Şarj sorunu, can sıkıcı.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi


Yani iyimi hızlımı stabilmi android ve iosla karşılaştırıldığında nasıl diyor :ehe

haaaa. :D çok akıcı neredeyse ios kadar. metro arayüzü var win8 ile aynı sanırsam. gayet stabil çalışıyor fakat batarya stabil değil. :ehe


- - - Eklendi - - -

Problem yok, Wp 7.8 ve Wp 8 biraz hızlı şarj yiyen sistemler. Örneğin ben 920 kullanıyorum şarj %15 olunca uyarı veriyor takıyorum şarja sonra oyun oynamaya devam ediyorum bir bakıyorum telefon kapanıyor, niye? Şarj bitti. İnsan bir düşünüyor, bu telefon şarjda olduğu halde nasıl şarjı bitiyor. :D Neyse ki batarya problemi Portico güncellemesi ile gidiyor fakat wp 7.8'de ne olur bilemem.

Problemin büyüğü şurda, ctrlpda'da mozart 7 bölümünde bi konuya rastladım. Adamlar şaka gibi müzik, oyun, internet vs. şarjı 1.5 günden aşağı gitmiyor diyorlardı. Bir kişi bile kötü dememiş. en yüksek 3gün en düşük 1gün. Sorun bataryada kesin ya. :D
 
Placebo-

Placebo-

Üye


haaaa. :D çok akıcı neredeyse ios kadar. metro arayüzü var win8 ile aynı sanırsam. gayet stabil çalışıyor fakat batarya stabil değil. :ehe


- - - Eklendi - - -



Problemin büyüğü şurda, ctrlpda'da mozart 7 bölümünde bi konuya rastladım. Adamlar şaka gibi müzik, oyun, internet vs. şarjı 1.5 günden aşağı gitmiyor diyorlardı. Bir kişi bile kötü dememiş. en yüksek 3gün en düşük 1gün. Sorun bataryada kesin ya. :D

L920'de öyle millet 1.5-2 gün kullanıyor ama ben günde 3 kere şarja takıyorum. :D Bizim cihazlar mı sorunlu acaba..
 
  • Beğen
Tepkiler: Peocawe
PriZm

PriZm

Üye
Yada o dediğin sitedeki elemanlar fena uydurmuş :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Peocawe
PriZm

PriZm

Üye


Bence bizim cihazlar sorunlu. :D ah ulan ah. :D


- - - Eklendi - - -



Uydurma olsa biri uydurur ikisi uydurur. Hepsi aynı şeyi demiş arkadaş. :D Şarjzsız bıraktılar bizi nörd Aliiiiiiiiiii :ehe:ehe:d:
nörd ne la :D
 
Kerim.

Kerim.

Üye


Yani iyimi hızlımı stabilmi android ve iosla karşılaştırıldığında nasıl diyor :ehe
:good::ehe

- - - Eklendi - - -



haaaa. :D çok akıcı neredeyse ios kadar. metro arayüzü var win8 ile aynı sanırsam. gayet stabil çalışıyor fakat batarya stabil değil. :ehe


- - - Eklendi - - -



Problemin büyüğü şurda, ctrlpda'da mozart 7 bölümünde bi konuya rastladım. Adamlar şaka gibi müzik, oyun, internet vs. şarjı 1.5 günden aşağı gitmiyor diyorlardı. Bir kişi bile kötü dememiş. en yüksek 3gün en düşük 1gün. Sorun bataryada kesin ya. :D

O da olur insAllah:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Peocawe
codblackops2

codblackops2

Üye
bence o kadar şarjin gitmesi normal değil :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Peocawe
Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
codblackops2

codblackops2

Üye


Hakketten bozuldu ya. :D gece bilerek %85 de bıraktım bakalım sabaha kadar bitecek mi diye. Sabah kalktım %81 de kaldı buda kafamı karıştırdı. Kafayı yicem ya. :D


- - - Eklendi - - -




Niye bana denk geliyo bu tarz şeyler ya. :ehe

Bak bir gecede %4 düşmesi gayet normal :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
htc Mozart wp7.8 hem de şarjı az gidiyor. Sorun bataryada. Ya batarya kalibrasyonu yapmalısın ya da yeni batarya ama konunun yeri burası değil.
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Sen 3gs i niye biraktin?:D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bu arada elindeki cihaz sol yapılabilen harika bir custom rom desteği olan bir cihaz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt