Symbian^3 Batarya Kalibrasyonu

Sponsorlu Bağlantılar

CONNECTED7

CONNECTED7

Üye
bende işe yaramadı.
 


qwerty5757

qwerty5757

Üye
beyler bugün 1. yöntemi denedim ve olumlu sonuç aldım. Şarj işlemini yaparken telefonu güç tasarrufu moduna alıpta yapın.
 
onur027

onur027

Üye
merhaba arkadaslar bazı kişiler batarya ömrünü nasıl uzatabileceklerini sormuşlar buyurun:
1-telefonu 0 dolana kadar şarj edin.
2-telefonu şarjdan çıkarın ve telefonu kapatın.
3-telefonu tekrar şarja takın ve bekleyebildiğiniz kadar bekleyin. ( 1-3 saat arası )
4-telefonu şarjdan çıkarın ve telefonunuzu açın.
5-telefonunuzu açtıktan sonra 2-5 dakika arası hiç birşey yapmadan bekleyin. ( şarja takılı olmasın )
6-telefonunuzu tekrar kapatın ve en az yarım saat tekrar şarja takın.
7-şarjdan çıkarın ve telefonunuzu normal kullanın. Işlem bitti.
Bu yöntem ile bataryanız kalibre olmuş oluyor ve tam olarak doluyor. Bunu bir kere yapmanız yeterli..
Nokia 700 de daha denemedim ancak sensation xe de olumlu sonuc aldım sarj 3.5 - 4 gün gidiyor artık

.


bende bir işe yaramadı.belle ye geçtim.şarz 1 gün zor gidiyor.sadece arkaplanda whatssap var.
 
COJR3

COJR3

Üye
2 Yöntemde oldukça farklı. 1.si tamamen dolu hali ile ugraşıyor 2.si tamamen boş hali ile. Kararsız kaldık bir uzman arkadaş tavsiyede bulunumaz mı? Olmadı önce 2.yi sonra 1.yöntemi yaparız artık. Paylaşım için teşekkür ederiz.
 

bozztigerland

Üye
olumlu sonuş alan arkadaşlar bataryayı ilk yüzde yüz yaparken tel kullanıyormuyuz
 

bozztigerland

Üye

akibet2

Üye
ben dün denedim hiç bi yararını göremedim açıkcası hatta şarjım dahada çabuk tükenmeye başladı . pek fazla kullanmama rağmen dün gece sabaha kadar şarjda bıraktım 8'da çıkarttım şajdan saat 2 ve tekrar şarja takmak zorunda kaldım %30 civarlarındaydı .
 

bozztigerland

Üye
evet ya acaba bu çelik bataryalar var onlardan filan mı kullansak bu işlemler bir işe yaramıyor
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
arkadaşlar belleyi yeni yukledınız yazılım bataryayı ılk aldıgınız günkü gibi yapıyor şimdilik böyle olur bu dolum boşalımda bataryanız tam bitmeden şarja takmayın
 

fakas

Üye
şimdi bende denemeye başladım1.5 saat önce bakalım ne gösterecek:))
 

sami41

Üye
ben bu işlemi yapıcam ama ters tepki yapar mı ? C6-01 kullanıyorum zaten en fazla 1 gun gidiyo, bataryanın ömrün8j daha da azaltmasın :S
 
atakan25

atakan25

Üye
sizin bataryanız daha kaç yıllık ki kalibrasyon yapıyorsunuz
 
tarxhn

tarxhn

Üye
ben bunu hangi arada yapıcam cok uzun geldi bu işlem bana
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
eyv dostum bi denycem :good:
 
İncİnat

İncİnat

Üye
    Konu Sahibi
bende bir işe yaramadı.belle ye geçtim.şarz 1 gün zor gidiyor.sadece arkaplanda whatssap var.

whatsapp ın ne kadar sarj harcadıgından haberdar mısın dostum sen

----------Eklendi @ 20:51:18 ---------- Yazıldı @ 20:50:27 ----------

ben bu işlemi yapıcam ama ters tepki yapar mı ? C6-01 kullanıyorum zaten en fazla 1 gun gidiyo, bataryanın ömrün8j daha da azaltmasın :S

ters etki yapmaz korkma en fazla soft format atarsın
 
paladin53966

paladin53966

Üye
çok uzun iş bu ya
 
İncİnat

İncİnat

Üye
    Konu Sahibi
çok da değil bence 1-2 saatini alır gece şarjı fulle sabah işlemleri yap
 
Boran20

Boran20

Üye
Ben Nokia müşteri hizmetlerini aradım: "Şarjım 8-10 saat dayanıyor, bir problem olabilir mi?" dedim. Görevli kişi: "Telefonunuzun donanımsal kaynaklı bir sorunu olabilir, eğer servislerimize gelirseniz size yardımcı olurlar." dedi. Fırsat bulursam gideceğim...
 
mirzasinan

mirzasinan

Üye
yaptım bakalım ne olaacak suan battery info ile sarj 78.9 mah 952 yazarım buraya
 


Üst Alt