeter ki bu farkLıLıkLarı tartışmaya kavgaya dökmeden yorumLamasını biLelim .

meseLa bence , eski bir symbian kuLLanıcısı oLarak n95 8 gb' daki tadı şu an kuLLandığım iphone 4 ' ümde buLamıyorum . bu görüşLer kişiseLdir , göreceLidir . o yüzden her görüşe saygıLı oLalım ve ikiLi tartışmaLardan kaçınaLım . İyi ForumLar .
 
pasha14

pasha14

Üye
Kendin söylüyorsun herkez düşüncesini ifade etmekte özgürdür diye tamam haklısın bu söylediğine bir sözüm yok. Çok doğru birşey söylemişsin.
Mesaj yazan adam hiç C7 veya N8 kullanmamış özellik olarak okumuş veya bi arkadaşında görmüş biraz inceleme fırsatı olmuş geliyor burda çamur atıyor. Böylede olmaz yani. Bende hiç android bir cihaz kullanmadım ama gidip onların andorid cihazlarına çamur atmıyorum. Bu tartışma çıkartma sevdası nedir anlamış değilim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor


Üst Alt