PriZm
Üye
28 nm işlemci, %30 tasarrufluydu. Acaba normal işlemci olsa ne olacaktı.![]()
Wp de ki şarj baya kötü o zaman

28 nm işlemci, %30 tasarrufluydu. Acaba normal işlemci olsa ne olacaktı.![]()

Yani iyimi hızlımı stabilmi android ve iosla karşılaştırıldığında nasıl diyor![]()
çok akıcı neredeyse ios kadar. metro arayüzü var win8 ile aynı sanırsam. gayet stabil çalışıyor fakat batarya stabil değil. 
Problem yok, Wp 7.8 ve Wp 8 biraz hızlı şarj yiyen sistemler. Örneğin ben 920 kullanıyorum şarj %15 olunca uyarı veriyor takıyorum şarja sonra oyun oynamaya devam ediyorum bir bakıyorum telefon kapanıyor, niye? Şarj bitti. İnsan bir düşünüyor, bu telefon şarjda olduğu halde nasıl şarjı bitiyor.Neyse ki batarya problemi Portico güncellemesi ile gidiyor fakat wp 7.8'de ne olur bilemem.

haaaa.çok akıcı neredeyse ios kadar. metro arayüzü var win8 ile aynı sanırsam. gayet stabil çalışıyor fakat batarya stabil değil.
- - - Eklendi - - -
Problemin büyüğü şurda, ctrlpda'da mozart 7 bölümünde bi konuya rastladım. Adamlar şaka gibi müzik, oyun, internet vs. şarjı 1.5 günden aşağı gitmiyor diyorlardı. Bir kişi bile kötü dememiş. en yüksek 3gün en düşük 1gün. Sorun bataryada kesin ya.![]()
Bizim cihazlar mı sorunlu acaba..
L920'de öyle millet 1.5-2 gün kullanıyor ama ben günde 3 kere şarja takıyorum.Bizim cihazlar mı sorunlu acaba..
ah ulan ah. 
Yada o dediğin sitedeki elemanlar fena uydurmuş![]()
Şarjzsız bıraktılar bizi nörd Aliiiiiiiiiii 


nörd ne la
Bence bizim cihazlar sorunlu.ah ulan ah.
- - - Eklendi - - -
Uydurma olsa biri uydurur ikisi uydurur. Hepsi aynı şeyi demiş arkadaş.Şarjzsız bıraktılar bizi nörd Aliiiiiiiiiii
![]()

nörd ne la![]()

Yani iyimi hızlımı stabilmi android ve iosla karşılaştırıldığında nasıl diyor![]()


haaaa.çok akıcı neredeyse ios kadar. metro arayüzü var win8 ile aynı sanırsam. gayet stabil çalışıyor fakat batarya stabil değil.
- - - Eklendi - - -
Problemin büyüğü şurda, ctrlpda'da mozart 7 bölümünde bi konuya rastladım. Adamlar şaka gibi müzik, oyun, internet vs. şarjı 1.5 günden aşağı gitmiyor diyorlardı. Bir kişi bile kötü dememiş. en yüksek 3gün en düşük 1gün. Sorun bataryada kesin ya.![]()

nörd ne la![]()



Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
![]()





bence o kadar şarjin gitmesi normal değil![]()

Hah bende bunu anlatmaya çalışıyorum dün geceden beri.![]()
nörd felan dengen bozulmuş bu konu üzerinde düşüne düşüne 
Hah bende bunu anlatmaya çalışıyorum dün geceden beri.![]()

Ben sana dedim geçme diye 
Bellinörd felan dengen bozulmuş bu konu üzerinde düşüne düşüne
![]()
gece bilerek %85 de bıraktım bakalım sabaha kadar bitecek mi diye. Sabah kalktım %81 de kaldı buda kafamı karıştırdı. Kafayı yicem ya. 
3gs i bırakıp başka telefona geçmeni cezasıBen sana dedim geçme diye
![]()

Hakketten bozuldu ya.gece bilerek %85 de bıraktım bakalım sabaha kadar bitecek mi diye. Sabah kalktım %81 de kaldı buda kafamı karıştırdı. Kafayı yicem ya.
- - - Eklendi - - -
Niye bana denk geliyo bu tarz şeyler ya.![]()

Niye bana denk geliyo bu tarz şeyler ya.![]()
Benim sana tavsiye nasıl olsa almışsın bari bataryayı değiş toptan çözüm 
