Symbian^3 Batarya Kalibrasyonu

Sponsorlu Bağlantılar

[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
genellıkle n8 de işe yarıyor tümleşik batarya oldugu için digerlerınde ters etki yapıyor bunu kaçkez dedim.
 


Dumbledore

Dumbledore

Üye
genellıkle n8 de işe yarıyor tümleşik batarya oldugu için digerlerınde ters etki yapıyor bunu kaçkez dedim.

Bu kalibrasyonlar işe yaramıyor mu diyorsun ? Biraz beklemek en doğrusu o zaman.
 
mekanikkk

mekanikkk

Üye
merhaba.telefonum N8 kalibrasyonu yapmadan önce battery info ile 1207 yi gösterdi. kalibrasyon ile de aynı oldu.şarjım ise 24 saat ancak gidiyor.hiç değişmedi

16 aydır n8 kullanıyorum ilk aldığım zaman 2 gün ve fazlası gidiyordu 3.5G açık internet kapalı idi iki ay sonra annayı yükledim 1 gün gitmeye başladı nokiayı aradım yazılımsal dediler genel bi sorun güncelleme ile düzelecek dendi son 7-8 aydırda belle real ceday yüklü 12 saat anca gidiyor 3.5G ve internet sürekli açık batarya aldığım günden beri 1207mah hiç değişmedi 3.5G yi ve interneti kapatırsam 24 saate çıkıyor opera mobilde kesintisiz 5 saat gidiyor yani her hangi bir değişiklik yok zaten her zaman 1207 i görüyordum bu arada batarya mod 3 yüklü telefonda Teşekürler
 

coolturk

Üye
kapanana kadar kullanıp öyle yaptım ama tekrar deneyeceğim. teşekkür ederim
 
anılbaran

anılbaran

Üye
5800 da işe yarama olasılıgı sizce ne kadar :D

---------- Eklendi @ 12:51:21 ---------- Yazıldı @ 12:49:58 ----------

iki yöntem hangisi var hangisi daha iyi :D
 
İncİnat

İncİnat

Üye
    Konu Sahibi
5800 da işe yarama olasılıgı sizce ne kadar :D

---------- Eklendi @ 12:51:21 ---------- Yazıldı @ 12:49:58 ----------

iki yöntem hangisi var hangisi daha iyi :D

ilk yöntem daha sağlıklı ikinci yöntem fazla uzun
 

kedimi_7_m

Üye
arkadaslar bende de e7 var batarya ınfo en fazla 1168 gostertıyor 32 mah kayıp gozukuyor :) ama 1 haftadır berı oyle yalnız batarya %94 ten sonra 1dk durup doldu uyarısı verıyor cıkardıktan yarım sanıye ekran acık kalınca %93-%94 arasından gerı sayıyor . Herkeste olumlu sonuc yaptımı deneyım mı

---------- Eklendi @ 18:41:45 ---------- Yazıldı @ 18:27:23 ----------

arkadaslar ayrıca batarya tam bıtmeden sarja takmanın bı sorunu olurmu ben genelde gece takar sabah alırım taktıgımda da %20 olur en fazla . Yardımcı olursanız sevınırım .

---------- Eklendi @ 18:49:33 ---------- Yazıldı @ 18:41:45 ----------

arkadaslar yenı arastırdım bence bu bılgılerın hepsını okuyun www.maxicep.com/symbian-3-genel/bilgi-cep-telefonlarinda-batarya-nasil-kullanilmali-602624.html
 

kedimi_7_m

Üye
genellıkle n8 de işe yarıyor tümleşik batarya oldugu için digerlerınde ters etki yapıyor bunu kaçkez dedim.

arkadasım benımkıde e7 pek olumlu sonuc verdı dıyemem . E7 de tumlesık batarya, batarya ınfo %100 gostertıyor hemen %94 e ınıyor
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
bende yaramadı mesela terss tepki yaptı diyebilirim hatta
 

kedimi_7_m

Üye
ters teptı derken dahamı erken bitıyor batarya ?
 

kedimi_7_m

Üye
bende ne erken nede gec bıtme sorunu var .s :D yaptım hıc bırsey degısmedı
 

kedimi_7_m

Üye
ıyıkı olmamıs ama daha telefon yenı ya 1 ay oldu batarya o kadar kou deıldı ben yıne yapıyım dedım , ama eskısıne gore bıraz ıyı gıdıyor bende 32 mah kayıp gozukuyor . Bende tek sorun batarya dolunca %94 ten gerı sayıyor .
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
batarya uygulamaları net doğru bilgi vermeyebilir tam dolumdan sonra hemen düşmesi normaldır bendede öyle oluyor ama oldukca iyı gıdiyor
 

kedimi_7_m

Üye
evet %94 ten sonra super gıdıyor . Dedıgın gıbı bataryalar yaklasık oran olcuyorlar zaten .
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Arkadaşlar mesela gece şarja taktınız telefon açık sabah aldığınızda %94 ten daha yüksek ya da daha düşük olabilir çünkü arka plandaki uygulamalar yine şarj yemeye devam edecek ama telefonunuz prizde olsada o %4–5lik farkı doldurmayacaktır bu yüzden az gelebilir
 


Üst Alt