Symbian^3-4 modda kullanilanlar bu baslikta

Sponsorlu Bağlantılar

Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ayrıca nokiamaps dosyalarını nasıl atacağım biraz açıklarmısın dosya konumları belirtilmiş tek tekmi atacağız
evet tek tek ekliyceksin nokia maps.
nfee yazma islemi yarida kesilir cunku orjinal kullanmiyorsun rofs2 manuel eklerken verdim txt dosyasinda bosluk olmamasina dikkat et.

01
14,d
 


hakyol2

Üye

evet tek tek ekliyceksin nokia maps.
nfee yazma islemi yarida kesilir cunku orjinal kullanmiyorsun rofs2 manuel eklerken verdim txt dosyasinda bosluk olmamasina dikkat et.

01
14,d

USTA senin verdiği TXT değiştirmeden attım yine olmadı dil seçenek yok ama ilkinde ovimaps ingilizceydi şimdi türkçe ayrıca yukarıda yazdığınla txt karakterler aynı ama sıralama farklı şöyle

14,d
01
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
USTA senin verdiği TXT değiştirmeden attım yine olmadı dil seçenek yok ama ilkinde ovimaps ingilizceydi şimdi türkçe ayrıca yukarıda yazdığınla txt karakterler aynı ama sıralama farklı şöyle

14,d
01

peki once nfee ile turkce dilini sil ve tekrar at paketle dedikten sonra hata verince kapat tamam oylece birtane rofs2 dosyasi cookerla ac icini sil nfee ile turkce attin dosyalari bir bir cooker icine at paketle oyle dene.
 
ciwan__47

ciwan__47

Üye
verdigin modları izlediği yola mi atacaz yoksa düzenlediğimiz rofs2'ye mi atıyoruz.. Sanırım rofs2 dil dosyalarının olduğu dosyadir şimdi ben c7 belle kullanıyorum tam olarak hangi klasöre yada direk içine mi atacaz onları biraz karıştırıyorum resim vs bisi olabilir mi daha net anlaşılması açısından kusura bakma zahmet veriyoruz öyle.. Yardımların ve ilgin için tekrardan teşekkür ederim..
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
verdigin modları izlediği yola mi atacaz yoksa düzenlediğimiz rofs2'ye mi atıyoruz.. Sanırım rofs2 dil dosyalarının olduğu dosyadir şimdi ben c7 belle kullanıyorum tam olarak hangi klasöre yada direk içine mi atacaz onları biraz karıştırıyorum resim vs bisi olabilir mi daha net anlaşılması açısından kusura bakma zahmet veriyoruz öyle.. Yardımların ve ilgin için tekrardan teşekkür ederim..
burdakilerin hepsi rofs2 icindir izledigi yeri bulmaniza gerek yok acinca an dizine atin private mesela o kendisi bulur yerini ona gore hazirladim
 

hakyol2

Üye


peki once nfee ile turkce dilini sil ve tekrar at paketle dedikten sonra hata verince kapat tamam oylece birtane rofs2 dosyasi cookerla ac icini sil nfee ile turkce attin dosyalari bir bir cooker icine at paketle oyle dene.


Ovimaps te sizin yayınladığınız son yazılımda My Location widget ayrıca yükleme dosyası yada dosyaları varmı?
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ovimaps te sizin yayınladığınız son yazılımda My Location widget ayrıca yükleme dosyası yada dosyaları varmı?
arkadasim burdaki maps dosyasi icinde hepsi var.ama sis halinde yok malesef.siralama seklinde maps sisx elimde var ben iclerinde dosyalari cikarip ekledim.
 

hakyol2

Üye

arkadasim burdaki maps dosyasi icinde hepsi var.ama sis halinde yok malesef.siralama seklinde maps sisx elimde var ben iclerinde dosyalari cikarip ekledim.

Widget olan hangisinin içinde olabilir seçip atabilirim
 
Cane®

Cane®

Üye
eline saglık kardesım.:tşk:
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Selam Saygideger Maxicep ailesi ve hem burda hem facede bana destek veren arkadaslarim.herkesi sivgi ve saygiyla selamlar artik sizlerle bilgimin ve arsivimin elverdigi her turlu mod'lari bu baslikta topluyorum ve sizinle paylasiyorum.Diyeceksiniz bu adam neden boyle birsey yapiyor kendi bilgisini neden paylasiyor diye a-p-t-a-l diyeceksiniz cogunuz biliyorum.Ama cfw isi yapmaya basladim donemde cok guzel bir arkadaslik ortamim olustu ve baktim nekadar cok bu islerle ugrasmak isteyipde bilmeyenler var bende boyle dusunenler gibi dusunerek basladim cfw modlamaya ama mod bulmakta okadar cok zorlandimki hatta bin bir rica ile istedim kisiler teklifimi redettiler ama ben yilmadan usanmadan toplamaya calistim ve bulabildim kadariyla burda cogu arkadasimi mutlu etmeyi basardim yada ben oyle zannettim :ah ama biliyorumki oyle.:P:Sizlerden gelen istek uzerine mod islemleri burda guncellenecektir.istekler dikkate alinacaktir.Neyse artik gecelim modlarimiza bu islemler Nokia symbian^3-4 belle N8-C7-700- ROFS2 icindir burdaki her dosyayi nokia coocer ile actiniz rofs2 dosyasina atin islem tamamdir.ilk once hack islemi ile baslayalim burdaki video hack islemini nasil yapicanizi anlatiyor ve her islemi bunun gibi yapicaksiniz neriye ne aticaksaniz soldan dosyayi aciyorsunuz sagdan aticanizi atiyorsunuz.Atma islamine dosyaniz buyukse coocer altta mb saymaya baslar bitene kadar kirmizi olur bu sirada baska bir dosya atmayin bekleyin bitince yesil olur ozaman ikincisini atabilirsiniz.

Modlanmis bir N8 belle isterseniz takip burdan http://www.maxicep.com/s-3-cfw-modi...40_belle-v3-5-23-11-11-tam-turkce-543125.html

Nokiacooker indirmeden begeni birakin oraya
:naughty:

Nokiacooker




[video=youtube;jUlZOaONPyQ]http://www.youtube.com/watch?v=jUlZOaONPyQ[/video]


Guncelleme devam edicektir.

dosyanin cindekilerin aynilarini silin Rofs2 icinden








Nfee ile yazdirin rofs2'e



cfw gomun tum diller vardir.

isterseniz C/resource/plungis atarak kullanilir.

E/effects dosyasi atmayi untmayin.

emeğine sağlık kardeş.bilgi paylaştıkca güzelleşir.en büyük yücelik bildiğini paylaşandır.
şu belco2 arkadaş gibi bildiğini saklayarak sanki devlet sırrıymış gibi saçma sapan açıklamasız paylaşımlar yaparak forumda yer işgal etmek asıl asalaklıkdır.

iyi forumlar,başarılarının devamını diliyorum,ama hala bana bi anna için power'a restart ekleme modunu bi bulamadın :) ben buldum 2tane ama flash sonrası sistem hatası veriyor.N8e yapanlarlarınkinden istiyorum.varsa fazla elinde bulduysan sana bi zahmet :)
 
fatih982

fatih982

Üye
emeğine sağlık binbaşım
 
Cane®

Cane®

Üye
üstat bu gravıty dekı klavyeyı nasıl kullanabılırız. ben paketleme yapamıyorum. yardımcı olabılırmısın?
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
onun ne oldugu hakkinda bir fikrim yokki ben kullanmadim hic.
 
Cane®

Cane®

Üye
gravıty bı twıtter uygulamasıdır ıcınde face falan da varda onun klavyesı cok rahat ve kullanıslı eger port edebılırsen yada sıs olarak ayarlayabılırsen cok dua alırsın :D
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
cok iyi düşünmüssün kurtulus abi konunun yararlı olcagndan eminim... :)
 
idris-tolar

idris-tolar

Üye
bende bir öneri sunmak istiyorum...

secenekler acık uygulamaları göster seceneği koyulursa cok güzel olur ....
 


Üst Alt