merhaba arkadaslar bazı kişiler batarya ömrünü nasıl uzatabileceklerini sormuşlar buyurun:
1-telefonu 0 dolana kadar şarj edin.
2-telefonu şarjdan çıkarın ve telefonu kapatın.
3-telefonu tekrar şarja takın ve bekleyebildiğiniz kadar bekleyin. ( 1-3 saat arası )
4-telefonu şarjdan çıkarın ve telefonunuzu açın.
5-telefonunuzu açtıktan sonra 2-5 dakika arası hiç birşey yapmadan bekleyin. ( şarja takılı olmasın )
6-telefonunuzu tekrar kapatın ve en az yarım saat tekrar şarja takın.
7-şarjdan çıkarın ve telefonunuzu normal kullanın. Işlem bitti.
Bu yöntem ile bataryanız kalibre olmuş oluyor ve tam olarak doluyor. Bunu bir kere yapmanız yeterli..
Nokia 700 de daha denemedim ancak sensation xe de olumlu sonuc aldım sarj 3.5 - 4 gün gidiyor artık
.
beyler bugün 1. yöntemi denedim ve olumlu sonuç aldım. Şarj işlemini yaparken telefonu güç tasarrufu moduna alıpta yapın.
bende bir işe yaramadı.belle ye geçtim.şarz 1 gün zor gidiyor.sadece arkaplanda whatssap var.
ben bu işlemi yapıcam ama ters tepki yapar mı ? C6-01 kullanıyorum zaten en fazla 1 gun gidiyo, bataryanın ömrün8j daha da azaltmasın :S
