royal34
Üye
S³şarj aleti sorunu
Arkadaşlar telin orjinal şart aleti ilk zamanlar iyiydi örnek tel şarjdaiiken nette gezerdim dolardı batarya sonra bırak dolmayı sabit bile kalmaz oldu. Çeşitli şarz cihazları denedim yine istediğim performansı alamadım hatta şarja takıp bıraktığım halde kimi zaman 1 saat duruyor ana yüzde 10 yükseliyor bazende iyi oluyor ne yapabilirim bu durumla ilgili bide şarjı ölçen bir proğram var o değerleri her bağlamama farklı gösteriryor 3 dört tane şarj cihazım oldu İlk aldığımda iyi sonra onlardanda aynı sorun nüksediyor bilen duyan gören yada bir fikri olan varsa lütfen yardım edin kusurada kalmayın

